SE HER: Billetter til FCN - Chelsea
Hej derude!
Som det fremgår af aktiviteten på forummet de seneste par dage, er der stor rift om billetter til FCN - Chelsea. De kan dog være svære at få fat i hvis man ikke vil købe hele pakken med alle kampene.
Her kommer derfor et godt alternativ!
Jeg er blevet kontaktet af et busselskab (www.karkon.dk) der sælger kampen + transport for 1095,- og de har givet os (fra chelseafc.dk) mulighed at sidde sammen i både bus og på stadion.
1095,- virker måske dyrt, men billetten på det sorte marked koster vel omkring 400-500,- og hvis man skal med tog/bil fra jylland er det ikke meget ekstra at skulle betale oven i for at blive kørt direkte til Parken og tilbage igen.
Bussen starter i Aalborg og stopper som udgangspunkt i Randers, Aarhus, Vejle, Middelfart og Odense. Der kan dog laves pickups andre steder langs motorvejen - det kan nemt aftales!
Det giver selvfølgelig ikke meget mening for fans fra sjælland, så dette er primært til fans fra jylland og fyn!
Så hvis du synes ovenstående lyder godt, så klik ind og køb din billet.
Husk at skriv \"chelseafc.dk\" i kommentarfeltet hvis du gerne vil sidde sammen med os andre her fra sitet! :)
http://www.karkon.dk/fodbold/fc-nordsj-lland-chelsea-fc-champions-league-gr-e-parken-02-10-2012.htm
Kommentarer
Er det muligt at komme med bussen fra Århus til København uden at skulle købe kampbillet? Hvis ja, til hvilken pris? :)
Svar til jer begge to:
Nej, det er ikke muligt at undvære det ene eller andet og dermed opnå rabat - desværre :(
Det er bare i orden.
Ejerskov, har du så et andet link, hvor man kan købe enkeltbilletter?
Nej, desværre.
Ham der arrangerer denne busrejse har også \"været nødt\" til at købe hele billetpakken, hvor han så bare laver en tur til Juventus-kampen også og udnytter dermed 2/3 billetter i pakken.
Tror næsten kun det er CFC medlemmer med anciennitet der kan købe enkeltbilletter til denne kamp.
... medmindre man tør vente til de evt. bliver sat til salg som enkeltbilletter tæt på kampdatoen, hvis de ikke er udsolgt..
Tak for svaret.
Hejsa
Jeg har købt hele pakken men skal kun ind og se juventus..
Så har to billetter på afsnit d3
Kenneth, skriv til NoobMannschaft@gmail.com, er meget interesseret ;)
Er oss meget interesseret hvis det er! Flindhardt@gmail.com
Hej Kenneth.
Jeg er meget interreseret i billetterne, hvad er prisen? evt. skriv på jacobfruerlund@hotmail.com.
er det sikkert at hvis man vælger denne busrejse at man så sidder på chelsea siden? :)
Lidt øv når man bor i kbh nv :(.
Har selv skrevet inde på juventus.dk for at høre om de har ekstra billetter... overvejer lidt at købe pakken...
Er der en der vil være behjælpelig og låne mig sit medlemsnummer til den officiale fanklub.?
Jeg vil utrolig gerne købe en ekstra billet til en chelsea hjemme kamp senere på året.
Håber at høre fra jer
Mvh Mickey
Raynay skrev:
er det sikkert at hvis man vælger denne busrejse at man så sidder på chelsea siden? :)
Jeg ved ikke om det er 100% sikkert, men arrangøren ville gøre alt for at vi kom ned til D-afsnittet, som vidst er udebaneafsnittet..
Hej medfans :-) !
Jeg ville være sikker på at se Chelsea denne gang, så købte to gange (lang forklaring, mindre vigtig). Derfor sidder jeg nu inde med en ekstra børnebillet og ekstra voksenbillet til kampen, og selvfølgelig skal andre blå fans da nyde godt af dem uden at købe hele pakken, hvis man kun er interesseret i en kamp - altså KAMPEN !
Skriv endelig tilbage, hvis I er interesseret :-) !
Venlig hilsen Emma Larsen - glæder mig til en fantastisk 2. oktober !
Emma!
Jeg er MEGET interesseret i den voksenbillet til Chelseakampen d.2 oktober! :).
Såfremt du IKKE har solgt den endnu, så har du en køber her :)
Ser godt nok helst, at billetterne bliver solgt samlet :-)
- du kan ikke bruge begge :D ?
Én på en lignende tråd (Billetter??: http://www.chelseafc.dk/forum/billetter-527/#49) her på chelseafc.dk har skrevet følgende:
Jeg vil MEGET gerne købe 2 billetter til Chelsea FCN til min søn og mig .... anyone ????
send mail asvig@hotmail.com eller ring 22 85 63 36
Pia
EmmaLarsen skrev:
Ser godt nok helst, at billetterne bliver solgt samlet :-)
- du kan ikke bruge begge :D ?
Det er skam helt i orden :).
En skam du bor i KBH og ikke kan komme med på busturen Michael!
Ja joey - er også lidt småirriteret over det. Især fordi d.2/10 er min 30 års fødselsdag...
Leger stadig med idéen om at købe en pakke og se om jeg ikke kan afsætte en juve billet... ellers er det jo trods alt 3 fodboldkampe på højt plan jeg kan komme ind og se for 330 kr. stykket ca :)
ATT: Michael
Hvis det er nemmere at komme af med to billetter så er jeg game på at tage med :)
FUCK jeg gad godt med den bus der mayn! :D Og nu tror jeg fandme der en tur til sydens sol med fruen der er ved at kravle sig ind imellem ... goddddaaamit
Steen - Drop solen og damen og tag til bold, er alligevel meget sjovere...
Jeg leder efter billet til D tribunen, FCN-CFC.
Skriv på anders.olesen@4sound.dk hvis du vil af med den til en god penge!
Tuxen: Jeg kan hører du ikke har smagt smertens sødme, hvad en kvinde kan forvandle ens hverdag til :) Derudover så ville jeg ikke trade én live kamp til resten af sæsonens Premier League kampe på 6\'eren til det.. Selvom - det virkelig bliver et FED kamp. Det bliver Chelsea-målfest.
Kan godt være spørgsmålet har været her men; hvis man bestiller fra dit Link i toppen kommer man så til at sidde blandt Chelseas fans? (:
Hej alle sammen.
Lige to hurtige spørgsmål fra et nyt medlem.
1. Kan man nøjes med at købe busturen hvis man har billet.
2. Og er billetterne i pakke løsningen til Chelsea afsnittet?
Jesus Christ.....
Terp & Anden: Prøv læs igennem tråden :) Svaret bliver, ja, nej og nej.
Du kan nemt få bill. på D-tribunen. Blot du skriver det i kommentarfeltet
Afsnit D.?! Dem køber jeg gerne..
karsten50 er, så vidt jeg kan regne ud, manden bag linket i denne tråd (www.karkon.dk).
Steen;
Bitches; can\'t live with em
Can\'t kill em
Haha, Har rigeligt problemer herhjemme, såforstår, desværre, alt for godt :)
Hej
Jeg vil meget gerne købe en børne- og voksenbillet til kampen Chelsea - FCN den 2/10-12.
Skriv til bo-lise@mail.dk
Så har jeg fået fat i 2 billetter! håber i andre får nogle også :)
Så har jeg skaffet billetter! Hvem skal ellers ind?!
Ejerskov eller nogen af jer andre? Lad os da se den sammen! Er min 30 års fødselsdag d.2/10 :D
Jeg har også billetter Michael :) Hvor skal I sidde? Jeg sidder D3 :)
Hvor har folk fået billetter fra?
Den samlede pakke med alle kampene i Parken, privat eller?
Begge :)
Jeg har købt privat. Håber i alle andre også får billetter, fordi det er jo ikke hver dag vores hold kommer til Danmark!
Jeg har købt pakken, hvor en kammerat som er stor Juventus fan, så får billetterne til FCN-Juventus, mens jeg tager mig af Chelseakampen. Sjovt nok var der ingen af os som var interesseret i den spændende kamp imellem FCN-Shaktar Donetsk ;)
Hej Ejerskov! Er der stadig billetter???
Og har alle fået til D tribunen? :-)
Hej CRUE,
Tror bare, jeg forsøger at købe en billet, så må jeg se om det er muligt ,-)
WolfCFC skrev:
Hej Ejerskov! Er der stadig billetter???
Det tror jeg da bestemt - så længe du kan købe inde på hjemmesiden burde det ikke være udsolgt :)
Hejsa...
Da jeg skal bruge 2 billetter til FCN - Juventus, påtænker jeg at købe hele pakken (billetter til alle 3 kampe) og vil derfor høre, om nogen er interesseret i at købe 2 billetter til FCN - chelsea og FCN - Shakhtar????
Jeg høre gerne fra dig, hvis det kunne have interesse
hej Emmalarsen :) hvor adskilles alders grænsen mellem børne billet og voksen billet jeg vil gerne købe en hvis det er men vil høre om det er på chelsea tribunen ? og hvor meget du tager for dem ps hvor købte du billetterne henne ? svar venligst tilbage og for en sikkerheds skyld så gerne på facebook jeg hedder på facebook patrick kias hvis det er
Hej christina.
jeg vil meget gerne købe to billetter til chelsea kampen.
skriv til min mobil 28716048
håber det kan lade sig gøre
hej christina jeg vil bare gerne have til fcn og chelsea hvis det kan lade sig gøre og er det på chelsea tribunen ? og hvor meget skal du have for dem
hej michael82 ville lige høre hvor du har skaffet billetterne fra og er det enkelt hvis og hvor meget gav du får dem og er det egentligt på chelsea fan tribunen
http://www.chelseafc.com/news-article/article/2921272
Hej Christina,
jeg køber gerne billetterne. Skriv til 20841963
Jeg har også interesse, Christina!
Skriv til jsca@live.dk
Har fået mine billetter idag! :)Skal sidde ved b-tribunen, indgang b4, række 8, sæde 69/70
Hvor mange herinde har købt bus+billet og er der kommet et svar på om vi er sikre på at sidde i D?
anyways nu har jeg ihvertfald købt :)
Jeg skal sidde ved D-tribunen, hvis jeg husker godt!
Er der nogen, der kører fra Aalborg af???
Jeg tager toget fra Aalborg tirsdag omkring kl 13.
Hej!
Jeg mangler 1 voksne og 1 børnebillet til Chelsea og FSN den 2 okt.
Skriv sms 60173374
eller på mail
carmensa@bbsyd.dk
Ved ikke med jer andre, men jeg smutter ind til guldhornene ved 18 tiden og så i fællesgang smutter vi derfra :).
Er der andre af jer som kommer derind først?
Jeg tager med bussen (Kalkon) om morgenen!
Men vil prøve at komme på Guldhornerne på et tidspunkt og derfra til Parken.
Yes! Så fik man sgu billetter! A-TRIBUNEN!
Hvad tager du får den?
Så har jeg, joey og en ven skaffet billetter - det blev dog ikke med busrejsen, da vi fandt nogle andre!
D3, 5, 138-140!
Vi overvejer også at kigge ind på guldhornene inden!
Billetter til FCN-Chelsea er nu i løssalg.
Jeg har fandme lige fået billetter til kampen!! Hell Yeah!!!! :D
Hvor finder jeg dem:)
Har lige skrevet til min ven, som skal bruge den!
Vender tilbage til dig senere!
Hej!
Jeg har en billet til FC Nordsjælland-Chelsea, D3 - Chelseas afsnit. Pris: 550 kr.(gebyr og forsendelse er medregnet)
Skriv, hvis du er interesseret.
jeff2012 skrev:
Hej!
Jeg har en billet til FC Nordsjælland-Chelsea, D3 - Chelseas afsnit. Pris: 550 kr.(gebyr og forsendelse er medregnet)
Skriv, hvis du er interesseret.
Gebyr? Forsendelse, porto - 8kr?
De er netop sat til salg på løssalg for 500kr, så vil da anbefale at du sænker prisen hvis ikke du er ude på at direkte snyde folk
Jeg går også ud fra at du har købt billetpakken og i realiteten \"kun\" har givet 333kr for billetten til Chelsea-kampen. Jeg har selv købt dem for 400kr/stk af en fyr der havde købt hele billetpakken.
Kan man tillade sig at sidde på D3 med Chelsea tøje og juble når der bliver scorret?
Eller er det \"forbudt\" at sidde med udebanetrøje på D3?
CRUE: D1 og D2 er udebaneafsnittet, så D3 er det bedste sted man kan sidde som dansk Chelsea-fan!
\"En stor del af D-tribunen er reserveret til gæsteholdets fans og billetter til udebaneafsnittet kan kun købes via udeholdet selv. Det vil også være et mindre område på D-tribunen, som kan købes her på Billetnet. Her anbefaler vi, at danske fans af et af de tre udehold køber billetpakker.\"
http://www.billetnet.dk/event/fc-nordsjaelland-uefa-champions-league-pakke/357435
Ejerskov: Hvor finder du de billeter henne ang løssalg..Kan du ikke lige sende et link for kan ikke finde det:)
magnusogtorres skrev:
Ejerskov: Hvor finder du de billeter henne ang løssalg..Kan du ikke lige sende et link for kan ikke finde det:)
Jeg fandt dem på dba.dk, hvor jeg købte dem face-to-face af en fyr fra samme by som jeg bor i. Det vil jeg også kraftigt anbefale, for ikke at blive snydt - altså mødes med sælger og se billetterne inden pengene overgives :)
Nu sælges billetterne dog i løssalg på www.billetnet.dk til 500kr kr/stk og 300kr for børn under 18 år. Det ser dog ud til at udebaneafsnittet er helt udsolgt med undtagelse af få enkeltbilletter.
Til Ejerskov: 500 kr. på billetnet? Billetprisen på billetnet er 519 kr. plus et gebyr på 20 kr. Dertil kommer et forsendelsesgebyr på 20 kr. Det giver i alt 559 kr. Jeg er ikke ude på at snyde nogen.
Jeg har betalt 530 inkl. gebyr og forsendelse. Og jeg købte også fra Billetnet.. Just sayin\'
Jeg har også været nødt til at tage plads med min kammerat blandt Nordsjællands fans, men mon ikke de kan klare at vi hepper lidt på Chelsea ;)
Nuvel. Der er meldt udsolgt på D-tribunen. Jeg vil meget gerne af med billetten. 530 kr. med det hele. Så er der mulighed for at synge og juble igennem uden at tænke på, om det skaber problemer. :-)
Andre der skal sidde ved A-tribunen?
En voksenbillet til FC Nordsjælland-Chelsea på tribuneafsnit 3D sælges. Pris: 530 kr. Skriv, hvis du er interesseret.
Så fik vi 1 voksen og 1 børnebillet på C14......og vi har jo aldrig været til en kamp før så spørgsmålet er så, må min søn komme i Chelsea tøj eller er det forbudt på disse pladser:)
Hej! Jeg har en ekstra billet til afsnit 3D. Interesseret?
zola96 skrev:
Hej! Jeg har en ekstra billet til afsnit 3D. Interesseret?
Hvilken række og plads? :)
Række 18, sæde 149. Er du interesseret?
Jeg selv og en kammerat skal over og se kampen og overnatte i KBH. Vi vil gerne have en enkelt eller to øl (eller 10) bagefter, men hvor skal vi tage hen? Min kammerat er ikke Chelsea fan, så jeg tror ikke det bliver guldhornene..
Nogen der har 2 billetter til D tribunnen? altså hvor de blå sidder.. Har ikke kunne få billetter til udebanesektionen.. Nogen der kan hjælpe?
It\'s tomorrow ladies and lads!!!
VIGTIGT. ER MEGET SENT UDE ER DER NOGLE SOM EVT LIGGER INDE MED NOGLE ESKTRE BILLETTER TIL UDEBANE AFSNITTET IMORGEN, FCN-CHELSEA ELLER NOGLE DER VED HVORDAN MAN KAN SKAFFE NOGLE EVT ???
EmilBjoern skrev:
Jeg selv og en kammerat skal over og se kampen og overnatte i KBH. Vi vil gerne have en enkelt eller to øl (eller 10) bagefter, men hvor skal vi tage hen? Min kammerat er ikke Chelsea fan, så jeg tror ikke det bliver guldhornene..
Guldhornene er ikke kun for Chelseafans, så i kan sagtens komme derind :). Der plejer at være god stemning (i hvert fald i weekenderne er der pakket).
Ellers er der Pub & Sport i nærheden. Min egen favorit steder er følgende 2 barer:
http://www.lunden28.dk/ (ligger lige bag ved søerne på Frederiksberg - en hyggelig bar. Ejeren er Liverpoolfan, men det er stadig neutral grund og de er rigtig flinke derinde. Kommet der siden jeg gik i gymnasietm)
http://www.kennedysbar.com/ (ligger lige ved planetariet - en irsk bar som viser voldsomt mange fodboldkampe. Gratis pool i kælderen og god stemning.)
Michael82 skrev:
EmilBjoern skrev:
Guldhornene er ikke kun for Chelseafans, så i kan sagtens komme derind :). Der plejer at være god stemning (i hvert fald i weekenderne er der pakket).
Ellers er der Pub & Sport i nærheden. Min egen favorit steder er følgende 2 barer:
http://www.lunden28.dk/ (ligger lige bag ved søerne på Frederiksberg - en hyggelig bar. Ejeren er Liverpoolfan, men det er stadig neutral grund og de er rigtig flinke derinde. Kommet der siden jeg gik i gymnasietm)
http://www.kennedysbar.com/ (ligger lige ved planetariet - en irsk bar som viser voldsomt mange fodboldkampe. Gratis pool i kælderen og god stemning.)
Mange tak, det vil vi helt sikkert lige kigge på ;-)
Jeg ligger inde med 1 billet til D afsnittet, kan mødes ved parken
Undskylder på forhånd for at bringe en irrelevant tråd op igen.
Nogen der var med busturen fra www.karkon.dk og som kan give lidt feedback?
Hvor mange var med? Var der god stemning i bussen? Kørte den efter tidsplanen?
Bare lige for at høre om det kan anbefales i fremtiden :)
Jeg rejste med dem! Der var ikke rigtig stemning! Vi sad i en gruppe og snakkede om Chelseas historie, vores oplevelser med holdet, truppen osv. Der blev dog tippet på resultat (og 9 ud af 17 havde tippet på 0-4), vinderen blev fundet efter lodtrækning og fik hele puljen.
Jeg vil klart anbefale folk at bruge dem, da de holdt tiden og gav folk mulighed for at se lidt til byen, da man ankom ca. 14.30.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Er det muligt at købe billet, udem transport?