Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Sidste dag i Silly season - Live update

Hvis nogle skulle være interesseret, er der her et link til den sidste transferdag, hvor der er konstant update på hvem der bliver købt, solgt og lejet ud. 

Flere medier rygter idag bl.a. Andre Schurrle til Chelsea

Anyway, her er linket (man skal trykke på boksen hvor der står 3,2,1)

http://www.metro.co.uk/sport/football/676369-transfer-deadline-day-summer-2012-premier-league-news-live-blog

13 år siden
9038 visninger

Kommentarer

Zola8613 år siden

\"NEWS: Arsenal have made an attempt to sign Michael Essien on-loan from Chelsea. Full details on that coming up.\"

Awekat13 år siden

Åh det håber jeg ikke... Så hellere behold ham på bænken

Steen13 år siden

Van Der Wiel er røget til PSG :D for 5£

Michael8213 år siden

ffs! Giv nu Sturridge chancen efter Torres og lad være med at udleje ham!

Steen13 år siden

Michael: Hvad siger du? Har de lejet ham ud?!

Awekat13 år siden

Det er ikke sikkert.. RDM har også sagt, at Torres skal have konkurrence, og hvis de offloader Sturridge har de kun Torres tilbage.. Så skal de til ud og købe dyrt ind - det vil være en tosset løsning

Steen13 år siden

\"NEWS: Latest on Liverpool\'s hunt for a new striker coming up. Daniel Sturridge has been subject of a bid. Leandro Damiao, Fernando Llorente and Roberto Soldado also being considered.\"

Ejerskov13 år siden

Steen skrev:

\"NEWS: Latest on Liverpool\'s hunt for a new striker coming up. Daniel Sturridge has been subject of a bid. Leandro Damiao, Fernando Llorente and Roberto Soldado also being considered.\"

Puha.. jeg håber virkelig ikke Sturridge ryger over til de røde - medmindre det er for et kæmpe beløb. Ung engelsk landsholdsspiller med potentiale :|

Steen13 år siden

STORY: Details here as Chelsea re-open talks with Bayer Leverkusen over Andre Schurrle: http://bit.ly/ONmVJ1

http://www.metro.co.uk/sport/football/910256-andre-schurrle-closes-on-deadline-day-chelsea-transfer-after-talks-re-open

Elholm8913 år siden

Håber på det bedste for Essien, men sku da ikke Arsenal.. :/

Lad nu bare Sturridge og Torres være de eneste konkurrenter til Angriber pladsen.. Hvorfor skulle vi dog smide så mange penge efter Schürrle?

Giv Sturridge chancen oppe foran i de mindre kampe, eller evt. skift ham ind i stedet for Torres engang imellem..

Synes ærlig talt ikke der skal købes mere ind.. Kan vi ikke bare få solgt Malouda, Benayoun og Meireles/Essien.. Så er jeg glad :)

Hvis vi ender med at få Schürrle, ville det da være nice.. Men stadig spild af penge..

Steen13 år siden

Jeg mener faktisk at Sturridge er bedre end Schurrle ... Sturridge som backup for Torres, og se Torres shine! Det var klart at foretrække istedet for at stå med 4 angribere (Lukaku) og det ender med at Lukaku og Sturridge aldrig får spilletid og så falder de i værdi og moralen også.. Det er ikke godt for Chelsea eller business.. :(

Jeg erklærer mig enig med dig Elholm.. Vi skal sælge, ikke købe!

Steen13 år siden

Så poppede den her lige op ... Spændende!

\"NEWS: Watford are in talks with Chelsea over signing Nat Chalobah on-loan.\"

Zola8613 år siden

Kan ikke være mere enig, i alt det Elholm har skrevet...

Steen13 år siden

Det her er sku spændende!!!

NEWS: Inter Milan say Maicon\'s proposed move to Manchester City is almost complete.

Friday August 31, 2012 1:39 1:38

NEWS: Porto confirm they have accepted a bid from Tottenham for Joao Moutinho. Friday August 31, 2012 1:38

Michael8213 år siden

maicon til city... dafuq?!

Steen13 år siden

Det er fordi de vil spille med 3 bagerst. Da det mislykkes for dem at få Agger, måtte de jo finde et alternativ. Det minder dog lidt som et plaster på en meget dyb flænge.

(Grunden til de vil spille med 3 bagerst) er for at gøre plads på midtbanen til Silva, Nasri, Yaya... De har jo lige solgt Nigel de Jong.

Steen13 år siden

NEWS: Tottenham are in talks with Lyon over goalkeeper Hugo Lloris. The player has travelled to London for talks.

- Det kunne satme være farligt :/

Zola8613 år siden

Hvis spurs ender med kun at miste Modric og VDV af nævneværdig karakter, for så istedet at købe adebayor, Moutinho, Vertonghen, dembele, sigurdsson, Lloris og Llorente, så må det siges at være et fornuftigt transfervindue for dem. Man kunne ellers godt have troet at de fleste af deres stjerner ville ryge, men ham Levy gør sgu et godt stykke arbejde i den klub. 

Chirsten13 år siden

Eurobot: Courtesy of our former colleague Will Tidey who is now at Bleacher Report. Van der Vaart takes the No. 23 shirt at Hamburg. That is a done deal. 

https://pbs.twimg.com/media/A1oZkQ2CIAAZK6s.png

Så er VDV dealen på plads. Jeg tror det er godt for alle parter, da AVB ikke umiddelbart virker interesseret i at bruge VDV, hvilket er en skam synes jeg.

WilliamGj0213 år siden
Ja vi skal sælge Meireles,Malouda og Benayoun.
Mikkel8CFC2613 år siden

Ville have nævnt det igår, men vidste ikke hvor jeg skulle fortælle det, da det ikke var noget at oprette en tråd om, men here you go;

Thorgan Hazard lejet ud til Zulte Waregem

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/8/30/3280237/thorgan-hazard-loaned-to-zulte-waregem

torres9luiz413 år siden

Ekstra til Schurrle sagen http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2196021/Chelsea-sign-Andre-Schurrle.html

Schurrle skulle angiveligt komme til Chelsea, mens Sturridge skal til Liverpool!

FREDE9torres13 år siden

er ret sikker på at vi køber Shurrle og sælger sturridge. Shurrle er en rigtig talentfuld spiller og bliver en god bagop

Snitteman13 år siden
Håber ikke vi får schurrle. Giv nu bare D.S. chancen så skal han nok bevise sit værd vi er jo også nødt til at have nogle spillere fra England. Det er jo kun i forsvaret vi har det.
Snitteman13 år siden
Frede9torres. Hvor er Mata og Ramires i din opstilling synes den er useriøst eller er det bare mig.? Derudover regner/ forventer jeg også meget af Oscar som jeg forventer får en startplads før Marin.
Elholm8913 år siden

Tænkte præcis det samme Snitteman :P

Hvor er Mata, Ramires og Oscar i den opstilling?

FREDE9torres13 år siden

kan virkelig ikke fordrage ramires og mata kan da også få en pause en gang i mellem

Elholm8913 år siden

Ikke at jeg siger du ikke har ret til en mening :P Men, hvordan kan du ikke fordrage Ramires? O.O

Synes han var en af de bedste sidste sæson.

FREDE9torres13 år siden

undskyld jeg mente ikke at ikke kan lig ramires han er bare ikke min yndlings i den højre side

Elholm8913 år siden

Chalobah udlejet til Watford! Lækkert for ham..

Han bliver vild om et par år :D

Snitteman13 år siden
Frede9torres: forstår ikke hvorfor du ikke kan få plads til Ramires. Synes han klart var den bedste midtbane i sidste sæson sammen med Mata. Men ja det kan da diskuteres om han skal spille i højre side eller på midtbane det vil jeg da godt give dig.
Snitteman13 år siden
Elholm89. Ja Chalobah bliver rigtig god for os. Den nye JT.
FREDE9torres13 år siden

ja det bliver lækkert får han. Har aldrig hørt om Watford men tror han kommer til at udvikle sig godt i den klub tror den er god nok

Michael8213 år siden

FREDE9torres:

Alle har selvfølgelig lov til deres mening, jeg er bare uforstående over for din. Jeg ville gerne høre hvorfor du mener at Ramires \"ikke er din kop te\" :).

For mig personligt, er han blandt de 2-3 mest stabile spillere sidste sæson. Han har en udholdenhed som er uovertruffen og bliver ved med at løbe som et damplokomotiv igennem hele kampen. Han har en rimelig hastighed og løber ofte i de rigtige rum... nå ja, så lavede han også sæsonens lækreste mål sidste år ;).

Men det er bare mine holdninger for hvorfor jeg kan lide ham - ville gerne høre hvorfor du ikke kan lide ham :)

I øvrigt, så smilte jeg lidt over at du ikke kender Watford, men mener at Nathan kan udvikle sig godt der ;).

Watford er en klub i The Championship og også en Londonbaseret klub. Mener at det er i nordvest-delen af byen at du finder Watford fans :)

ANGÅENDE SILLY SEASON:

Jeg kan godt se hvorfor vi skulle få shippet Malouda og Benayoun afsted. Malouda er ikke så god som han har været og mener at han fortjener førsteholdstid. Det får han ikke hos os. Benayoun er en spiller som jeg aldrig forstod hvorfor vi købte.

Jo, forstår godt hvad der var meningen med ham - creativitet efter Joe Cole smuttede, men han har aldrig slået igennem eller været god nok til os synes jeg :).

Merieles er en fin bænkspiller i min verden. Essien er dog foran Merieles vil jeg mener... håber virkelig at Ess får lov til at blive og spille ved siden af Lamps/Mikel nogle gange.

FREDE9torres13 år siden

jeg synes bare efter den succes mod barca har han bare ikke spillet bolden så meget. Jeg har set mange gange hvor der er en kæmpe chance for at score hvis han spiller bolden men så lader han vær og prøver selv at score men så skyder han helt væk fra målet. Synes bare han er begyndt at få et stort ego.

Elholm8913 år siden

Pablo Hernandez til Swansea!

Good job Laudrup!

Blue4Life13 år siden

Kakuta udlejet til Vitesse...

Jeg finder det utroligt sørgeligt at en spiller som vi købte på en så kontroversiel måde, aldrig nogensinde er kommet i nærheden af førsteholdet. 

Det er desuden foruroligende at to talenter vi ikke fandt kvalificerede til en del af fremtiden er endt i City og Liverpool. Scott Sinclair og Fabio Borini fik aldrig en chance, men prøv at se hvor de er nu.

Når, det er måske også bare mig der er for negativ, eller er der andre der deler min mening??? :-)

torres9luiz413 år siden

Efter som Essien ikke er med i truppen i dag, går jeg ud fra at Essien bliver lejet eller solgt.

Snitteman13 år siden
Blues4life. Nej det er ikke dig der er for negativ. Har tænkt det samme mange gange. Hvorfor solgte man Borini og sinclair. Giv dem da lige en chance. Hvorfor lejede man ikke dem ud det plejer vi da godt og kunne finde ud af. Har en bange anelse omkring at det kunne være Frank Arnesen der har taget disse valg. Men tror det er fint nok Kakuta er blevet udlejet igen. Hvis han så ikke kan slå igennem næste sæson burde vi nok sælge ham. Men vent og de måske han viser sit værd.
Zola8613 år siden

Kakuta spillede med under pre-season og gjorde det utrolig dårligt. Tror næppe at vi kommer til at se ham spille en markant rolle i Chelsea.

Mht. til de to andre, er det desværre bagsiden af at have en rigmand som vil se resultater med det samme, og fyrer managere ligeså ofte som vi andre skifter underbukser. Håber dog at Abramovich er kommet på bedre tanker og fundet ud af, at det godt kan betale sig at give de unge spiller chanchen noget oftere.

EmilBjoern13 år siden

Essien til Real Madrid :/

malte12313 år siden

benayoun til west ham på 1 års lejeaftale

Snitteman13 år siden
Håber virkelig også vi er kommet af med Malouda. Kan ikke se hvad vi skal bruge ham til. Ham er bare en løntung spiller.
torres9luiz413 år siden

Forstår ikke helt hvorfor vi stadig har Malouda? Han får jo ingen spilletid og han er piv dårlige

SebastianLunnDK13 år siden

Torres9Luiz4: aaarghh... han er ikke piv dårlig, og han skal da nok få spilletid i de mindre turneringer som F.A Cuppen og Capital one cuppe, og så er det også godt at have en bred trup med mange backup løsninger hvis nu f.eks både Hazard Mata Ramires og Oscar blev skadet samtidig :D (Meget Usansyneligt! :D) men fornuftigt nok at han bliver... bare til Januar :)

WilliamGj0213 år siden
Marin er da bedre end Malouda
SebastianLunnDK13 år siden

Jaja... men Det er godt at have en bred trup...

torres9luiz413 år siden

Nej okay måske ikke piv ringe, men det er ho dumt at have ham. I de små turneringer skal man jo give plads til de unge. Piazon kunne vel godt spille istedet for ham. Han har jo også en stor løn der skal betales. :)

Håber virkelig at det bare er til Januar han bliver. Han har haft sine tider, men nu må vi altså gøre plads til de unge. Jeg kommer sgu til at savne ham, men han er for dårlig til Chelsea nu

Snitteman13 år siden
Torres9luiz4: husk på at der er 4 lande endnu hvor transfer vinduet ikke er lukket endnu så vi kan nå at komme af med Malouda endnu. Det er DK. Frankrig og Rusland og et mere. Danmaks lukker på tirsdag.
Steen13 år siden

Snitterman: Hvis vi skal af med Malouda, bliver det nok nærmest Rustland eller Frankrig. Jeg tror ikke på der er nogen i DK der har råd til Malouda. Han ville være dyrer end hele F.C. Nordsjællands hold til sammen :/

Awekat13 år siden

Rustland :P

Drogba13 år siden

Fenerbache har været ude på deres officielle hjemmeside og melde ud at de er i kontakt med Chelsea om Raul Meireles. 

http://www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=30619&utm_campaign=fbsk&utm_source=fbsk&utm_medium=fbsk

Steen13 år siden

Drogba: Den er også oprettet under Rygter :)

Snitteman13 år siden
Steen: det ser ud til at meireles tager til Fenerbache. Synes vores midtbane bliver lidt tynd. Ikke fordi jeg er tilhænger af ham. Men nu har vi jo kun Mikel og Romeu. ( Lampard, Ramires) men de er ikke helt så def. Håber Romeu får noget spilletid så.
Steen13 år siden

Snitterman: yea, er klar over det, men det ser ud til at Oscar skal derned og spille..

Snitteman13 år siden
Steen: ja men han er jo klart bedst offentsivt. Men ingen tvivl om at Oscar er god rigtig god tror han kan blive lige så vigtig som Hazard virker til og være. Hvis CFC vil spille med Oscar der er man jo nødt til og spille med 1 def. Og 2 foran. Men spændende og se.
EmilBjoern13 år siden

Rigtig godt salg. Ramires kan rykkes ned på midtbanen, hvor hans løbestyrke måske er mere tiltrængt, imens McEachran, Romeu og De Bruyne nok har større chancer for at få spilletid end førhen. 

Snitteman13 år siden
Emilbjørn: McEachran og De Bruyne er jo udlejet resten af sæsonen. Men ja tænker også lidt det samme med Ramires. Sådan spiller jeg også ned ham i FIFA. Haha.
EmilBjoern13 år siden

Jaja, jeg tænker jo bare fremad når jeg nævner McEachran og De Bruyne :) 

Snitteman13 år siden
Okay bare i orden. Ja det har du ret i. Dog tror jeg ikke De Bruyne har den strore fremtid på broen i modsætning til McEachran som jeg forventer mig rigtig meget af.
Frede210713 år siden

Så kan det være, at der alligevel blev plads til Malouda med Meireles\' afgang. Mht. McEachren håber jeg meget på han er fremtiden, men hold op hvor jeg sys hans udvikling er gået langsomt de seneste par sæsoner. 

Awekat13 år siden

Frede2107: Han har heller ikke spillet de seneste par sæsoner :)

Steen13 år siden

Jeg tror turen til Nottingham Forest er godt for McEachren, og hans udvikling. Han vil få meget mere spilletid i første division så han kan \"rejse\" sig. Jeg håber på at han bliver moden til opgaven til om 2-3 sæsoner!

Awekat13 år siden

Det tror jeg også.. Havde håbet på at han ville spille for en oprykkerklub i PL og få sig en startplads, men det kommer nok til at vente lidt afhængigt af hvordan han klarer sig i kommende sæson

Michael8213 år siden

Steen skrev:

Jeg tror turen til Nottingham Forest er godt for McEachren, og hans udvikling. Han vil få meget mere spilletid i første division så han kan \"rejse\" sig. Jeg håber på at han bliver moden til opgaven til om 2-3 sæsoner!

Det er Middelsbrough at mceachran er hos :)

Steen13 år siden

Just testing :P HAHAH! Det var Hutchison der kom til Nottingham .. doh :P Der er efterhånden så meget information at bægeret flyder over :P

Frede210713 år siden

Awekat: Nej det har han nemlig ikke, og det har sgu bremset tingene lidt. Men vi må håbe han formår at sætte sig på midtbanen i Middlesborough.  

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.