Dansk TV
Mener sgu det er ringe, at der ikke er nogen danske kanaler, der viser kampen iaften. Kan godt forstå Juventus-Nordsjælland pga. et dansk hold, men helt ærligt, Celtic-Barcelona, hvem gider at se celtic spille og barcelona har vi vi¨st snart set nok af!!!. Er der nogen der ved, hvor man kan se kampen henne iaften, udover på \"Broen\"?:-)
Kommentarer
Ud fra et markedsførings synspunkt kan jeg sagtens forstå hvorfor de vælger Barca kampen.
De har flest fans i Danmark, og derved score de flere seer tal.
At det er røvhamrende irriterende er så en anden sag.
Som Duxii siger, så har Barca en stor fanbase. Samme har United og derfor bliver de kampe vist meget.Men Chelsea er blevet større og hvis vores unge dansker som blev hentet fra Brøndby slår igennem inden for de næste par år, så kommer Chelsea nok mere med :). Samt hvis vi får et mere pingpong spil kørende, så skal vi nok se dem på skærmen :)
Jeg er dog lidt idiot. Skal på date i aften - glemte at vi spillede i dag da jeg aftalte det - så i må have en fed tid på chatten :)
Der er ikke andet for at Firstrow må hjlæpe os :P Men Barca, Real, United ect har bare en større fans base én Chelsea, det må vi indrømme. Ses vi på chatten piger?
Det gør vi da ;)
Det vist også noget at gøre med at Chelsea-Juventus er i samme gruppe som den kamp 3plus viser og dermed får tv2sport ikke rettigheder til at vise den kamp, så de har vist ikke en gang kunne overveje at vise os på tv2sport.
Er der nogen der smider et link til et ORDENTLIGT stream herinde på tråden i aften? Jeg er ved at gå i krise mode...
firstrowsports.eu plejer at virke meget godt
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Du kan se den på Cafe Guldhornene i København.
Og det med at de danske kanaler ikke viser Chelsea kampe, er gammel vin på nye flasker.
Selvom de dog er blevet lidt bedre på kanal 6