Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ballon d´Or 23 nominerede

Her er listen over de 23 nominerede ti Ballon d\'Or pris

Sergio Aguero (Manchester City og Argentina)

Mario Balotelli (Manchester City og Italien)

Karim Benzema (Real Madrid og Frankrig)

Gianluigi Buffon (Juventus og Italien)

Sergio Busquets (Spanien og Barcelona)

Iker Casillas (Real Madrid og Spanien)

Didier Drogba (Chelsea, Shanghai og Elfenbenskysten)

Radamel Falcao (Atletico Madrid og Colombia)

Zlatan Ibrahimovic (Paris SG og Sverige)

Andrés Iniesta (FC Barcelona og Spanien)

Lionel Messi (FC Barcelona og Spanien)

Manuel Neuer (Bayern München og Tyskland)

Neymar (Santos og Brasilien)

Mesut Özil (Real Madrid og Tyskland)

Gerard Pique (FC Barcelona og Spanien)

Andrea Pirlo (Juventus og Italien)

Segio Ramos (Real Madrid og Spanien)

Cristiano Ronaldo (Real Madrid)

Wayne Rooney (Manchester United)

Yaya Touré (Manchester City og Elfenskysten)

Robin van Persie (Arsenal, Manchester United og Holland)

Xabi Alonso (Real Madrid og Spanien)

Xavi Hernandez (FC Barcelona og Spanien)

synes i der nogle der mangler! Jeg synes i værdifald Cech ind Buffon ud! Balotelli uuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mata ind! Neymar ud!!!!!!! Hazard ind

www.sporten.dk/fodbold/her-er-de-23-nominerede
13 år siden
1916 visninger

Kommentarer

EmilBjoern13 år siden

At Balotelli er med er en skandale. Jeg havde gerne set Mata og Cech, der fortjener lige så meget credit, som Drogba får for Champions League sejren. 

Mikkel8CFC2613 år siden

Drogba burde vinde pga. hans store indflydelse at vi vandt \"the double\" og at det var et sindssygt comeback af ham. at Cech ikke er der er endnu et eksempel på hvor meget målmænd er underrated. 

Min personlige favorit er Didier Drogba, men hvis vi skal kigge ud på de andre spillere ville jeg gerne se endten en de her fem herre vinde titlen;

• Robin van Persie (pga. hans fremragende præsentation i premier league og hele 30 kasser)
  • Sergio Aguero (pga. den store indflydelse han har haft for at City gik hen og vandt ligaen, og at han tilpassede sig så godt som han gjorde)
  • Manuel Neuer (pga. den sæson han har haft, og 1000min. lang clean sheet, synes ikke han er syndebuk at Bayern smider alle 3 trofæer på gulvet)
  • Radamel Falcao (pga. at han har ledt Atletico Madrid til den succes de høster fortiden og at han reelt set er verdens skarpeste angriber)
  • Lionel Messi (Han spiller simpelthen fodbold på en hel anden plan end vi nogensinde har set før, ærgeligt at det ikke blev til nogen store trofæer, men han fortjener den stadig mere end C. Ronaldo)

vær opmærksom på at det her er min top5 favoritter til at vinde titlen*

og William, super indlæg!

Obi13 år siden

Ved ikke om jeg er blå øjet, men som Cl Champions, havde jeg nok troet der var flere én 1 Chelsea spiller, og Drogba er da kun blevet målt ud fra Cl og evt. lands kampe, for i PL var Drogba var da ikke meget bevendt. Cech havde jeg da helt klart se på holdet. Mata spillet da godt i sidste sæson, Hazard gjorde det viste meget godt i Lille, men at finde 23 spillere, sgu ikke nemt, for der er virkelig mange klasse spillere rundt omkring i verden?

Messi? Ronaldo? Aldrig hørt om den..

Drogba13 år siden

Min top 3 over de bedste fodbold spillere i verden i 2012.

1. Messi

2. Ronaldo

3. Falcao

Hvad angår Chelsea spillerne: 

Drogbas nominering er fuldt berettiget, men han er ikke kandidat til at vinde. Det er en pris som uddeles for et helt år. Og Drogba har ikke præsteret i ligaen, og nu spiller han i Kina hvor niveauet ikke er værd at snakke om. 

Det er helt klar marginaler der har gjort at Mata ikke er blandt de 23 nominerede. Han har spillet fremragende, men man må også erkende at han i Champions League semifinale og finale var mere eller mindre usynlig. 

Cech burde være på listen, især når Neuer, Buffon og Casillias er nomineret. Jeg vil tro at det er pga hans mindre gode EM at nomineringen er udblevet. På klubplan synes jeg han dette år har været verdens bedste målmand og synes derfor også det er til grin han ikke er nomineret.

Dwise13 år siden

Min personlige liste er

1. messi - han er bare et niveau over alle andre.

2. ronaldo - det samme som messi.

3. falcao - spiller ikke på et af verdens bedste hold, men bomber stadig løs.

4. pirlo - manden bag italiens succes ved em samt god sæson hos juve.

5. iniesta - har holdt et højt niveau i mange år nu, men bliver bare ved med at imponere.

Mata er også min personlige favorit til en chelsea spiller på listen. Når balotelli er på, burde han virkelig også være det. Balotelli spiller vel ligeså mange minutter som bendtner gør, så den nominering er helt hen i vejret. Og ellers forstår jeg ikke hvad folk som pique, rooney, og benzema laver på listen når, der ikke var plads til mata. Savner også lidt cech, for han var da om nogen afgørende for CL-triumfen.

Jeg synes tilgengæld, at RDM må være favorit til trænertitlen. Han overtog en synkende skude, og forvandlede det til et mesterhold. Hans resultater taler for sig selv, synes jeg.

Steen13 år siden

Min personlige liste må nok være:

1. Ballotelli, fordi hans motto er: \"Jeg er rig\"

2. Buffon, fordi hans motto er: \"Jeg better på modstanderen\"

3. Ronaldo, fordi hans motto er: \"Jeg vil også være rig\"

Hov, var det skandale listen? Sorry my bad... Hvad helvede laver de tre nisser på den liste? Ja undskyld mit sprog, men det er da uden tvivl en inkompetent deform idiot der har lavet det stykke venstrehånds arbejde..

Come on? .... Hvor er Juan Mata henne i det her billede, og hvor er Petr Cech? Og hvad laver Neymar, Benzema og Pique på den liste? Det er jo grotesk..

Min personlige liste må nok være..

1. Yaya Touré, fordi hvis han ikke var der, var der ikke noget der hed PL-titel til Shitty

2. Falcao, fordi hvis han ikke var så fucking ond, lå Alt. Madrid og rodede rundt i midten (Super Cup, ring a bell?)

3. Busquets, fordi han er den levende mur der sørger for at netop Pique ikke hører hjemme på denne liste.

4. Cech, fordi han var manden der var skyld i at Chelsea vandt CL, og redde en plads i denne sæson i den famøse liga.

By the way - der er for lidt kredit til den defensive midt-plads! Altid de kreative og dem der sætter den sidste fod på bolden, hvorfor ikke tænke anerledes og anerkende spilleren der sørger for at bolden kommer frem over banen fra egen banehalvdel.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.