Chelsea-Ulsan Hyundai or CF Monterrey
så er det blevet tid til den første VM for klubhold kamp.
skriv endelig jeres resultat på kampen.
og opstilling.
________________________INFO____________________________
CFC vs Ulsan Hyundai or CF Monterrey
11:30
Torsdag d.13/12-12
DR1
Kommentarer
Det er altså afgjort, at vi skal møde mexicanske Monterrey.
Jeg tror til gengæld ikke et sekund på vi vinder 7-1 eller at Piazon laver 2, eller at Mikel laver 1 :)
Det her trofæ er ikke ligeså let at vinde som nogle Chelsea fans går rundt og tror. I Sydamerika betyder det her trofæ meget mere, og jeg er sikker på de vil vinde den mere end Chelsea spillerne. Men med Chelseas kvalitet og Rafas erfaring i tuneringen tror jeg på en smal sejr mod Monterrey.
Hvor kan man se kampene i TV?
DR1
Cool
Sikker på at Sturridge ikke er skadet længere? kan jeg nemlig ikke læse nogle steder William
Kunne være frækt at se Luiz på midtbanen, os hvis vi ikke henter en spiller på den plads til januar, nu hvor Mikel ikke er til rådighed, så er det godt at han kan få lidt spilletid på pladsen der.Og giv Hazard en pause og endnu mere spilletid til Moses og få Super frankie i form igen :)
3-1 Torres 28min, Monterrey 43min, Lampard 68min (str), Mata 77Min
God kamp :)
Her er startopstillingen. Spændende med Luiz på midten!
Jeg glæder mig sygt til at se det... Bare synd Ramires ikke starter inde - cup\'en betyder enormt meget for ham som Brasilianer
Hold da op hvor var det rart med Luiz på midtbanen!
Solid præstation af hele holdet :)
@Snitteman
Jeg er godt nok uenig med dig omkring Mikel. Jeg synes han har spillet fremragende lige siden Chl finalen med undtagelse af Juve kampen på hjemmebane. Og jeg synes også han spillede fremragende idag. Jeg synes ikke der er noget med hans tæmninger pånær den ene idag hvor bolden kommer for langt.
Derudover tror jeg at Luiz kun er en midlertidig løsning på den defensive midt nu hvor Mikel har karantæne og Romeu skadet.
Hvis man fokuserer så meget på Mikels FÅ fejl, ser man jo slet ikke alle de fantastiske aktioner den mand laver! Hvis man kigger ordentlig efter ser man hvor fysisk stærk og dygtig til at holde på bolden han er.
Jeg synes bestemt han er god til at fordele bolde og gå med i spillet. Især når man tænker på at hans primære opgave er at rydde op foran forsvaret. Hvorfor vi heller ikke kan forvente at han score mål.
Manden udfører virkelig sin opgave med stor stil! Ja, han laver fejl engang imellem men hvem fanden gør ikke det?
Mikel, du er en fantastisk mand!
Godt at se en sikker sejr. Dejligt Luiz viser fleksibilitet, så man har flere muligheder, når holdet er ramt af skader og karantæner. Super aflevering han lægger til Hazard, den havde fortjent bedre. Jeg er enig med Drogba i, at det er en nødløsning. Mikel er en af de bedste balancespillere, og en af de mest undervurderet. Det er vigtigt med en sådan spiller på et hold som Chelsea, hvor der er rigtig mange, som ikke deltager så meget defensivt. Jeg forstår ikke helt hvorfor, der tit er kritik af hans teknik og aflevering. Jeg synes, at han udfører den opgave han har på holdet rigtig godt. Også i dag.
Fortjent at vi taber.. Fatter ikke hvorfor Rafa ikke stillede op ligesom mod Monterrey.
Øv bøv. Jeg synes ellers vi spiller en god første halveg. Hvis nu vi scorede på flere af de store chancer vi har, så ville vi have vundet den kamp. Der bliver brændt alt for meget. Anden halveg mangler vi lidt ideer, og jeg er enig i, at der bliver skiftet for sent. For en gangs skyld synes jeg Mata var lidt sløj, men okay de stod rigtig godt på banen, og var godt forberedte. Der er dog ingen undskyldninger for de chancer Cahill og Torres har. De skal da bare ind. Jeg må tilslutte mig dem, som roser Luiz. Han bliver bare bedre og bedre. Det tegner rigtig godt, og han får en stor karriere i Chelsea, det er jeg sikker på.
Hvad er der med os og finaler iår? Nu er 3 finaler tabte ud af ja, 3 mulige. Men Corinthians spillet bedst og spillet faktisk rigtig godt, mens de slet ikke lod Chelsea offensiv komme frem til meget og så var deres målmand da også super skarp, men stadig en skam at tabe en finale. Men ved ikke lige hvad folk havde forestillet sig ud fra det jeg har læst, det er jo ikke manager eller fifa, og der er nok en grund til vandt deres respektive turnering, og nogen af de spillere der var med under VM, ja de bliver da rygtet eller har spillet i Europa.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

tror på en 7-1
1-0 Torres 2-0 Piazon 3-0 Piazon 4-0 Hazard 5-0 Lampard 5-1 (???) 6-1 Mikel 7-1 Mata
Bænk:Oscar,Hilario,Cole,Moses,Azpilicueta.
Tænker Piazon havde en rigtig god kamp mod Sounders så nu syntes jeg han skal have chancen mere.