FIFA 13
Hey Blues,
Den her går ud til alle jer med barnlig sjæle som undertegnet, nok mere som et information end invitation til debat. Jeg fik en yderst glædelig mail igår aftes fra EA Games. FIFA 13 er på trapperne.
Jeg har læst lidt omkring det, der vil være en udbygget motor i spillet, der vil være konstant bevægelser, nærkampe også væk fra bolden (realistisk, sådan så man kan skubbe, rive osv inde i feltet før et indlæg, bl.a.) eller lave en Terry og give et knæ i ryggen på en spiller, væk fra bolden osv. Driblemotoren er blevet lavet yderst realistisk i samarbejde med kongen af dribling Messi. Frispark med flere valg af spiller osv. osv. osv. Jamen det hele bliver spitz. Læs nedenfor.
Citat fra EA Games:
\"Fem spilforandrende nyskabelser revolutionerer kunstig intelligens, driblinger, boldkontrol og fysiske nærkampe for at skabe virkelighedstro dueller på hele banen, kreativ frihed for angriberne og dramaet og uforudsigeligheden fra virkelighedens fodboldbaner.
Helt ny angrebsintelligens udstyrer spillerne med den mest sofistikerede, kunstige intelligens til dato. Spillerne analyserer de åbne områder på banen, arbejder hårdere og klogere for at nedbryde forsvaret og er ét skridt foran i tanke og handling. Nu kan hver eneste boldberøring være afgørende takket været det mest intuitive dribling-system i serien nogensinde. Med inspiration fra verdens bedste spiller, Lionel Messi, vil “Complete Dribbling”-systemet gøre det muligt at udfordre modstanderne og bruge millimeterpræcise driblinger kombineret med fuld 360°-bevægelsesfrihed, så det bliver lettere at være kreativ og målfarlig i mand mod mand-situationerne. FIFA 13’s førsteberørings-styring forvandler den måde, spillerne kontrollerer bolden på, så det ikke altid er muligt at få fuld kontrol over bolden med det samme, hvilket giver forsvarsspillerne flere muligheder for at vinde bolden tilbage. Anden generation af den unikke Player Impact Engine udvider de fysiske nærkampe fra ikke bare at omfatte kollisioner til også at dække nærkampe uden bold. Forsvarsspillerne skubber og river for at komme i position og bruger deres størrelse og styrke til at tvinge modstanderne til at træffe forkerte beslutninger, allerede før bolden når frem. De taktiske frisparkskombinationer i FIFA 13 giver de nødvendige værktøjer til at skabe mere målfarlige og uforudsigelige frisparkskombinationer. Gør op til tre spillere klar ved bolden og brug løb og hurtige afleveringer til at snyde modstanderne.
FIFA 13 har det største antal spilforandrende funktioner i serien. Flere funktioner og spilvarianter afsløres de næste måneder.\"
- http://www.ea.com/dk/fifa-13?
Link ovenfor er der også en masse billeder af seancer samt ingame grafik. Det ser virkelig godt ud!
Udgivelses datoer: http://www.vgreleases.com/ps3/ReleaseDate-852803.aspx
I skal alle være velkommen til at tilføje mig som ven på PS3 så vi kan sammenligne point, måske endda spille en kamp imod hinanden i FIFA12 og når 13 kommer. Min brugerid hedder: SteeNdc
Kommentarer
Tusind tak for informationen Steen! Glæder mig virkelig meget til FIFA 13 er på hylderne i butikkerne :)
Synes nu min Fifa 2003 stadig holder..
Steen du har lavet en mega god tråd tak for infomationen jeg skal nok ser og få det købt når det udkommer til DK
Ser fandme godt ud !
Jeg er frisk på at tage en kamp i FIFA 12 :D
Hvis andre er det så ansøg FifaSkillerDK og så tager vi en kamp :D
Hey knægte :)
Så er der kommet en dato på release af FIFA13.
D. 27 september udkommer spillet :)
så udkommer det på min 18 års
JGravesen: Og stort tillykke med det :) var lige inde og kigge i FIFA igår, og må da sige du giver den gas :) Bliver spændende at se om vi andre kan følge med når det nye udkommer eller om du løber fra os :)
Har i en FIFA 12 liga :)?
Skipper: nope :) vi har bare tilføjet hinanden derinde :) så kan man se hvem der har flest XP og hvilket niveau man er... Og må sige, vi kan IKKE følge med Gravesen :)
Okay ;) Hvis i er seriøse FIFA spillere skulle i overveje DanskFIFAliga.dk.
Men vi kunne jo eventuelt i FIFA 13 lave en liga hvis der er mange herinde som spiller FIFA spillet og se hvem der mestrer spillet ;)?
det er jeg helt klar på
Jeg er satme også klar :) Så må vi jo lige se fra starten af når det udkommer :) Michael82 er også seriøst hård til fifa. Men den gamle dreng er vist ved at være så tidspresset, at jeg tror han bruger den på arbejde og bitches :D
Steen skrev:
Jeg er satme også klar :) Så må vi jo lige se fra starten af når det udkommer :) Michael82 er også seriøst hård til fifa. Men den gamle dreng er vist ved at være så tidspresset, at jeg tror han bruger den på arbejde og bitches :D
Scratch the bitches and add the work... FML :\'(
Men skal nok få gamet noget fifa. Kan jo være at vi ses til DM i fifa12? Ved ikke om nogen af jer stiller op?
Mit PSN er: jimiwissing
Jeg har dog ikke haft ret meget tid til at spille Fifa 12 de sidste par måneder :(
Michael: Nej, det tør jeg sku ikke... Jeg overlever kun lige i verdensklassse :D kunne forestille mig der sad nogle teenage drenge som ville wuppe min ass udover alle dimensioner ;D Men ellers rart at se der er liv i dig :D!! Grinte godt nok da du postede det billede af den tøsse-bil dér...
Steen: Noget helt andet at game mod mennesker. Jeg spiller selv på World Class og der kan jeg ha\' problemer i fifa12.I fifa11 lallede jeg igennem Legendary. Spil i stedet online - det giver en bedre fornemmelse. Professionel sværhed laver fejl, men er for dårlige... WC og Legendary laver alt for præcise afleveringer konstant.Noget andet belastende ved at spille mod computeren er at man konstant laver fejl, hvor de ikke gør. Det gør fifa12 mere trist at game offline synes jeg :/
Michael: Ja lige præcis, og hvis man laver en fejl aflevering er den bare kontant. Men den laver aldrig selv fejl, som f.eks. dumme frispark osv. Derfor glæder jeg mig sygt til FIFA 13, hvor de siger de har rettet op på netop det. Og deres afleveringer vil blive pågrebet på procenter :)
Lidt til øjet
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1793127.ece
Nogle der ved noget om hvornår der kommer en opdatering i Fifa med transfers og kontraktudløb? (:
Jimiwissing skrev:
Nogle der ved noget om hvornår der kommer en opdatering i Fifa med transfers og kontraktudløb? (:
Formoder ikke at der kommer mere til fifa12. Mindes ikke at de har gjort det tidligere. Fifa13 kommer dog til at indeholde alle transfers mv. (med undtagelse af dem som kommer helt til slut - der kommer dog nok en update relativt hurtigt efter vinduet lukker)
Steen skrev:
Michael: Ja lige præcis, og hvis man laver en fejl aflevering er den bare kontant. Men den laver aldrig selv fejl, som f.eks. dumme frispark osv. Derfor glæder jeg mig sygt til FIFA 13, hvor de siger de har rettet op på netop det. Og deres afleveringer vil blive pågrebet på procenter :)
Lidt til øjet
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1793127.ece
Retter de op på det i fifa13? Hvor har du læst det? For så vidt jeg har set, så er der blot mere fokus på impact engine samt dribling (hvor de har fået hjælp fra selveste Messi)
Du lyder pro nok Michael :D
Jeg var til DM i FIFA 11 og jeg spiller til dagligt mod mange af dem fra toppen af Dansk FIFA Liga men tror ikke jeg har den store chance til DM i fifa 12 så jeg tror ikke at jeg tager der over da jeg bor i Jylland
Oscar7Skipper skrev:
Du lyder pro nok Michael :D
Jeg var til DM i FIFA 11 og jeg spiller til dagligt mod mange af dem fra toppen af Dansk FIFA Liga men tror ikke jeg har den store chance til DM i fifa 12 så jeg tror ikke at jeg tager der over da jeg bor i Jylland
Heh, jeg har været til et par DM\'er :). Men pro ved jeg ikke om jeg er :). Min styrke er at jeg har et godt overblik og er ofte god defensivt. Endte konstant som nr. 2 i min pulje i de sidste 2 gange (fifa 11 og 09. I fifa11 var det en fra dansk fifaliga jeg tabte til. Han valgte selvfølgelig real madrid. 5-4-1 opstilling med Ronaldo på toppen. Ikke fordi han kunne spille. Han var bare dygtig til at afslutte.
Fifa09 var det på målscore jeg ikke kom videre på :/
Jeg stiller altid i en 4-3-3 opstilling. Men når der spilles ultra defensivt, så er det sgu svært at komme igennem en 5-4-1. Burde prøve at være mere afventende, men igen. Det er svært at tage sig tid til at spille med de bolde jeg har i luften.
Glæder mig til at se hvad folk kommer til at spille i fifa13. I fifa12 bliver det sikkert Bayern/Real/City som bliver de populære til DM... især Real
Jeg har godt nok aldrig deltaget i DM :D Det lyder ret voldsomt. Men kræver det ikke ualmindelig mange ressourcer at deltage? Her tænker jeg, hvis jeg max spiller et par gange om ugen, og delvist et par gange om mdr. fordi jeg har travlt med arbejde? Så bliver man sku da nakket ud over alle dimensioner :) Men det er rigtig nok, det med at spille imod andre mennesker. Min kammerat spiller Legendary og ham slog jeg 1-0 med Chelsea (han er Bayern). :) Havde lidt lettere ved at få bolden flyttet rundt end han.
Meh - der er folk som er dygtige og så er der mange som er tomme tønder :). Jeg er ikke den bedste, men bolden er rund :).
For mig er det mere hyggen. Man kan jo være heldig at komme videre :D. Selv mod blege fifanørder der hvæser så snart de konfronteres med sollys, og står helt stille som en kat i mørket der lyses på, så snart et menneske med bryster gestikulerer til dem at de skal komme over :D
Mht. det med legendary, så kan du netop se det. En spiller er uforudsigelig. En computer ved du hvad gør - det er fordelen ved at møde computere :). Vi kan evt. prøve en kamp i aften efter jeg er kommet hjem fra min date :)
Kan ikke huske om vi har hinanden på friendlist. Mit nick er \"Misio82\"
Michael: Jow det har vi :) Det er jeg klar på.. Jeg er på fra kl. 17.00 ca. til 18.30 - 19.00 :)? Så kommer fruen hjem også skal jeg igen på alle knæ og piskes i søvn...Jeg spiller faktisk også kun for sjov, og fordi jeg synes det er sjov at gøre min version af Chelsea :)
Ok, jeg er senere hjemme end det regner jeg med. Ikke mulighed for at lege senere?
Jeg startede med at spille uafgjort mod en. Var ikke helt tilfreds men jeg så så bagefter at han nåede frem til 1/8 finalerne. Så tabte jeg så til en som jeg som minimum skulle spille lige op med men jeg kom bagud og så er det sku svært med kun 2*4 minutter at komme tilbage.
Jeg pleger at bruge Brasilien. Det tror jeg også en del bruger. PACE = WIN
Michael: Muligvis, jeg kan prøve og se om jeg kan. Men tror det ikke :/ har vist lovet min tid iaften væk til fruen af huset
Jeg er klar på et par spil i denne her uge, da det er det eneste sommerferie jeg har..... :)
Jeg har næsten ikke spillet fifa det sidste stykke tid, gik ned igennem rækkerne fra 1. division ned til 4.division, da jeg begyndte at spille igen :(
Jimi: Hvilket hold spiller du med? Når du siger du rykkede 3 divisioner ned, er det så online?
Det er online :)
Jeg spiller med lidt forskellige hold :)
Bliver man så rangliste og sat op imod folk fra den division man nu kommer i så? Så man ikke bliver bombet for sygt?
Ja Steen :)
Får man XP for vunden/uafgjort :)?
Jeg er i 3 division online (mener jeg nok) :) Synes også selv jeg har et udemærket Ultimate Team hold :P
Er der nogen af jer der ved om noget om spillernes overalls i FIFA 13, det eneste jeg ved er at Hazard åbenbart får 86 og Messi får 94 eller 96.
Så os, hvilke overalls ser i nogle af spillerne få, jeg tror for eksempel at Mata stiger til 87-88, og Ramires til omkring 84-85 imens torres og Lampard falder til omkring 83.
Hvor har du set det henne Chelseafan17?
Jeg spilelde imod Jimiwissing igår i FIFA12 :) Ham kan i roligt udfordre, han er sku god.. Jeg fik sygeligt kløg... Tror vi spillede 4 kampe, og jeg valgte Chelsea hele vejen, så til sidst tænkte jeg - jeg snupper sku Brasilien, også kunne jeg holde ham lidt nede, men tror sku at han lod mig hygge mig lidt... Jeg kom aldrig til nogen chancer og han havde en 4-5 stykker og scorede i 82 min, hvor der havde stået 0-0 ... Så super fed oplevelse, bortset fra jeg er lidt af en dårlig taber :D!
Jeg er sku op på mere online gaming :) Det er sku sjov!!!
Bruger: SteeNdc
Tror faktisk du er på min venneliste Steen :) Vi kan måske tage nogle kampe i morgen
http://www.youtube.com/watch?v=mIP9-mYkPnQ
Her er en kort video med nogle af Chelsea spillernes overall i Fifa 13. Ved dog ikke om det passer, men synes det kunne passe meget godt, når man tænker på sæsonen :)
#40 Jeg tror ikke de holder :) De skal komme fra EA selv før jeg tror på dem eller når demoen kommer. Og nu skal Chelsea fandme være i demoen i år !
Mon ikke at Chelsea er med i demoen i år, når de vandt Champions League? :) Jeg bliver hidsig hvis klubber som Marsille og Dortmund er med i stedet for Chelsea.
Steen: Jeg kørte med Belgien hele vejen igennem, udelukkende pga. deres vanvittige forsvar, Hazard og Lukaku :)
mange tak for kampene!
Kampen hvor du var Brasilien havde en 0-0 nok været det rigtige resultat, hvor bolden sejlede over en af dine forsvare på en aflervering fra Courtois.
Hvem vil spille en kamp nu :)?
Jimiwissing jeg har tilføjet dig :D
Jeg er klar på et par kampe lidt senere i aften ;)
Så har man sgu lige fået sig en Fifa lektion af FifaSkiller :D
Jimiwissing skrev:
Så har man sgu lige fået sig en Fifa lektion af FifaSkiller :D
Hehe :D I andre siger bare til hvis i er friske på at få en tur :P
Det kan være jeg er klar på et par kampe imorgen også, så må vi håber der er noget mindre lag end i sidste kamp! ;)
Jimi: Ja, Brasilien kampen var 0-0 nok det rigtige resultat :D Vi skal helt sikkert spille igen, for det her lærer jeg sku lidt af..
Skipper: Ja vi er på venneliste :) Vi har ført snakket om at game imod hinanden.. Men kan regne ud at du har jordet Jimi voldsomt, og han jorder mig :D Så spørgsmålet er om jeg tror det er sjov :D hahaha
Jimiwissing skrev:
Det kan være jeg er klar på et par kampe imorgen også, så må vi håber der er noget mindre lag end i sidste kamp! ;)
Jeg rejser på ferie i morgen så der kan vi nok ikke nå det :/
Steen: Vi kan da give det et forsøg en dag :D
Så må jeg bare ligge i intensiv træningslejr (fifa) til du kommer hjem :D
Steen: Du skriver bare på PSN en dag ;)
Jimi: i\'m game! :D så skal jeg fandme wuppe din ass.. eller noget :)
Så er jeg hjemme fra ferie :D Nogle der vil spille i dag?
Nogen der spiller Ultimate ? Så add mig og lad os spille lidt ;)
PSN: Hv11d
Ses !
Spil Sturridge på højre wing. Når Torres så ikke spiller så får Sturridge angriber pladsen. Sturridge skal bruges og blive i Chelsea. Han skal lære at spille bolden lidt mere, men har KÆMPE potentiale.
Oscar trak en del ned på en defensiv midtbane for brasilien i den første kamp til OL, og kan sagtens spille Lampards nuværende plads og meget bedre.
Romeu skal hvis han bliver, overtage Mikel\'s plads.
Adder dig senere :)!
Jeg kunne godt hygge med at spille mod nogen.
Nick er:
Misio82
I adder mig bare og udfordrer hvis jeg er online :)
er du frisk på at spille nu Michael :)?
Nej, sad på arbejde på det tidspunkt ;).
Her til aften kan vi da godt prøve :)
I kan roligt spille mod SirMogensen hvis i savner modstand :)!
Ja - han har spurgt efter en kamp. Er han hård?
Nogen som er friske på at prøve en kamp eller 2 i aften?
Jeg vandt den første 1-0 i den næste var det en kopi af Chelsea Tottenham FA CUP kampen. Til hans fordel. og så sluttede vi med at han vandt 3-2.
Jeg skal have revanche en dag i hvert fald.
Jeg er frisk Michael
Jeg er klar på et par kampe ved 20 tiden :)
Nogle der ved hvorfor man ikke kan logge på EA-serverne ligenu? :/
Nope.. jeg kan heller ikke :( tænkte lige jeg ville ind og have min ass woopet
Jeg kom på ligefør, men er dog smuttet igen :)
Logger på nu
Nå - fået hygget lidt. Kan igen i weekenden
Samme her :)! Så er jeg sku klar!
Steen skrev:
Samme her :)! Så er jeg sku klar!
Til weekenden eller hvad?
Yea... hele lørdag kan jeg :) du siger bare til :)
Har planer om lørdagen fra kl. 11 af :(. Så skulle det enten være om formiddagen eller om aftenen?
Aftenen er jeg virkelig game. Der er fruen afsted i byen med en veninde :D Så passer perfekt!
Hold dig evt. online herinde på chatten - så kan man lettere kommunikere :)
Cool :D det kan jeg sagtens :)! så kan man også snakke omkring gamet :D! Skal vi sige omkring 21?
hvor er du?
Nå, fik spillet imod Oscar. 2 kampe, og vandt begge. 2-1 Chelsea vs. Chelsea og 1-0 hvor jeg var Chelsea og han Brasillien.
Må dog give dig Oscar, du er fandme dygtig til tricks og du er en af de eneste jeg har oplevet som kan tvære mig i hovedstødsdueller på den måde der. Virkelig belastende da netop det og mit pasningsspil er mine styrker (og pasningsspillet fik du også virkelig ødelagt! :D)
Du gør det virkelig også godt! Tror du kunne klare dig godt på Danskfifaliga.dk hvis du har tid.
Jeg spiller normalt mod nogle pænt gode nogle og det var mærkeligt at spille mod dig for du spiller godt på en helt anden måde en dem jeg normalt spiller mod. De bruger L2+R2 hele tiden, men dig kunne jeg ikke læse hver gang. Jeg synes vores kampe var rimeligt tætte så jeg håber jeg kan få omkamp en dag :D
Jeg er desværre ikke så ferm til L2+R2 manøvren. Har ikke brugt tid på den, og fortrækker omstillingen.
Sidste DM mødte jeg en gut som valgte Real og spille den klassike 5-4-1 (Ronaldo på toppen) stil. Gav ham kamp til stregen, men da han kom foran, var det slut. Var nærmest ikke til at komme igennem hans forsvar :/. Og røg derfor ud af gruppespillet på den måde.
Men jeg holder mig evigt til Chelsea - spiller slet ikke så godt med de andre hold, da jeg ikke kender deres løbemønstre og spillere.
Ser dog umådeligt meget frem til fifa13 og se hvad i alverden jeg har af angreb at lege med der :D
Og vi skal nok få massere af kampe :). Jeg er bare igang med mit speciale og det skal færdiggøres først, før jeg bruger mere tid på fifa :).
Dog mærkeligt at Steen ikke har givet lyd fra sig i flere dag :S
EDIT: Har signet mig ind på danskefifaliga.dk - Misio82 er nick :)
Cool der starter en sæson om 1 uge du kan melde dig til.
Man spiller 2-3 kampe om ugen i gns. og man vælger selv sine kamptidspunkter ved et simpelt skema hvor du sætte kryds ved alle de tider du kan. computeren vælger så hvornår i spiller.
Men man kan være uheldig at få et hold man ikke er så god med. Jeg har bl.a haft Inter, Arsenal, Bayern ( i fifa 11),
Har kæmpet mig op i anden division men må ned i 3 igen pga. jeg missede en kamp :/
Hej Michael,
Jeg beklager rigtig mange gange, at jeg lavede en \"no show!\". Det er jeg virkelig ked af!
Der skete nogle ting rent privat og arbejdsmæssigt som desværre krævede min fulde opmærksomhed. Jeg har egentligt ferie i denne uge men har været på kontoret hele ugen anyway ;/
Jeg håber jeg får en chance til - for normalt giver jeg sku lyd, hvis jeg bliver forhindret. Jeg beklager :(
Nogle der er klar på at spille nu her, jeg har en meget dårlig formkurve for tiden, er bare strøget ned igennem rækkerne (igen) fra 1. division til 4.division :(
Eller i aften ved 21 tiden :)
Hej Jimmi, hvis du gider nu - tænder jeg gerne op :)? vi kan gå på chatten her imens?
Jeg er klar nu, du må undskylde jeg ikke har svaret, fik sgu ikke tjekket sitet :)
Kom på chatten
Er på nu :)
Hey Steen - det går skam nok :). Jeg tænkte nok at noget var kommet i vejen. Vi finder bare et andet tidspunkt. Jeg skal sidde og skrive på min opgave nu, men vi kan spille i aften såfremt du vil :)
Eller en anden hvis andre også har lyst :)
FIFA overgår sig selv i 13\'eren! Tjek lige det her: http://www.youtube.com/watch?v=op3sL6Szdy4&feature=youtu.be
Det ser da for fedt ud! :)
Tak for kampen Michael :D
Havde dine 6-7 stolpe røget i mål havde jeg nok ikke vundet 5-1 :P
Hahaha nej det havde du nok ikke :D. Kæft hvor var det belastende at se Terry redde de skud der :D. Min kammerat sidder her ved siden af mig og flækkede af grin :D.
Lækkert mål med Mata du lavede i øvrigt!
tænkte på den her med det samme :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=4FUCP5va0SU
haha røvhul :D
er jeg den eneste herinde på Xbox?? :D
Nogen der er frisk på fifa nu???
Jeg går online snart i nogle timer såfremt nogen har lyst til at hygge lidt :)
Ja - det er jeg :)
ja... logger på... kom ind på chatten :)
Hvad er dit nick i øvrigt?
Nogen på Xbox???? :)
SebastianLunnDK skrev:
Nogen på Xbox???? :)
Ved vi er mange PS3 brugere. Har ikke stødt på andre XboX brugere ud over dig :-/.
Nå okay.. så må jeg jo sørge for at vi bevarer stoltheden på xboxen! ;)
Har hørt man kunne forudbestille Fifa 13 et eller andet sted?:-)
Kan det passe? :-).
Er lidt ny med det her, fordi jeg får min første PS3 til min fødselsdag om 3 dage.
simonmathiesen skrev:
Har hørt man kunne forudbestille Fifa 13 et eller andet sted?:-)
Kan det passe? :-).
Er lidt ny med det her, fordi jeg får min første PS3 til min fødselsdag om 3 dage.
Det har du helt ret i at man kan :). Mange steder til og med. Og alt efter hvor du forudbestiller det, kan du få ekstra \"goodies\" med. Amazon.co.uk har fordele, samme har GAME.co.uk i england. Jeg har selv købt mit igennem GAME.co.uk - der får du et ekstra hold med i spillet.
Plus det kan ofte betale sig - prismæssigt - at handle spillene i England fremfor Danmark :).
Mange tak for det :-)
Jeg har bestilt det på FONA.dk - den der speciel edition.
eller: www.SPILPRISER.dk < Fifa 13, så kan du se alle udbydere og hvor det er billigst :)
Jeg gav 549 + fragt for mit..
Okay tak :-)
Sådan tror det kommer til at se ud når Fifa 13 udkommer
Nu ved jeg ikke om nogle af jer har nævnt det før i tråden, men Chelsea vil udgive en special edition med et Chelsea cover
Mikkel8CFC26 skrev:
Nu ved jeg ikke om nogle af jer har nævnt det før i tråden, men Chelsea vil udgive en special edition med et Chelsea cover
Det er der mange klubber som gør ;). Ved også at Brøndby, FCK med flere gør det :).
Jeg har dog bestilt en standardversion :)
AaB gør det også :)
Kan man egentligt bare \"købe\" coveret uden at skulle købe hele pakken? :)
det har mab kunne før. Ellers printe det ud og ligge det i æsken selv :)
Michael: Frække sager. Hvis du finder noget på nettet, gider du så ikke smide et link :)? jeg har godt nok købt den der speciel edition med en glad Messi på, men ham orker jeg ikke at se på.. Så links ville gøre mig glad.. :) Jeg så godt nok at de reklamerede på det en enkelt dag på chelseafc.com men tænkte aldrig lige så langt :)
http://vgboxart.com/view/48173/fifa-13-chelsea-fc-edition-cover/
PT. eneste jeg har kunne finde
Steen - frisk på at game lidt :).
Helt sikkert :) Hvornår kan du?
Nogle der er med på en kamp senere i dag?. Er lige i skole, men kommer hjem kl 14:-)?.
I dag? Sidder hjemme og skriver... drop en besked herinde :)
Michael: hvad siger du til lørdag kl. 12.30? :)
Som en plan. Træner fra 10 - 12 lørdag så burde kunne :)
Michael: Det er en deal - kan vi ikke SMS\'e eller lignende, hvis du skulle forsinket? Du kan maile til steendc@me.com så får du lige mit nr :)
Skal du forresten ind og se Royal Arena 2?
mail sendt... ind og se hvad?
Royal Arena 2.. MMA i København :D?
Ah - nej skal jeg ikke :)
Nogen der vil spille nu?
Desværre ikke lige nu :(. Steen og jeg har dog en \"play date\" på lørdag kl. 12:30 :)
Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der har uploaded mål til EA, men til dem af jer, vil jeg spørge om at lave en \"Top-5-Favorit-mål\" her i tråden da det kunne være rimlig blæret. Altså dine absolutte top5 mål. ligemeget med sværhedsgraden eller om det er online.
Men jeg vil lægge ud hvor 5 er det bedste mål;
1) http://www.easports.com/media/play/video/77393171 (FIFA11)
2) http://www.easports.com/media/play/video/76857048 (FIFA11)
3) http://www.easports.com/media/play/video/56099600 (FIFA10)
4) http://www.easports.com/media/play/video/103001266 (FIFA12)
5) http://www.easports.com/media/play/video/106610048 (FIFA12)
Snitteman skrev:
Nogen der ved hvorfor i Fifa 12 er der i nogle lande kommet opdateringer. Spillede mod Inter og Arsenal i går begge hold havde fået de nye spillere. Det var online. Den ene var fra USA. Den anden fra Italien.
Hva? Har de overført transfers til fifa12?
EDIT: Har lige været inde og kikke. Chelsea er stadig med de samme spillere... er du sikker på at du ikke spillede med \"Custom\" regler hvor folk laver deres eget hold?
Og har lige nu kikket på Arsenal... de har stadig RVP på holdet
Snitteman skrev:
Michael82: jeg spillede online. Arsenal havde ikke rvp. Men carzola Podolski og giroud. Synes bare det er underligt. Så tænker jeg bare om der er forskel på de forskellige lande med opdatering.
Mærkeligt - jeg forsøgte selv med en turnering i dag og alle de hold jeg mødte, det var med de gamle hold fra slutningen af sidste sæson.
Oscar: Desværre ikke. Jeg havde glemt at købe billet og da jeg kom i tanke om det, var der udsolgt. Ville gerne ha\' været derinde, da jeg tror jeg ville ha\' en bedre chance i år. Klarer mig egentlig fint i div 1 for tiden. I gang med 3 sæson. Vandt min 2 sæson og var 1 point fra at vinde min 1 sæson :)
Demoen til Fifa 13 udkommer natten til den 12.september:-)
til Xbox udkommer den mellem kl. 11 og 15 i morgen
Til PC kommer den kl 10 om morgen i morgen.
Snitterman: Jeg har prøvet at rode lidt rundt omkring, og resultatet er det samme alle steder. Det er kun datoen der er annonceret. Så man kan enden regne med den er blevet frigivet nu (00.01 - 11 sept). Eller som man vel \"plejer\" kl. 12.00 AMR. tid.
http://www.egmnow.com/articles/news/gamescom-2012-fifa-13-demo-release-date-announced/
Snitteman: Ifølge EA Sport\'s twitterside så står der imellem kl. 23 (11.sep) og kl 03 (12.sep) :-)
SWEET!
Så er jeg påbegyndt download af demo! Den kan findes på PS3 US servers nu :)
EDIT: Så har jeg prøvet et par kampe
Har spillet som City, Juventus og Milan. Må indrømme at jeg faktisk er begejstret over det. Spillet i alt 4 kampe på Pro niveau. Vandt 3 af dem. Det kan siges at bolden føles meget bedre ved spilleren... dog modtager de dem meget mere skidt nu. Hvilket er fedt nok... så betyder det noget, hvor hårdt man spiller den til folk.Men noget jeg bemærkede var at jeg spillede eksempelvis en bold igennem midten, min ene spiller nåede den ikke, hvorefter den automatisk skiftede til ham foran så han nåede den - han var i forvejen løbet i dybden... det offensive spil virker umiddelbart bedre... alt i alt er jeg positivt overrasket :)
Nå ja... I øvrigt så har City vilde stats :S... Forstår dog ikke at det er en 4-4-2 flad midtbane som deres standard opstilling...
Michael: Hvor høje stats har de?!! Noget andet er, de gennemsnitligt har spillet på papiret 4-4-2, dog har det aldrig fungeret som en flad 4-4-2. De leger lidt med 3-5-2 lige pt.
hart havde 84, aguero 87, balotelli 85 og tevez 89. Men der er noget form halløj med.
Juventus har en 3-5-2 opstilling og også hurtige. Samme gælder Milan der dog kun har 4,5 stjerne... samme har Arsenal og Dortmund, altså 4,5 stjerne
Michael: Så deres nuværende form har noget at gøre med deres stats? :) Ej hvor fedt.. Det har jo altid været at formen var en balance der kunne få spilleren til at udvikle så også hæve :) Hvis det er begge dele nu, så er det satme SPITZ!
Kan heller ikke finde den. Hvor ligger den
Chelseas holdstats ser ud til at være:
- 83 i angreb
- 80 i midtbanen
- 81 i forsvar
Chelseas standard opstilling ser ud til at være en;
- 4-2-3-1
Chelseas startopstilling med overall ser ud til at være:
- GK, Cech, 84
- RB, Ivanovic, 82
- CB, G. Cahill, 79
- CB, David Luiz, 79
- LB, A. Cole, 84
- RDM, Mikel, 80
- LDM, Raul Meireles, 81
- RM, Juan Mata, 86
- LM, R. Bertrand, 71
- CAM, E. Hazard, 87
- ST, Fernando Torres, 84
Her er nogle af de følgende indskiftere/reserve spillere stats;
- CAM, F. Lampard, 83
- CM, Ramires, 81
- CAM, Oscar, 80
- LW, F Malouda, 82
- LB, Azpilicueta, 77
- CAM, M. Marin, 78
- CB, J. Terry, 84
Vær opmærksom på at det ikke er de officielle færdige stats, men fra gameplay fra FIFA 13.
(sources: http://www.youtube.com/watch?v=81vN8VdOtfU&feature=g-all-lik)
EDIT: Career Mode - Transfers:
(http://www.youtube.com/watch?v=JycofpHC2RI&feature=g-vrec)
Hvordan får man fingrene i den demo!? Hjælp søges! hurtigt, er ved at have abstinenser!!
Men hvordan opretter man en ny kontoi USA?
Mikkel: Er de helt fra den? Meireles er solgt og Luiz frem for JT? Jesus.. Bertrand frem for Ramires/MoseS? Jesus...
Så så steen. Sådan er det altid. De har aldrig de seneste transfers med. Sådan har det været længe :). Derudover så er spillere bænket såfremt de har været skadet i nyere tid. Fx er aguero og micah richarda begge i reserven for city :)
Michael: Thats not cool :S
hvad er stats på cfc spillerne?
Chelsea FIFA 13 player stats:
http://www.youtube.com/watch?v=HfSYSJuxFp4
Chelsea FIFA 13 player faces:
http://www.youtube.com/watch?v=QoJT98VWUlE
Håber det kan bruges ;)
Ivanovic kun 79.. WTF
Mikkel, det er jo kun forudsigelser af en, der fremlægger hvad han forestiller sig de har i FIFA 13, ikke hvad de rent faktisk har. Så det kan man jo ikke gå ud fra. Det ville være lige så godt som, at man selv sad og sagde \"jeg synes Cech skal have 94 fordi han er den klart bedste målmand i verden og han spillede også godt sidste år\".
haha, ja det er min fejl, forkert link, men har rettet det ;)
Men egentlig meget sjovt at høre, hvordan han analyserer sig frem til, hvorfor de skal have den karakter han nu synes, i det nye FIFA.
Hvordan kan Bertrand dog nogensinde få en tot på 71? det er helt skudt. Det kan godt være at manden var ukendt for et årstid siden (mere eller mindre), men han har fanme vist sit værd for Chelsea og er en fremragende fodboldspiller! Han burde minimum have 77.
Til dem af jer der er interesseret i et Chelsea cover, kan i printe et gratis ud her: http://www.ea.com/uk/football/1/fifa13-club-pack-chelsea
Nogle der er klar på en kamp senere? :-)
Helst senest 20:30 for skal tidligt i seng. Skal op tidligt og spille fodbold :D
Jeg har stadig ikke fået mit eksemplar... GRRRR!!!
LOL da jeg var igang med at tage et frispark fløjtede dommeren og gav en fra muren gult kort. han var kommet for tæt på bolden...
haha kæft hvor er det egentlig en blæret detajle de har lagt ind der :D
Snitteman skrev:
Er jeg den eneste der er træt af alle de fejl i Fifa. Specielt online. Få det nu fixet.
Hvilke fejl?
Okay, det lyder godt nok ikke for godt. Jeg køber 13\'eren imorgen, så jeg er klar på at spille nogle kampe hvis nogle af jer er klar (og online-delen ellers virker) :-)
Okay, det kan være det kan arrangeres senere i næste uge. Jeg skal lige øve lidt, og så skal jeg jo lige til København en tur ;)
Hvis der er er nogen, der spiller XBOX, så er jeg da klar på en kamp. :-)
Nogen der er klar til et par fifa kampe! WolfiiD87 ;-)
hejsa har lige været på ferie, i Florida.. der købte jeg Fifa 13.. men kan ikke finde ud af at ændre eller finde et sted hvor man ændre til Dansk sprog/tekts.. er der nogle Pro\'s der har forstand på dettte???
Christensen: Er det ikke en normal sprogpakke du bare skal have updateret?
jo det tænker jeg også? men hvor og hvordan gør man det? :)
inde i selve spillet, kan man ikke finde noget om sprog i nogen af menuerne..
Christiensen: Sprog vælges i begyndelsen når man tænder fifa. Der er et flag der blafrer og min står pr. automatik på storbritanien (fortrækker at det hele er på engelsk :)).
Der er måske nogle versioner af fifa hvor det danske ikke er på?
når jeg starter spillet kommer der ikke flag der blafrer, som i de andre spil...
Så er det fordi det er deres version! USA har kun amerikansk og spansk! Troede faktisk ikke at man kunne afspille spil fra andre regioner/zoner!
Mærkeligt.Anywho - fed detalje ved karrieremode (som jeg max gamer lige nu). Har trukket en ungdomsspiller op med efternavnet \"Silberbauer\"... det udtaler kommentatoren. Så har spilleren et navn som i forvejen nævnes, så siger han det også :). Så der efter en del sæsoner stadig siges ting :D
I øvrigt - lidt vildt hvor god Mata/Hazard bliver i det spil :O. Er på 3 sæson og Mata har 91 og Hazard har 94 i stats :O... Hazard har 97 i accelleration/speed!
Hmm, min Ramires er på 84 og sidder fast der, Oscar er på 86
Mig hold er som følger
GK - Cech (88 - er begyndt at miste)
LB - Jordi Alba (85)
CB - David Luiz (86) og Hummels (89)
RB - Azpilcueta (82)/Ivanovich (84)
CDM - Mikel (85) og Schweinsteiger (89)
LAM - Hazard (94)
CAM - Mata (91)
RAM - Oscar (86)
ST - Sturridge (86)
Har dog også en masse andre og roterer ret meget. Har også en del spillere ude til lån. Ved ikke med dig William, men mit youth pulling er ret vildt :S... har en eller to unge som har potential 90-94... begge er 15... har også trukket en del som har potentiale til at blive vilde. Især en CM som lige er fyldt 18 og har 78 samt 5 stjerner i dribling.
I de tidligere fifaspil synes jeg aldrig man fik noget... nu... så får jeg fremtidens stjerner kastet i nakken :S.
Skal dog siges at jeg har 3 scouts... alle 3 med 5 stjerner både i experience og judgement :)
Michael: Det er også sindssygt vigtigt at få de rigtige scouts :)! Så det er ikke dumt... Jeg tænker, Hummels og Sweiny? BVADR.... Men fornuftigt med Jordi Alba... :D
Jeg har været lidt på den lade side med FIFA13... Jeg er kun nået til at spille som manager halvvejs ind i sæson 1 med Chelsea... Og så har jeg forelsket mig lidt i at være spiller :) med Gameface og hele pivtøjet.. Her er jeg også halvvejs inde i første sæson, hvor jeg selvfølgelig spiller som \"mig selv\", en ung knøjs for Esbjerg i super ligaen, og håber på at jeg bliver så god at jeg måske kan få lov til at blive en legende ved Chelsea :) og få lov til at blive træner på sigt :)
Steen: Hummels fordi han er pisse god i forsvaret. Ikke den hurtigeste, men stærk og står rigtigt samt ung. Terry er nemlig ved at blive for gammel og Cahill/Luiz gjorde det fint og har også Luiz pga. sin speed.
Sweini pga. langskud og styrke. Han arbejder også meget (hvilket kan ses på hans energi til sidst i kampe). Lamps blev hurtigt dårlig og gik på pension. Så havde Mikel og Ramires som CDM\'ere. Ramires kører skift med Sweini netop pga. at Ramires kan løbe konstant og stadig ha\' energi. Men Ramires skyder som en idiot i det her spil.
Jeg overvejer også at starte op med en spiller selv, men plejer at gøre det som keeper og det er begrænset hvor sjovt det er mod computeren :). Online er det dog skide skægt :D
Michael: Kan på det kraftigste anbefale offensiv midt, hvilket jeg tror alle vil være :) Defensivmidt er også ganske underholdende, at være stop klods og lave fundamentet. Forsvar er ok, god backsene er virkelig sjovt! :)) Angriber er bare glory og vente... Offensiv midt er mega meget løbe arbejde, tænke kreativt og finde hullerne. Engang imellem får man også chancen for at skyde udefra og finde det rigtige hul og kalde bolden til sig og sætte foden på til netmaskerne :) Jeg er helt oppe og ringe... Jeg kan anbefale Gameface, min figuer ligner mig pisse godt, bare underligt at se en 17 årig knægt med den slags pels i ansigtet... Men okay :)! Selv Kristine vidste det ikke, også kom hun ind og så mig game og sagde.. \"Wthat the fuck, det er jo dig?\" .. Owwwhhh yeaa!!!
Hummels er et stort skrog.. Men han er vidst ret god i FIFA. Sweini er belastende i virkeligheden og hold nu kæft jeg havde det sjovt da han tudede i CL finalen, kan i huske det drenge ;)? Gnæk gnæk.. Men en dygtig spiller... Siger du lampsen går på pension hurtigt? Jeg forlængede med ham, 2 år, og Cole og Terry til at starte med.. for at få krafterne ud af dem :) Er det en dum beslutning?
kæmpe minus at der ikke er license på SSC Napoli og Camp Nou :(
Steen: Cole har jeg endt med at sælge til Barca i bytte for Jordi Alba. Cole er pisse god, men han begyndte at miste speed og acceleration. En farlig ting at miste som back.
Har da Ryan Bertrand som 2 valg og spiller også en del kampe, men kunne ikke lade cole fortsætte og han tog en kæmpe lønning
Lamps var nede på 40 i speed og acceleration. Stadig god frisparksskytte, men han endte med at gå på pension ved kontraktudløb. Samme har Ferreira gjort. Terry har jeg stadig, men han mister evner hurtigere end du kan sige.... ja, du nåede ikke engang at sige det ;).
Han smides ind i få kampe bare for at holde hans moral oppe.
Jeg fokuserer på Hazard, Mata, Oscar og Sturridge.
Derudover har jeg Lucas Piazon som 2 valg på Hazards plads. Piazon bliver pisse dygtig!De Bryne er en dejlig frisparksskytte og kan bruges på Matas plads og på højresiden er jeg lidt på skideren. Det er pt. Oscar/Ramires/Marin som skifter lidt. Marin hos mig er småsur fordi han ikke spiller nok. Men ok, starter han inde, er han død allered eved begyndelsen af 2 halvleg. Han er en god supersub dog :)
Overvejede at købe Neymar... men han er meget dårligere end Hazard. Jo han har 5 stjerner i dribling, men ikke i nærheden af Hazards speed :)
Michael: Jeg ved ikke helt med Neymar i det nye, jeg tror ikke han er lige så god som Hazard, for at være helt ærlig. Hvor har du Torres henne i det billede? Hvad er din sub til Sturridge, Lukaku og ?
Marin bør også spille venstre kant, det er klart der han er bedst (i virkeligheden). Har han bare ingen energi i det nye spil? :S
Snitterman, står de ikke på kontrakt med dig?
Steen: Jeg har netop i 3 sæson solgt Torres i januar vinduet. Fik 20 millioner for ham fra Real Madrid. Torres var starter for mig i lang tid med Sturridge som udskifter. Så blev det Sturridge som førstevalg med Torres som udskifter og sidenhen røg Torres i reserverne.Hans skud og dribleevner er fine, men han mistede speed og det gjorde at han konstant blev hentet. Sturridge og Lukaku er hurtige. Lukaku er også stærk og Sturridge kan drible.
Marin bruger jeg som udskifter og det er på CAM eller LAM pladsen. Jeg tror at grunden til han ingen kondi havde var fordi han lige var blevet brugt ;). Havde en kamp forleden hvor han var fin på energy :). Men stadig - han er en rotationsspiller i modsætning til Mata og Hazard.I øvrigt, totalt belastende at Hazard bad om at blive solgt i mit 3 januar vindue. Havde netop forlænget kontrakten med ham (hans værdi i spillet er tæt på 80 millioner - bruger pund). Jeg nægtede at sælge ham (sjovt med dramaen fra aviserne i øvrigt :D). Nu er han glad igen... totalt weird.Samme gjorde sig gældende for Luiz og Oscar på et tidspunkt, men det var fordi de ikke ville forlænge kontrakterne. Hazard havde netop forlænget og bad kort efter om at blive solgt... Fuck no! :DSnitterman - hmm har jeg ikke bemærket. Ved at mange af de udlejede spillere står som værende udlejet. De Bryne, Lukaku, McEachran osv
Ja aviserne i FIFA13 er blevet særdeles bedre, men jeg savner nu stadigvæk lidt at man ikke kan give et udvidet interview til f.eks. et opgør imod en United osv. hvor man f.eks. kunne rose en spiller og også lige få sagt at man synes Fergie er gay, eller bare lige så sagt pænt at de kan roligt blive bange for jeg havde tænkt mig at køre over dem... Det ville virkelig gøre mig glad :)
Jeg er ikke kommet så langt endnu at de siger de vil sælges, men det kommer nok.. Jeg havde lidt bøvl med at få lukket nogle kontrakter fordi de unge vil jeg have i minimum 4 år, også kræver de en forholdsvis høj løn fordi det skal kunne holde \"til hvis jeg ikke genforhandler\" .. you knwo the drill.. Og de gamle tilbød jeg 2 årig kontrakt også vil de fandme have lønforhøjelse? Det er jo ikke realistisk...
Det gør mig lidt ærgelig at høre at Torres kun har 30-31 år i sig, før at han mister så meget fart at han bliver \"ubrugelig\"..
Hej blues, Dette er måske den bedste holdopstilling hvis i spørger mig. Og den bruger jeg i karrieren jeg er således i 3 sæson og jeg har et awesome hold. Neymar:92 Hazard: 93 Oscar: 89 Bojan:91 Sahin: 94 Ramires: 87 Alba: 96 Piazon: 84 Azpilicueta: 88 Luiz: 91 Blackman: 85. Har også masser af talenter men deer på udlån :D holdet har så godt teamplay at næsten alle holdene bliver helt rundt i låget. Hvis Neymar, Piazon, Bojan, Sahin,Oscar fortsætter deres gode form jamen så bliver vi et DREAMTEAM mens Alba, Azpilicueata, Luiz, er begyndt at falde lidt hvis du spørg mig men som jeg sagde før briliant teamplay. Har nogen super scouts Nogen som er 18 Five star skiller og har potientiale mellem (97-98) han er allerede 78. Super god form Mega!!!!!!!! PS. (ansøg mig albinvandgris og tag en kamp) hvis du vil? :D :D :D :D: :D :D :D :D :D :D
hej
Skal vi spille en online kamp navn: albinvandgris
Hmm jeg har et problem med at mit fifa fryser :/... virkelig belastende :(
har du også problemer med at det der \"ude-bane-mål-regel\" i turneringskampe? det gider ikke rigtigt at virke for mig, men kun mod mine modstandere. F.eks. spillede jeg 4-4 mod PSG på deres hjemmebane men da vi kom til mit stadion sagde regel at det stod lige... så endte vi på et 1-1 og de førte åbenbart på udebane mål regel. fatter det virkelig ikke >_>
Michael, det samme er sket for mig men EA har skrevet på deres OFFICIELLE hjemmeside at de vil fixe nogen bugs. Inkluderert fryse tingen skete for mig en F.A CUP kamp nedern skulle restarte fifa men håber du fik hjælp :D Tak herfra,
Davs.
Jeg hedder jodder97, så add mig lige hvis i er klar på slag i fifa ;-)
FernandoAlbinTorres skrev:
Michael, det samme er sket for mig men EA har skrevet på deres OFFICIELLE hjemmeside at de vil fixe nogen bugs. Inkluderert fryse tingen skete for mig en F.A CUP kamp nedern skulle restarte fifa men håber du fik hjælp :D Tak herfra,
Jeg kom uden om det der fryseting. Det var fordi mine lejesvende kom hjem. Jeg gik bare ind og tog dem tilbage manuelt, så kom jeg udenom det. Jeg kunne dog ikke købe en spiller uden at den frøs. Jeg ser dog om jeg kan handle i januar vinduet
Michael måden du undgår at det fryser i januar vinduet (der hvor jeg selv havde problemer med det) er at lade være med at trykke \"cirkel\" når du er ude i menuen altså \"fortsæt, trup, kalender etc.\" fordi der frøsede den med det samme hos mig. håber det kan hjælpe :)
Mikkel - det finder jeg ud af :). Pt. er jeg i oktober måned (mener jeg). Jeg forsøgte at købe en keeper, men hver gang at han ville acceptere (selv på transfer deadline day) så frøs spillet. Altså ingen måde at købe på :(
Det lyder da godt nok underligt. ha, det eneste problem jeg døjer med for tiden er at score flere mål end jeg lukker ind...
Mikkel8CFC26 skrev:
Det lyder da godt nok underligt. ha, det eneste problem jeg døjer med for tiden er at score flere mål end jeg lukker ind...
Hehehe, jeg spiller \"kun\" professionel så jeg kan hygge og spille lal spil :). Gider ikke øge sværhedsgraden, så jeg taber ikke just mine kampe :).
Jeg er dog lige kommet til januarvinduet og problemet er det samme. Hvis jeg handler, så fryser spillet :(. Jeg kan dog godt sælge... men igen - hvad skal jeg bruge penge til... nu kan jeg lige så godt bare give spillere mega lønninger og træne ungdomsspillere op :)
Michael, har du har kontakt med EA Games? Har du prøvet at gendane?
Jeg havde et problem med mit gameface (sjovt nok, synes de jeg er så grim at det ikke skal virke).. Så min hud i ansigtet var standard, men arme og ben blev helt orange.. Så gik jeg ind og reloadede det igen på EA GAMES hjemmeside og downlaodede det på ny i FIFA, og wupti virkede det. :) Lige en off - historie fra igår af..
Men jeg har problemer med at jeg konstant bliver smidt af netværket i FIFA. Så jeg er online 2 minutter også smider den mig af, men jeg er online på PS3\'eren? Er det nogle af jer der oplever det samme eller er det bare mig der skal tjekke op om det?
Snitterman: Okay, så er jeg sku ikke den eneste :/ Tror du de er klar over det, eller skal man klage?
Steen: De er godt klar over megaproblemer med at fifa13 fryser. Mit fryser igen nu og kan slet ikke loade min karriere.
Er små irriteret over det, men tror de hører rigeligt på det. Har selv været inde og skrive en kommentar om hvad der er i vejen hos mig.
Snitter: det er sku øv! :( Michael: Det er godt at du får fyret lidt galle afsted, så de kan forstå vigtigheden i, at FIFA skal bare være stabilt, ellers er vores liv det jo ikke :D!! De må gerne have dårlig samvittighed over at min mental tilstand er blevet ustabil efter mit online-mode er gået i ged!
Får I spillet mod hinanden online, drenge?
Wolf: Det gør vi :D Jeg får tit kløg af Michael :)
Steen skrev:
Wolf: Det gør vi :D Jeg får tit kløg af Michael :)
Steen, inddrømmelse er vejen frem ;-)
Snitterman, jeg ansøger dig engang, når jeg er færdig med eksamen, så får vi spillet lidt og ja. super træls med EA server, der kokser!
Snitterman: Det tror jeg ikke, jeg er kun skarp til forsvar og flytte bolden rundt, jeg er ikke så god til at afslute :) men mon ikke vi kan få en fed dyst ud af det :) Michael er ihvertfald seriøst skarp, og det er Jimmy herinde også..
Wolf: Du kan bare adde mig: steendc <
Så har ansøgt jer, det bliver til noget FIFA snart!
Desuden så har jeg et mega talent som lige nu er lejet ud, og fik også solgt Mata og Torres hvis nogen undrer sig. Er også klar til at game lidt hvis der er noegn der vil.
Ved godt at jeg har spurgt om dette, men der er kommet en del nye brugere til så ville høre om der var nogle på Xbox der var frisk på en kamp en dag? :)
Spiller i legendary eller hvad? Jeg har sgu spillet 15 kampe af min 1. sæson med Chelsea og har kun vundet 1 og har spillet 10 uafgjorte (lastminut mål af computeren).
Ok, så er det nok bare mig, der stinker til manager, bliver sacked snart!
Spiller selv på prof... gider ikke WC eller Legendary... spiller for at hygge og i fifa 12 synes jeg at computeren var latterlig at spille imod på højt niveau ift. hvad den var i de tidligere spil.
Intet problem mod mennesker fordi de laver fejl... synes bare det er for trist og irriterende at spille imod en computer som laver alt fejlfrit. Gør ikke spillet sjovt at spille - bare stressende.Er Legendary i 13\'eren som i 12\'eren?d
Michael, tak skal du have da! De er så latterlige perfekte, også i 13\'er. Mega irreterende, især fordi lorte hold som Wigan kan vinde 3-1 (2 mål i starten af kampen og et i 90. min) uanset, hvor godt et hold jeg har. Men må blive ved, da jeg nok lærer af det :-)
Hvis ikke computeren selv kan, så kan dommeren med en tynd straffe!
og er samtidig landstræner for Spanien
Michael: Jeg spiller verdensklasse - og har skruet fejlprocenten lidt op. Så de spiller 55% procent fejl procent. Det har gjort dem humane men særdeles farlige! Det gør spillet meget mere flydende og man føler ikke man spiller imod en COMPUTER - som er beregnende på samme måde, som mennesker kan være. Det er virkelig sjovt.
Det der menes med fejl procent er i afleveringerne
Steen: Ahh cool nok. Vidste ikke at man kunne det. Kan være at jeg skal prøve det.
Lige nu så kan jeg dog ikke fortsætte med min karriere pga. at den crasher. Det gider jeg simpelthen ikke. Især når jeg har flere unge stjerner på vej frem (bl.a. en 18 årig med 80 i stats, 5 stjerner i dribling og et mesterligt langskud).
Apropos det, er der kommet en update endnu?
Updaten skulle være kommet i dag! Det siger de i hvert fald på FB!
Det går forresten også bedre for mig. Har ændret lidt på mit spilstil og små marginaler fx at tryk analog op og ned, så vi holder presset eller lave en kontra med ned ned.
Wolf: Jeg addede dig igår aftes :)
Updaten er kommet - men den har ikke udbedret fejlen, hvor man konstant bliver smidt af (online). Jeg bliver ihvertfald smidt af, så snart jeg fortsætter med min karrier.
Jeg kan anbefale at få fingerne i James Rodriguez fra Porto... Af min arm han bliver god
Okay, fortæl lidt om ham :)?
Steen: Mit spørgsmål er mere om man kan spille uden at spillet går ned
Michael: hvad mener du med at gå ned? Mit spil går ikke ned, det crasher bare forbindelsen til EASC. Går dit ned? For det skulle updaten gerne have kvælt.
Steen skrev:
Michael: hvad mener du med at gå ned? Mit spil går ikke ned, det crasher bare forbindelsen til EASC. Går dit ned? For det skulle updaten gerne have kvælt.
Mit spil crasher når jeg spiller karriere. Her tænker jeg på at når jeg skulle købe spillere, så PUF... så stopper det hele med at virke og jeg skal op og slukke for PS3\'eren manuelt.
Har læst inde på EAs forum at det åbenbart har hjulpet for nogle personer. Må se på det i aften. Pt. blev jeg træt af Fifa13 problemerne og begyndte at spille AC3 i stedet. Har også MW3 liggende klar til en omgang hæsblæsende single player action :D
Cool stuff mayn ! :D Jeg købte et eller andet action spil inde på EL Giganten for 25 kr, INKL levering. Det var lige udkommet.. Det røg godt nok ind på hylden, men går da ud fra, når jeg bliver træt af FIFA til næste engang, så gir jeg det en chance :) Det skal du lige holde øje med! De har sådan nogle sindssyge tilbud engang imellem..
PS. Jeg har hørt det skulle afhjælpe problemet :)
Har lige prøvet at loade min karriere... frøs stadig... prøver et af de tidligere autosaves...
EDIT: Nej, virker heller ikke... bøsse EA
Michael det er EA der prøver at fortælle dig, at du skal væk fra begynder niveau :)
JodyMorris:
Bah - jeg hyggede mig i div1 i fifa12 sidste sæson. Min karriere spiller jeg for at hygge mig :). Øve mig i smarte ting og des lige :).
Jeg har netop fået et af mine autosaves til at virke. Det er dog i 1 december... hvor jeg mangler 4 PL kampe samt 1 CL kamp ift. mit nyeste save... er dog ikke logget ind i EA lige nu...
Forsøger mig med det nyeste - uden at være logget ind...Resultat.......................................... Den fryser igen på 96%
For at prøve igen... bøsse EA
EDIT: HRMPH!!!!! Loadede mit autosave, som virker. Savede den PÅ NY i en tidligere fil... simmede 1 kamp... loadede det NYE SAVEGAME!... og så frøs lortet igen. Kæft hvor har de fucket op med fifa13 og karriere!!!
Gå lidt op i niveauet, måske virker det bedre i profesionel end i amatør :-)
Wolf, nu spiller jeg professionel som hygge ;)... Kan godt spille Legendary og WC, men så er det ikke afslappende mere.
Driller også bare Michael! Jeg synes bare ikke at det er sjovt, hvis ikke det er på Legendary, men måske kan man fokuserer på teknik, når man spiller i lavere niveauer.
Men vi skal da have en kamp snart ;-)
Det ved jeg ;).Men jo, kan vi godt. Er stadig ret bitter på EA dog. Jeg hygger mig ekstremt med karrier normalt. Og det kan jeg ikke nu. Det er bare til grin :(
Alle mine spillere får det dårligt og vil sælges, kender I det? Pg hvad gør jeg forkert? Mata og Ramires er smuttet og Cech er også startet på det! Lidt frustrerende, når to af dem er ved at bliver 90.
et eller andet sted kan jeg godt forstå hvorfor de forlader dig, jeg mener, gad du at spille fodbold på topplan når du var 90 år? *badum tss* :P
Hva hvorfor poster den nogle gange comments 2 gange`?
Du skal forbedre deres kontrakter, give dem bonus, bruge dem regelmæssigt (eller så ofte som muligt, i forhold til deres \"Rolle i klubben\")
Det med kontrakter havde jeg sgu ikke regnet ud, forsøger at forlænge med lidt bedre kontrakt. Ellers så får de spilletid.
Det er ligesom når du signer kontrakter - hvis du giver alle \"stjernestatus\" så bliver de utilfredse hvis de ikke spiller (stort set) alle kampe
OMFG hvad sker der for at min modstander mister sin forbindelse 5min inde i kampen, også vinder han alligevel pga. gode stats, selvom der står 0-0 ... EA piece of ****
Jeg ville blive meget glad hvis i gad at se, og give et like til denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=eGTXuykul9M
Det er en video af mig, og nogle kammerater's top 13 pro klub mål i Fifa 13.
Hvis i ikke ved hvad pro klubber er, så er det en online del i Fifa, hvor man kun spiller med sin oprettede virtuelle pro. Alle på holdet styrer kun deres egen mand, og resten er styret af computeren. Man skal derfor snakke rigtig godt sammen, og den bedste vej frem er sammenspil! Målet er, selvfølgelig at vinde kampe, og at rykke op i de 10 divisioner man spiller i. Vi har personligt været oppe i division 2. Det er super super fedt, og kan stærkt anbefales!
Så hvis i gad at se videoen ville det være dejligt!
og lige for at krydre lidt, så skal det vel lige nævnes at jeg er topscorer i klubben med 249 kasser! ;)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Intelligent angrebsspil – Ny positionerings-intelligens giver angriberne evnen til at analysere spillet og bevæge sig i position for at skabe scoringsmuligheder. Spillerne arbejder hårdere og klogere på at nedbryde forsvaret, udfører løb, der rykker forsvaret ud af position, og åbner nye afleveringsmuligheder. Derudover vil spillerne får spillerne bedre blik for spillet uden bold og evnen til at starte, udføre og ændre på løbemønstre, der udnytter de muligheder, som viser sig, optimalt.