Guardiola til Bayern
http://www.fcbayern.telekom.de/de/aktuell/news/2013/39379.php?fcb_sid=d067198a10df76206ac870698ad839fa
Så er Guardiola officielt træner hos Bayern fra næste sæson.
Hvis han var Abramovich\'s største ønske, hvad er planen så nu?
Kommentarer
LÆR DET ABRAHAMOVICH! ikke alt kan købes for dine milliarder af pengesummer!
gid vi dog havde Di Matteo stadigvæk, den eneste jeg dog nu kan håbe på er Mourinho, selvom jeg ville fortrække at have Di Matteo. kraftedme for dårligt at fyre ham pga. han taber 3 kampe i træk.
Ingen stabilitet overhovedet.
Lampard123 skrev:
Nejnejnej!!!!!! Hvor er det ærgerligt....
Hvorfor? Jeg kan rigtig godt lide Guardiola og den spillestil han symboliserer, men at Abramovich vil give ham 148 millioner om året er simpelthen for meget. Han er ikke en messias indenfor fodbold - f.eks. klarer Vilanova sig bedre end han gjorde i ligaen.
Nu kan jeg bare ikke forestille mig, hvad Abramovich\' plan er nu
Selv Michael Jacksons abe Bubbles kunne føre det hold til succes, det er den mest velsmurte maskine i verden, og Messi udtalte forleden at træningen og kampene var det samme, så tror bare at Tito gør det helt samme uden nogen ændringer.. Men er spændt på hvem der så bliver manager, for det lagde måske lidt i kortene at Pep skulle være den næste træner.. Men sjovt han tirsdag, sagde han vil til premier league og dagen efter skriver med FCB..
\"Machael Jacksons abe Bubbles\" Du er sku for sjov HAHA..
OG jeg kan kan godt se det er dumt med så høj en løn men jeg vil gerne have ham stadig.
Jeg ser altså gerne Mourinho tilbage i klubben...
Hvis han kan føre den direkte og kontante spillestil med til Chelsea som han har fået udformet i Real Madrid, så kunne det altså blive meget spændende med det spiller materiale der trods alt er i Chelsea.
De spiller sådan set fint under Benitez, kan ikke lide ham men det gør de, dog er det ikke i hver kamp at Chelsea er lige effektive, for chancerne er der, så ved ikke helt hvor meget man kan klandre ham for.
Synes også det er helt fair af Benitez at give Ba chancen, som jeg mener han har fortjent
Nu er jeg lidt rund forvirret.... Holy shit...
The Special One? Tja... hvorfor ikke...
There is only one Di Matteo! ONLY ONE!
Forstår ikke hvorfor man ikke skulle kunne klandre Benitez for noget?
Siden han ankom er hans hjemmekampe statistik således: 2-3-2
Og vi taler altså kampe mod:
Man City - Fulham - Nordsjælland - Aston Villa - QPR - Swansea - Southampton
I de syv kampe burde vi i hvert fald have 4-5 sejre! Men vi har kun sølle to.
Derudover vil jeg dog tilføje at alt den ustabilitet som vi har været forfulgt af de sidste 2 år, skyldes i bund og grund Abramovich!
Elhom89, ikke helt - vi som fans har også en del af æren. Sådan ment, vi har utrolig høje forventninger til resultatet. Prøv se, du har lige sagt hvorfor vi ikke kan klandre Benitez for det dårlige resultat... Hvorfor skulle det ikke være netop lige ham der fik chancen? Er godt klar over at han er en midlertidig løsning, men stadigvæk? Så det er nok en 30/70\'er... Men i sidste ende er det jo RA som sidder forenden af skrivebordet og siger farvel og tak, og minder om de skal huske checken på vej ud..
Vi skulle have givet RDM chancen, han var sku holdets mand!
Mener bare at lige hvad Benitez angår er det en lidt anden situation pga. hans Liverpool historie.
Her er der mange fans som nærmest har ventet på en mulighed for udtrykke sin utilfredshed med ham, og her kan de takke hans dårlige præstationer for muligheden. Det er nok i bund og grund en slags protest over fyringen af RDM. Hvilket jeg støtter 100%.
Hvis vi havde en anden i trænersædet, som ikke havde en fortid og \"kærlighed\" for en rivaliserende klub, ville jeg være mere tilbøjelig til at give ham chancen.
Synes rent faktisk vi skal helt tilbage til Ancelotti tiden og beklage os over Abramovich. Bare fordi han kom ind i en dårlig stime, er det ikke ensbetydende med at han skal fyres. Han gav os trods alt Premier League mesterskabet.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |