Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

West Bromwich Albion-Chelsea F.C

Ja, jeg ved godt at der er lavet en tråd, men den er (undskyld til den der har lavet den) elendig, og dda kampen er i morgen, må jeg hellere lave en \"ordenlig kamptråd\"

West Bromwich, har fået en super start på sæsonen, ligger nr. 5 i PL, og spiller godt fodbold! Så hvis man tror det bliver en \"Walk over kamp\" så tro om, for det bliver en svær kamp! West Brom, kommer fra 2 sejre i træk mod Wigan, og Southampton, hvor de spillede godt, og deres spil fungerer godt! Jeg følger dem meget! men det er nok mest pga. Lukaku. Sidste sæson under AVB fik vi et skuffende 1-1 på udebane, og det må vi sørge for at ikke sker igen!

Og ja, om Lukaku... ham kommer vi desværre ikke til at se, da klauslen siger at han ikke må spille mod den klub han er udlejet fra. Lidt ærgeligt måske, men ville fandme også være irreterende, hvis han scorede imod os! Men det er godt at han får spilletid der, og har da lavet 3 kasser, som jo er godt for en så ung mand, som starter på bænken næsten hver kamp.

Så er der jo den samme diskussion, som der jo nærmest er op til alle kampe... TORRES Rygter flyver fra højre til venstre, om Falcao, Bony, Wallace og jeg ved ikke hvad... Men altså, hvis vores 9\'er ikke snart kommer igang... tjaaaaa så ved vi vel alle hvad der sker, men skal vi satse på ham eller Sturridge?

Ja det var vel egenligt det... ikke den mest detaljerede kamptråd, jeg har lavet, men altså, skulle laves hurtigt da den anden tråd ikke lige var så \"god\"

men Opstilling? Resultat? Diskutér mine Chelsea buddies!! :D

Kamp info:

West Bromwich-ChelseaThe Hawthorns

17/11/12

Kick off: 16:00

13 år siden
1622 visninger

Kommentarer

padefar13 år siden

Jeg giver dig helt ret i at dette ikke bliver en walk over kamp. Dog er det stadig en kamp, hvor vi er favoritter, og dette bør afspejle sig på banen.

Der er ikke så meget at sige om vores offensive spil, det er jo lækkerier. Det eneste man her kan diskutere er som du siger, Torres eller Sturridge, og her hælder jeg helt klart (stadig) mod Sturride. Det kan simpelthen ikke passe at knægten ikke snart får chancen!

i vores defensiv er vi jo lidt mere udsat i og med at vi igen må undværre Terry, og Luiz er tvivlsom. Derfor ville jeg starte med Azpilicueta på højre back som i mine øjne har spillet solidt defensivt når han har fået chancen, og hive Ivanovic ind i center forsvaret, sammen med Cahill. Cole er også er tvivlsom til kampstart, men jeg er meget fortrystningsfuld omkring Bertrand.

På den centrale midtbane er Lamps også tvivlsom, hvilket igen er skidt i mine øjne. Derfor ville jeg stille med Mikel, som jeg synes har løftet sit spil meget på det sidste, selvfølgelig sammen med Ramires.

Jeg tror vi får os en 1-3 sejr, med mål af Mata, Sturridge og Cahill :)

God kamp drenge!

EmilBjoern13 år siden

Jeg vil ikke mene, at Luiz er tvivlsom. Han spillede trods alt for Brasilien i onsdags. Jeg tror det her bliver en af vores bedste kampe hidtil, og jeg tror at Marin får sin debut!

Obi13 år siden

Siger nemt og enkel, 3-1. WBA må ikke undervurderes for de er nået langt med begrænset midler og respekt for Steve Clark at fået så meget ud af den trup. Men selvom at WBA er godt køren, så skal de stadig slåes. Ingen tvivl.

padefar13 år siden

Det skal sku godt være så EmilBjoern den havde jeg ikke luret.

Jeg plejer blot at kigge på en bestemt hjemmeside, hvor han ihvertfald står som skadet :)

Link: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_mobile_host.htm

EmilBjoern13 år siden

Det ville undre mig meget hvis han ikke er klar. Om Matteo så vælger ham, skal jeg ikke kunne sige. Hvis han var skadet, så havde han i hvert fald ikke spillet med Brasilien her i midtugen. Han spillede i øvrigt en fremragende kamp, hvor han lukkede ned for Falcao fuldstændigt. 

Obi13 år siden

Så spørger man sig selv: Hvad gik der så lige galt i Monaco?!?! :P

Zola8613 år siden

Med vores nuværende form mod et hold på hjemmebane i topform, tipper jeg kampen 1-1, men håber vi lige kan snige et ekstra mål ind i slutminutter, ligesom de andre tophold plejer at gøre!

Selvom jeg ikke tror på det, håber jeg på at se Sturridge og Marin i startopstillingen.

EmilBjoern13 år siden

Wow, der kom så den rotation så mange har efterspurgt. Det bliver spændende at se, men man kan godt betvivle, om det kommer til at fungere. Matteo tænker helt klart på Juve-kampen, hvilket nok er klogt. 

Dog er det den bedste bænk man længe har set i Premier League :D

SebastianLunnDK13 år siden

Så tænker jeg lidt: Hvorfor sparer man ikke også Hazard eller Torres, og giver Marin chancen fra start?

Drogba13 år siden

Opstillingen er som ovenover og subs er: Turn, Ivan, Cole, Ram, Oscar, Marin, 

Problemet med den opstilling han stiller med er at hvis vi ikke kan scorer mål har vi ikke nogen fra bænken vi kan sætte ind som måske kan redde os ligesom de i City Dzeko og Utd har Chicharito. 

Og er spændt på at se hvordan vi spiller uden Mata. Han har været den absolut bedste spiller for os so far. 

KasperL13 år siden

Tusind tak for linket i den anden tråd Padefar! :) 

Mata er jo for vild!? Utroligt som den mand kan lave sukkerballs :D  

Zola8613 år siden

http://www1.skysports.com/football/live/match/261679

statistik af kampen nederst i linket.

Obi13 år siden

Kæft, det er et spøgsmål at kende sin besøgstid, og der var muligheder nok, og et gammel fodbold ordsprog siger, score man ikke, vinder man ikke. Logisk nok, men en øv kamp, og der skal til at rettes op, hvis ikke vi allerede skal være på vej ud af Guldkampen. Der var rigtig mange spil stop, og der blev spillet rundt, uden der blev ført til en helt masse. Men ros til WBA, de spillet deres kort allerbedst og var effektive når de fik chancerne. Dog kan Luiz, Torres og Remou ikke være deres kamp bekendt. Skidt og havde da naturligvis håbet på mere..

ironstar13 år siden

Hold da kæft hvor er det bare sørgeligt at se på Torres. Vi spiller jo med 10 mand i den første time... Han skaber intet! Han falder i bolden og stopper vores angreb. Vi ville seriøst have været bedre stillet med hvilken som helst anden spiller i hans rolle. Hell, Shane Long ville være bedre. Bare se på vores flow da Studge bliver flyttet op i angrebet, pludselig er der chancer og løbemønstre som Mata kan spotte og spille til. Det kan godt være Studge ikke scorede, men han er også først lige kommet tilbage fra sin skade - han SKABTE dog ting, i modsætning til vores £50M pose lort.

Vidste I i øvrigt at Sturridge havde flere skud på mål mod WBA end Torres har haft i de seneste FIRE kampe til sammen? Jesus.

Maximus13 år siden

\"Vidste I i øvrigt at Sturridge havde flere skud på mål mod WBA end Torres har haft i de seneste FIRE kampe til sammen?\"

Kilder tak!

ironstar13 år siden

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/11/18/3659378/fernando-torres-is-done

Ved ikke lige hvilken statistikhjemmeside Graham har hevet det fra, men deres artikler er legit, så jeg har absolut ingen grund til at tvivle på udsagnet. Og hvis man har set Chelseas seneste 4 kampe, så virker det sgu heller ikke helt usandsynligt tbh...

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.