Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea-Ulsan Hyundai or CF Monterrey

så er det blevet tid til den første VM for klubhold kamp.

skriv endelig jeres resultat på kampen.

og opstilling.

________________________INFO____________________________

CFC vs Ulsan Hyundai or CF Monterrey 

11:30

Torsdag d.13/12-12

DR1

13 år siden
4775 visninger

Kommentarer

chelsealampard13 år siden

tror på en 7-1

1-0 Torres 2-0 Piazon 3-0 Piazon 4-0 Hazard 5-0 Lampard 5-1 (???) 6-1 Mikel 7-1 Mata

Bænk:Oscar,Hilario,Cole,Moses,Azpilicueta.

Tænker Piazon havde en rigtig god kamp mod Sounders så nu syntes jeg han skal have chancen mere.

Awekat13 år siden

Det er altså afgjort, at vi skal møde mexicanske Monterrey. 

Jeg tror til gengæld ikke et sekund på vi vinder 7-1 eller at Piazon laver 2, eller at Mikel laver 1 :)

Drogba13 år siden

Det her trofæ er ikke ligeså let at vinde som nogle Chelsea fans går rundt og tror. I Sydamerika betyder det her trofæ meget mere, og jeg er sikker på de vil vinde den mere end Chelsea spillerne. Men med Chelseas kvalitet og Rafas erfaring i tuneringen tror jeg på en smal sejr mod Monterrey. 

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Hvor kan man se kampene i TV?

Elholm8913 år siden

DR1

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Cool

WilliamGj0213 år siden
ChelseaLampard det er da en joke at du tror Mikel scorer men jeg tror 5-1 Sturridge 1-0, Hazard 2-0, Ivanovic 3-0, (????) 3-1, Mata 4-1 og Torres 5-1
Awekat13 år siden

Sikker på at Sturridge ikke er skadet længere? kan jeg nemlig ikke læse nogle steder William

Poyet13 år siden

Kunne være frækt at se Luiz på midtbanen, os hvis vi ikke henter en spiller på den plads til januar, nu hvor Mikel ikke er til rådighed, så er det godt at han kan få lidt spilletid på pladsen der.Og giv Hazard en pause og endnu mere spilletid til Moses og få Super frankie i form igen :)

3-1 Torres 28min, Monterrey 43min, Lampard 68min (str), Mata 77Min

God kamp :)

EmilBjoern13 år siden

Her er startopstillingen. Spændende med Luiz på midten! 

Awekat13 år siden

Jeg glæder mig sygt til at se det... Bare synd Ramires ikke starter inde - cup\'en betyder enormt meget for ham som Brasilianer

Elholm8913 år siden

Hold da op hvor var det rart med Luiz på midtbanen!

Solid præstation af hele holdet :)

Poyet13 år siden
3-1 som skrevet :) Men ja Elholm89 det var en god præstation, tror virkelig der er potientiale til noget stort med ham der i fremtiden :)
Snitteman13 år siden
Ja Luiz gør det så godt. Spændende og se ham sammen med Lampard eller Ramires på midtbanen. Synes mikel og Ivan til tider laver store fejl. Gode boldspillere bliver de i hvert fald aldrig. Deres short passing samt tæmninger er ikke gode. Men ellers en solid kamp. Specielt Hazard spillede suverent. Dejligt og se. Og mange gode kombinationer. Torres scorede igen. 3 kampe i træk. Så vigtigt.
Drogba13 år siden

@Snitteman

Jeg er godt nok uenig med dig omkring Mikel. Jeg synes han har spillet fremragende lige siden Chl finalen med undtagelse af Juve kampen på hjemmebane. Og jeg synes også han spillede fremragende idag. Jeg synes ikke der er noget med hans tæmninger pånær den ene idag hvor bolden kommer for langt. 

Derudover tror jeg at Luiz kun er en midlertidig løsning på den defensive midt nu hvor Mikel har karantæne og Romeu skadet. 

Snitteman13 år siden
Drogba: synes bare det er vist gang på gang når Mikel bliver presset/ stresset så laver han til tider store tekniske fejl. Hvilket man også så et par gange i dag. Ja han er god til og rydde op. Men til og fordele og gå med i spillet virke ikke for ham. Heller ikke for sjov han ikke har scoret et mål i 6 år for Chelsea.( mener ikke han har scoret) Håber Luiz får lov at blive på den plads. Det klær ham virkeligt. Han vinder så mange bolde og er rigtig god til og sætte Oscar Mata og Hazard i scene. Men nej Mikel og Ivan bliver aldrig ynglings spillere.
Elholm8913 år siden

Hvis man fokuserer så meget på Mikels FÅ fejl, ser man jo slet ikke alle de fantastiske aktioner den mand laver! Hvis man kigger ordentlig efter ser man hvor fysisk stærk og dygtig til at holde på bolden han er.

Jeg synes bestemt han er god til at fordele bolde og gå med i spillet. Især når man tænker på at hans primære opgave er at rydde op foran forsvaret. Hvorfor vi heller ikke kan forvente at han score mål.

Manden udfører virkelig sin opgave med stor stil! Ja, han laver fejl engang imellem men hvem fanden gør ikke det?

Mikel, du er en fantastisk mand!

Dwise13 år siden

Godt at se en sikker sejr. Dejligt Luiz viser fleksibilitet, så man har flere muligheder, når holdet er ramt af skader og karantæner. Super aflevering han lægger til Hazard, den havde fortjent bedre. Jeg er enig med Drogba i, at det er en nødløsning. Mikel er en af de bedste balancespillere, og en af de mest undervurderet. Det er vigtigt med en sådan spiller på et hold som Chelsea, hvor der er rigtig mange, som ikke deltager så meget defensivt. Jeg forstår ikke helt hvorfor, der tit er kritik af hans teknik og aflevering. Jeg synes, at han udfører den opgave han har på holdet rigtig godt. Også i dag. 

Snitteman13 år siden
Ja man kan jo ikke være enig om alting. Kan nok bare ikke lide Mikel som type men mere Vidal, busquets og de typer. Ja Romeu også. Men ingen ingel tvivl om det var vigtigt med en sejr i dag. Bliver spændende på søndag om vi kan hive pokalen med hjem. Ser frem til Luiz hazard Oscar igen.
Drogba13 år siden

Fortjent at vi taber.. Fatter ikke hvorfor Rafa ikke stillede op ligesom mod Monterrey.

Snitteman13 år siden
Drogba: nej jeg havde samme tanke. Det er godt nok også sørgeligt at man skal vinde og så skifter man en back ind for en back. Først 3 min. før tid kommer Marin ind. Ja inden var Oscar kommet ind men det var jo samme plads. Eneste lyspunkt er da at Luiz igen igen spillede en rigtig god kamp. Elsker den spiller.
Dwise13 år siden

Øv bøv. Jeg synes ellers vi spiller en god første halveg. Hvis nu vi scorede på flere af de store chancer vi har, så ville vi have vundet den kamp. Der bliver brændt alt for meget. Anden halveg mangler vi lidt ideer, og jeg er enig i, at der bliver skiftet for sent. For en gangs skyld synes jeg Mata var lidt sløj, men okay de stod rigtig godt på banen, og var godt forberedte. Der er dog ingen undskyldninger for de chancer Cahill og Torres har. De skal da bare ind. Jeg må tilslutte mig dem, som roser Luiz. Han bliver bare bedre og bedre. Det tegner rigtig godt, og han får en stor karriere i Chelsea, det er jeg sikker på. 

Obi13 år siden

Hvad er der med os og finaler iår? Nu er 3 finaler tabte ud af ja, 3 mulige. Men Corinthians spillet bedst og spillet faktisk rigtig godt, mens de slet ikke lod Chelsea offensiv komme frem til meget og så var deres målmand da også super skarp, men stadig en skam at tabe en finale. Men ved ikke lige hvad folk havde forestillet sig ud fra det jeg har læst, det er jo ikke manager eller fifa, og der er nok en grund til vandt deres respektive turnering, og nogen af de spillere der var med under VM, ja de bliver da rygtet eller har spillet i Europa.

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.