Hvilken pokal foretrækkes??
Hvilken turneringer synes i er vigtigst, i forhold til hvilke der vil være bedst for london-lubben at vinde. Sådan som jeg ser det:
1.Champions league
2.Premier league
3.Verdensmesterskabberne for klubhold
4.Fa cup
5. Europa Super cup
6.Capitol one cup
7. Comunity Shield
Kommentarer
Som jeg har sagt før, så synes jeg at det er noget underligt noget at prioritere turneringer på den måde :) jeg har de sådan at når man er med, så spiller man for at vinde. Den eneste jeg vil sætte som vigtigere, er den hjemmelige liga, altså premier league :)
#1: Premier League.
#2: Champions League.
#3: FA Cup.
Enig med Padefar. Man spiller alle turneringer for at vinde, men hvis jeg skulle vælge, ville jeg også helt klart foretrække premier league!
1. Champions League
2. Premier League
3. FA cup
4. Capital Cup
Resten.....
Jeg synes det er et plat svar. For alle har inderst inde en prioritering af, hvad man helst vil vinde. Jeg tror ikke på, at I er ligeglad med om det bliver Champions League eller League Cup\'en, bare fordi vi deltager i begge turneringer. Bare fordi man laver en prioritering af hvad man helst vil vinde, betyder det jo ikke, at man ikke vil vinde alle turneringer ;)
Emnet handler ikke om hvad man vil vinde, og hvad man vil tabe. Det handler om hvilke pokaler vi som ønsker at priotere. Selvfølelig spiller man for at vinde alle pokaler men deres værdier er forskellige.
Premier League som den første! Ingen tvivl der overhovedet. Det er den liga som vi følger hver weekend! Og nu er der efterhånden gået 3 sæsoner siden vi sidst har vundet den, og jeg ser denne sæson som en god mulighed for at vinde den.
Altså Pl er for mig stadig nummer 1, men jeg har også den holdning, at Chelsea er sådan et godt hold, vi kan kæmpe med på alle 4 fornter, så om vi skulle \"nøjes\" med Liga cup og FA, er jeg stadig glad, naturligvis endnu mere glad når PL og CL rammer broen..
Har det helt på samme måde, når vi smadre united i morgen skal vi bare spille ligeså overlegnet mod alle de resterende hold i ligaen. Jeg ser på det sådan her at vi skal give 110% i alle kampe og tage alle de trofæer vi kan få fat i.
Men hvis man absolut skal give dem rank, så er Premier League den vigtigeste, FA Cuppen også UEFA Champions League og det begrunder jeg med at det er ufattelig vigtigt at vi står stærkt i vores egen liga og dominere det hele for at skulle vinde så stor en pokal som UEFA Cuppen. men prestigemæssigt er det jo selvfølgelig UEFA CL der løber med sejren.
1 = PRL
2 = CL
3 = VM for Klubhold (Den har vi aldrig vundet før, og er svær at få lov til at spille, siger vel sig selv)
4 = FA cup, det er en Chelsea turneringen som er vores. Charmen og intensiteten er fantastisk
Vi har misset de 2 andre, så Capital 1 cup, der skal v bare ikke se dumme ud.
Jeg håber dogg på kampe til dem der ikke spiller så meget. Men der er også behov for pauser i det tætte kamp program, så den kan skodes.
Til Mikkel- Vi skal ikke spille i Europa om torsdagen, hvis vi var i Uefa cuppen havde vi ikke de spillere som vi har i truppen. så uefa cuppen er ikke et Tema.
Jeg er træt af, vi har forspillet chancen for to pokaler i starten af sæsonen, det er altså ikke godt nok, så min prioritet vil derfor være, hvad der kan vindes først og det er jo VM, meeeen EPL er ellers noget, jeg gerne vil se tilbage, hvor den høre til, nemlig på BROEN! Capital One skal være for de unge spillere, da der er for lidt prestige i den, så ind med Marin, Moses, Piazon, Romeu, Malouda (han er ikke ung, I know), Jamal, Dave (Azilqueta eller hvad?) og ja, så er der selvfølgelig Fa Cup, som vi også må gå hårdt til, da vi også efterhånden har en god tradition der! Den største MEN er CL, skal vi satse der? Ingen hold har nogen sinde vundet CL to år i træk selvom de havde gode hold (konspiration ;-)), så den er næsten lukket, vi kan prøve at komme til finalen igen, men så får vi nok Øvrebro som dommer (U know the rest).
1. VM
2. EPL
3. FA Cup
4. CL
5. Capital One
1. PL/CL
2. VM
3. FA
4. capital
Jeg synes man må prioritere cl og pl lige højt. Det er de vigtigste turneringer for klubben og de mest prestigefyldte. Cl kan dog give chancen for unge og marginalspillere, hvis man er i en situation, hvor man er kvalificeret til næste fase f.eks. Vm for klubhold er en fed turnering synes jeg, og den er, som andre har skrevet, meget svær at kvalificere sig til. Som forsvarende mestre må fa-cuppen også prioriteres rimelig højt. Til gengæld ser jeg ingen grund til, ikke at give alle reserverne mulighed for spilletid i capital one-cuppen. Det kan give breddespillerne muligheden for, at få noget kamptræning, så de er bedre stillet, hvis (når) der bliver brug for dem.
Prioterer Premier League højest... Top of the table! :-)
Selvfølgelig spiller man for at vinde alle turneringerne, men det er altså stadig sådan, at man prioriterer nogen pokaler frem for andre. Der er en grund til det som regel er 1. holds spillere, der spiller CL kampe, og så er der en del reserver, der spiller når der spilles Capital One Cup.
Som jeg før har sagt bliver vi simpelthen nødt til at nedprioritere Capital One Cuppen. Det er overhovedet ikke det værd. Mata fik 120 minutter mod United, hvilket koster ham Swansea-kampen, og han er nok ikke helt 100 til Shakthar, der er en monster vigtig kamp. Næste kamp i den cup er vist nok 19. december - en vanvittig dårlig dato, når man tænker på, at spillerne godt kunne bruge et hvil efter VM og inden det vigtige juleprogram....
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |