Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Champions League Draw

Så er det i dag at 32 af Europas bedste fodboldklubber venter på at blive mixet sammen til 8 grupper!

Vi venter jo alle vældig spændt og krydser fingre for en overskuelig gruppe, så Chelsea kan gå efter titlen og rekorden som eneste klub med to Champions League trofæer i træk!

Information om lodtrækningen:

Sted: Monaco\'s Grimaldi Forum

Tid: 17:45

Forsvarende mestre: Chelsea Football Club

Nedenfor ses de forskellige seedings:

Pot 1

Chelsea (Eng)

Barcelona (Esp)

Manchester United (Eng)

Bayern Munich (Ger)

Real Madrid (Esp)

Arsenal (Eng)

Porto (Por)

AC Milan (Ita)

Pot 2

Valencia (Esp)

Benfica (Por) 

Shakhtar Donetsk (Ukr)

Zenit St. Petersburg (Rus)

Schalke (Ger)

Manchester City (Eng)

Sporting Braga (Por) 

Dynamo Kiev (Ukr)

Pot 3

Olympiacos (Gre)

Ajax (Ned)

Anderlecht (Bel)

Juventus (Ita)

Spartak Moscow (Rus)

Paris St-Germain (Fra)

Lille (Fra)

Galatasaray (Tur)

Pot 4

Celtic (Sco)

Borussia Dortmund (Ger)

BATE Borisov (Bls) 

Dinamo Zagreb (Cro)

CFR Cluj (Rom)

Malaga (Esp)

Montpellier (Fra)

FC Nordsjælland (Den)

Hvordan er jeres foretrukne pulje til Chelsea?

Jeg ser helst noget i stil med denne:

Chelsea, Braga, Anderlecht, Nordsjælland

Held og lykke med lodtrækningen, KTBFFH!!

13 år siden
11203 visninger

Kommentarer

Steen13 år siden

Uha, den er svær :) der findes utrolig mange fede lodtrækninger, og alle har hver deres værdi :)

Kan I se for jer dødens pulje?

1 Chelsea (Eng) / Barcelona (Esp) / Manchester United (Eng) / Real Madrid (Esp)

2 Valencia (Esp) / Manchester City (Eng)

3 Juventus (Ita) / Paris St-Germain (Fra)

4 Borussia Dortmund (Ger)

Det ville være det værste hvis vi endte i sådanne en gruppe. Fy for en skefuld!

Man kunne håbe lidt på dit valg Elholm :) det ville være sådan forholdsvis nemt, bortset fra intet er nemt i CL, alle vil vinde og kæmper med næb og klør for succes!

Steen13 år siden

Lidt læsestof til læsehesten :)

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2904388

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=1851457.html

http://www1.skysports.com/football/news/11668/8031902/

Zola8613 år siden

Edit: For mange fejl, at pointen er ligemeget nu :)

Elholm8913 år siden

Hvis jeg husker rigtig kan vi da ikke risikere at trække City, da to engelske hold ikke kan spille i samme gruppe?

Zola8613 år siden

Ahh ja, det er også rigtig Elholm :)

Steen13 år siden

Elholm: Jow - det burde vi altså godt kunne. Ligesom Real/UEFAlona kan trække Valencia.. Ellers har jeg misforstået noget helt vildt og voldsomt? (heri tænker jeg, jeg gerne vil se links på det :D)

Elholm8913 år siden

Ikke for at ydmyge dig Steen, men læs dine egne links igennem evt. ;)

\"Pot 2 contains the next eight highest seeds. Manchester City, as a fellow English club, cannot be drawn in the same group as Chelsea, which leaves seven other possibilities.\"

Findes i dit første link: http://www.chelseafc.com/news-article/article/2904388

Steen13 år siden

OH JESUS.. Jeg tror det er på tide at lave noget konstruktivt igen, istedet for at surfe rundt her på siden og få ganske lidt med :) Ej hvor pinligt..

Men sådan har det da ikke altid været?

ironstar13 år siden

Husk på hvis vi trækker Schalke, så kan vi ikke også få Dortmund. Så det er nok at foretrække....

Hvis vi kan undgå PSG/Juve/Dortmund, så er jeg glad.

Overvej man kan ende med en pulje der hedder Real, City, Juventus, Dortmund.... Sygt.

weaintgotnohistory har lavet et par rigtig fine overblik over holdene i de forskellige lag:

Pot 2: http://www.weaintgotnohistory.com/2012/8/29/3274165/previewing-champions-league-draw-pot-two#storyjump

Pot 3: http://www.weaintgotnohistory.com/2012/8/30/3274486/previewing-the-champions-league-draw-pot-three#storyjump

Pot 4:http://www.weaintgotnohistory.com/2012/8/30/3274569/previewing-the-champions-league-draw-pot-four#storyjump

padefar13 år siden

Det bliver meget spændene at se :) Håber selvfølgelig på at vi trækker Nordsjælland :) Men fy for helved der ligger sku nogle grumme hold i de lavere seedingslag :s

Juventus, PSG, Galatasaray og Dortmund. Onde hold at have som 3 eller 4 seedet :b

Abdik13 år siden

hello Geezzers? hvornår og hvad tid er der CL lodtrækning? og hvilken kanal kan man følge det? eller evt. et link?

Elholm8913 år siden

Lodtrækningen er nu igang på EuroSport!

Held og lykke!

EmilBjoern13 år siden

Ja da! Genialt! Så ses vi i Parken :D

SebastianLunnDK13 år siden

Chelsea

Shaktar Donetsk

Juventus

F.C Nordsjælland

uha... bliver nogle svære kampe mod Juventus, og tror begge hold kan gå langt i turneringen. Og så bliver man satme NØD til at tage ind og se Nordsjælland-Chelsea! :D

Elholm8913 år siden

Grupperne er som følger:

Gruppe A:

Porto

Dynamo Kiev

Paris Saint-Germain

Dinamo

Gruppe B:

Arsenal

Schalke 04

Olympiakos

Montpellier

Gruppe C:

Milan

Zenit

Anderlecht

Malaga

Gruppe D:

Real Madrid

Man City

Ajax

Dortmund

Gruppe E:

Chelsea FC

Shakthar

Juventus

FC Nordsjælland

Gruppe F:

Bayern München

Valencia

Lille

BATE

Gruppe G:

Barcelona

Benfica

Moskva

Celtic

Gruppe H:

Man Utd

Braga

Galatasaray

Cluj

Zola8613 år siden

Nordsjælland.... VIGTIGT!

Elholm8913 år siden

Gruppe D er jo vandvittig! Ses City, held og lykke i Europa Cuppen :P

Synes godt nok Man Utd har fået en nem gruppe...

torres9luiz413 år siden

NORDSJÆLLAND!! Så skal der fandme bestilles billetter! 

Blue4Life13 år siden

Var jeg den eneste der var ved at skide i bukserne over muligheden for at trække både Juventus og Dortmund udover Shaktar??!!! Fedt med Nordsjælland i stedet for :-D

Snitteman13 år siden
Hvorfor får klamme klamme man u altid den nemmeste pulje. Man skulle tror Ferguson har en finger med i spillet og hvorfor skal City få den sværeste pulje igen. Barca får også altid en nem pulje sådan er det bare.
ChelseaDaniel13 år siden

Nogen der ved hvor man kan komme til at købe billetter til kampen i Parken? :-)

Mikkel8CFC2613 år siden

Jeg tror du kan være ganske rolig Snitteman, husker du hvordan det gik united sidste år?

- Hvis nogle af jer har informationer til hvordan man får billetter til den engelske fansektion mod nordsjælland må i godt dele dem ;)

Snitteman13 år siden
Mikkel: ja det husker jeg alt for godt. Men de havde jo stadigvæk den nemmeste på papiret igen igen igen igen. Ja hvis der er nogen der ved hvor man kan købe billetter må i gerne sige til.
Franken13 år siden

Okay, så vidt jeg kan læse mig frem til på FCN.dk, vil de sælge billetter i pakker. Dette vil betyde, at man ikke kan købe en enkelt billet til kampen mellen FCN og Chelsea. Skal man ind og se den kamp, skal man købe billet-pakken som betyder man køber billet til de tre hjemmekampe FCN nu skal spille. Dårligt efter min mening. Dette betyder nok, at man skal købe billet igennem www.chelseafc.com, men så kommer man forhåbentligt også til at stå sammen med de rigtige fans!

Michael8213 år siden

Da Chelsea mødte FCK, var priserne sindsygt dyre. Og de blev også solgt i \"pakker\" så man skulle købe til alle 3 kampe.

Personligt kan parken rende mig et stykke. Jeg tager ind og ser den på guldhornene i stedet.

Jeg tager i stedet til London og ser kampen d. 5 december (Vores 2 kampe er hhv. d.2/10 - i øvrigt min 30 års fødselsdag :)) og d. 5/12 (Chelsea vs. FCN på Broen)

Så kan man også hygge sig i London :)

Duxii13 år siden

Det gælder jo ikke for udeholdet.

Jeg er medlem af trueblue og køber mine billetter der igennem, det er meget nemmere

ChelseaDaniel13 år siden

Hvis ikke jeg har læst helt forkert, så bare for at få lov til at købe billetten i gennem Chelseas hjemmesiden, så skal man have trueblue membership hvor det billigste er 250. Er det korrekt? :-)

Michael8213 år siden

Hvad koster det at være trueblue medlem? Lige nu betaler jeg bare for ChelseaTV

Mikkel8CFC2613 år siden

så lige denne kommentar under et engelsk Chelsea forum:

\"Nord...nordj...WE GOT SOMEONE EASY!

edit: #1 rule to CL group draw: if you can\'t say their name, they\'re shit\"

Haha, kunne ikke lade være med at grine da læste det for mig selv :\')

padefar13 år siden

Billetterne bliver igen solgt som pakkeløsning -.-\' Pisse fedt for folk på SU.

Billet info fra fcn:

http://www.fcn.dk/single-news/?tx_ttnews[tt_news]=723&cHash=6e686840066efde94be783b099880d26

Boucher13 år siden

Fedt med Nordsjælland! Så skal vi satme se fodbold i Parken :)

Og 1 første pladsen er gruppe er Blues og Nordsjælland toer :D

Duxii13 år siden

Dette gælder dog ikke udeholdet!

Ville heller ikke give mening at du som udehold skal købe til modstanderens 3 hjemmekampe.

ChelseaDaniel13 år siden

Er det kun muligt at komme på udepladserne hvis man har trueblue-membership? 

Duxii13 år siden

Umiddelbart nej, du skal bare bestille via www.chelseafc.com

Det eneste nederen ved at vi vandt CHL sidste år, er at man skal stå sammen med en masse mennesker i år som først lige er begyndt at se Chelsea pga. sejren, i deres helt ny indkøbte trøje til kampen.

Zola8613 år siden

Nye Chelseafans er altid velkomne og desuden tror jeg næppe på at det vil være tilfældet...

Steen13 år siden

Duxii: De er da ligegyldige! De er tilbage i Barcelona trøjen til næste år :)

Duxii13 år siden

Præcis min pointe ;o)

Har lige fået svar fra FCN angående billetter til udebaneafsnittet:

\"Billetter til udebaneafsnittet skal købes gennem Chelsea.\"

Mere stod der ikke i mail\'en ....

Michael8213 år siden

Duxii skrev:

Umiddelbart nej, du skal bare bestille via www.chelseafc.com

Det eneste nederen ved at vi vandt CHL sidste år, er at man skal stå sammen med en masse mennesker i år som først lige er begyndt at se Chelsea pga. sejren, i deres helt ny indkøbte trøje til kampen.

Er det ikke ligemeget Duxii? Alle er jo blevet fans af en eller anden grund. Jeg kan da også klantres fordi jeg først blev fan under RA eraen. Men sjovt bliver det. Jeg tror personligt at beg tager til London i december :D

Fink13 år siden

Det kommer vel op på chelseafc.com, men man skal passe på med at købe fra nogle man ikke stoler på. Og kommer du som \"chelseafan\" må du ikke være i nærheden af afsnittene med fnc fans! fair nok men er der et sted hvor man kan få nogle øller eller lign før kampen? :D

Michael8213 år siden

Fink skrev:

Det kommer vel op på chelseafc.com, men man skal passe på med at købe fra nogle man ikke stoler på. Og kommer du som \"chelseafan\" må du ikke være i nærheden af afsnittene med fnc fans! fair nok men er der et sted hvor man kan få nogle øller eller lign før kampen? :D

Guldhornene :)

Fink13 år siden

Nogen der ved om det er muligt at bare melde sig ind i chelsea membership så man kan komme hurtigere til billetterne og derefter melde sig ud igen, da man ikke har så mange penge?

First week - Members only.Second week

Members and season ticket holders can purchase two extra tickets

Third week onwards - If any tickets remain, these go on general sale to non-members.  

Duxii13 år siden

Umiddelbart vil jeg sige nej - det vil jo ikke give mening?

Du kan jo købe True Blue international til 30 £ (Ca. 350 DKK) Det er måske 100 DKK mere end selve billetten til kampen koster også får du en masse andre fordele med.

Læs mere her: http://www.chelseafc.com/membership-article/article/2344232

Duxii13 år siden

Michael82:Jo - det kunne det være.

Syntes bare det er sådan ja lidt små plat at man kun holder med dem der vinder, lidt ligesom Steen også skrev tidligere, med at så er de i Barca trøjen næste år.

London turen kunne satme være fristende!

Michael8213 år siden

Duxii skrev:

Michael82:Jo - det kunne det være.

Syntes bare det er sådan ja lidt små plat at man kun holder med dem der vinder, lidt ligesom Steen også skrev tidligere, med at så er de i Barca trøjen næste år.

London turen kunne satme være fristende!

Jeg er skam enig :). Men du ved jo lige så vel som jeg, at når et hold begynder at vinde, så får det flere fans :). Bare se Barca i de sidste par år? Eller United i 1998 :).

Af disse falske fans, vil der med al sansynlighed opstå nogle sande fans i blandt :)

Blueviking13 år siden

Man koeber et medlemskab for en saeson.

Information omkring billet salg kommer paa hjemmesiden min. en uge foer kampen gaar i salg. Husk at laese det med smaat, da der er et skema man skal udfylde med personlige info (saa de ved hvem der staar paa tribunen) ved UEFA udekampe. Jeg gaar udfra dette er ens ligegyldigt om man koeber via trueblue membership eller trueblue int. Dette goer det desvaerre lidt svaert at koebe Champions League udebane billetter for andre.

Hjemmekampen vil med stor sandsynlighed gaa i general sale eller i det mindste vil medlemmer kunne koebe 2 ekstra billetter. Jeg har 2 medlemskaber til raadighed og kan muligvis hjaelpe.

Jeg tvivler staerkt paa at man skal bruge mange loyalty points (hvis man overhovedet skal bruge nogen) for at koebe billetter til begge kampe mod FCN. Det kan godt vaere vi synes det er sjovt at Chelsea skal moede et dansk hold, men da man forventer to sikre sejre tror jeg ikke der er saa meget rift om billetterne. Jeg tror derfor godt man kan vaere sikker paa at faa billet til begge kampe hvis man koeber medlemskab. Isaer hvis Chelsea allerede er videre inden hjemmekampen i dec.

Jeg haaber dette hjaelper lidt. Ellers spoerg endelig og jeg skal se om jeg kan svare:) 

Michael8213 år siden

BlueViking. Jeg tænker da - du kan da lige vise os lidt rundt, evt. til en god bar, hvis vi kommer på besøg i London til December :)

Blueviking13 år siden

Det kan vi nok godt finde ud af:)

CRUE13 år siden

SÅ er jeg sgu røget i fælden og meldt mig ind i True Blue.

Og også her på siden.

Jeg regner stærkt med at vi kommer til at ses en del fremover!

Hazard1713 år siden

Nu tænker jeg måske, at man kan købe fcn\'s pakke med de 3 kampe. For at man så derefter sælger de to andre kampe på dba.dk eller lignende. Problemet er at jeg ikke ved om man får billeten samlet, så man ikke kan videresælge dem enkeltvis. Og så er det også lidt nederen at skulle sidde med fcn fans. Men det er jo Chelsea! :D 

Blueviking13 år siden

Der er ikke nok FCN fans til at fylde parken alligevel:) bare se til pokal finalerne.

Steen13 år siden

Det er vores tilmeldte spillere:  (bemærk at Malouda ikke er med)

A List

1. Petr Cech 2. Branislav Ivanovic3. Ashley Cole4. David Luiz6. Oriol Romeu7. Ramires8. Frank Lampard9. Fernando Torres10. Juan Mata11. Oscar12. John Mikel Obi13. Victor Moses17. Eden Hazard 19. Paulo Ferreira21. Marko Marin22. Ross Turnbull23. Daniel Sturridge24. Gary Cahill 26. John Terry28. Cesar Azpilicueta34. Ryan Bertrand35. Lucas Piazon

B List

46. Jamal Blackman47. Billy Clifford49. Aziz Deen-Conteh 54. Todd Kane 56. George Saville58. Daniel Pappoe60. Adam Phillip

CRUE13 år siden

Jeg har burde have to kontoer, da jeg er kommet til at klikke en gang for meget på tilmed knappen, så burde kunne købe nogle flere billetter end den ene jeg skal bruge til mig selv.. 

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.