Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Terry på vej væk?

Jeg læste lige dette her i morges i bussen på vej til skole. http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/agent-terry-forhandler-med-valencia

Hvad sker der? Er John Terry et tudefjæs? Skal han bare mande sig op tage det til sig? 

Eller skal han have en undskyldning fra Chelsea? Det synes jeg han skal da han er blevet dømt uskyldig i retten i London. Så dømmer FA ham skyldig, men at Chelsea så vælger at tage afstand fra ham og give ham en bøde det er mega unfair.

Double tjekkede også lige min kilde fandt også artiklen på mirror.

Hvad er jeres holdning til dette?

13 år siden
3115 visninger

Kommentarer

Obi13 år siden

Tror sgu det er lidt blæst op, men hvis ham agenten taler sandt (hvilket de sjælden gør, eller så bliver de forkert citeret af aviser og nydheds sites), så lyder det da alvorligt, men et eller andet sted, Terry kom galt afsted, beskader klubben image og sætter fodbold i et dårligt lys, forbilled for mange mennesker verden over. Chelsea skal vel ikke undskylde for at han taber hovdet, og har holdt på er han skyldig, så må han tage straffen. Valencia, tja, havde ikke set den komme. Men er de ikke stadig lidt nede økonomisk, for Terry går for noget der ligner 1.4 mio om uge (har jeg hørt, fra en agent ;) ), så skal han da gå meget ned i løn. Men det ville være meget underligt hvis han smutter, ingen tvivl, og har da meget svært ved at forestille ham i en anden trøje. Men vælger lige at vende den lidt om, hvorfor skulle han ha særbehandling fordi han er legende, anføre og tidligere ungdomsspillen?

Steen13 år siden

Jeg erklære mig enig med Obi...

Som vi siger her i omegne af dobbelt a, RO PÅ BATTET.. Det der, er det purreste opspind. John Terry stopper sin karriere i Chelseas blå farver. By the way, fúck jeg gad godt hedde Gallardo til efternavn...

Michael8213 år siden

Ærligt - det er en and. Kan ikke se ham smutte. Han afslog jo bl.a. City på trods af en mega lønforhøjelse her for nogle år siden.

Men rygter skal der også være plads til

Mikkel8CFC2613 år siden

\"Hvad sker der? Er John Terry et tudefjæs? Skal han bare mande sig op tage det til sig?\"

-SuperFrank8

BLASPHEMY!

du kan da ikke stille spørgsmål om at John Terry er et tudefjæs eller om han skal bare mande sig op? Det skal jeg være ærlig at sige at det virkelig gør mig en smule vred. Han lever og ånder for denne her klub, gu\' vil han da ej skifte klub.

For det andet er der også stor forskel på at John Terry blev dømt uskyldig i retten og skyldig af FA.

Han blev dømt uskyldig i forhold til diskrimination og racisme mod et andet menneske, men blev dømt skyldig af FA for at bringe spillet i miskredit, og han er da heldig at slippe med 4 dages karantæne istedet for 8 som en hvis hr. Suarez blev idømt.

og angående den bøde Chelsea har givet ham, så har de jo ikke noget valg. Det er jo ganske enkelt en principsag. Det var forkert det han har gjordt og derfor får han en bøde ligesom en hvilken som helst anden Chelsea spiller ville have fået.

John Terry har den absolutte legende status i denne her klub og fansene elsker ham og ledelsen elsker ham også. Han forlader ikke klubben. Han vil stoppe sin karriere her og det vil Lampard også.

Michael8213 år siden

Well selv hvis han smutter, så får han nok samme status som Drogba. Samme gælder for Lamps som også rygtes til MLS i USA.

Jeg ville ikke ryste på hovedet af et sådan valg, men håber på at de er der som Scholes og Giggs er der for United

Michael8213 år siden

I øvrigt - så kan i læse om det her

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/10/25/3552634/dont-believe-a-word-of-the-john-terry-to-valencia-rumours

SuperFrank813 år siden

@Mikkel Det jeg har skrevet er kinda \"essay\" agtigt for at skabe en debat, det er ikke min holdning. Det var mere får at se jer andres holdning til det. Jeg er ligeså enig med dig. Jeg synes det er dårligt ligegyldigt hvad om så FA synes han har bragt spillet i miskredit. Forstår bare ikke hvordan skulle kunne have bragt spillet i miskredit hvis han er blevet erklæret uskyldig.

Mikkel8CFC2613 år siden

ærlig talt så tror jeg det har meget at gøre med den mediedækning der nu har været over det, og derfor har FA vel følt at de skulle give ham en straf...

men altså jeg syntes sku at FA er godt nok ved at blive latterlige... hmpf snublede på denne her og hvad det mest skræmmende ved det er at det faktisk er sandt;

http://twitter.com/Footy_Jokes/status/255687030326038528/photo/1/large

SuperFrank813 år siden

FA er til grin. kortere kan det nærmest ikke skrives.

Duxii13 år siden

På det personlige plan vil jeg blive ærgelig over hvis han ryger - da jeg altid har syntes godt om JT, og syntes han skal slutte sin karriere i Chelsea.

Sportsligt ville det ikke gøre mig så meget, han er for mig at se ikke en spiller der kan holde til et fuldt program, og vi har nogle andre meget talentfulde forsvars spillere, den her sæson med, så burde han stoppe.

Men det er bare mine \"50 pence\"

Awekat13 år siden

Jeg må erklære mig helt enig med Duxii

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Latterligt rygte, fint at CFC afkrætfter det hurtigst muligt.

Terry skal nok få den støtte af CFC, men meget klassisk at fosøges at blive rørt i den her gryde.

Såændt på om han får forlænget med mere end et år efter næste sæson. Der er 18 mdr tilbage men han er jo også over 30 år.

Håber han bliver til han slutter sin karriere

Drogba13 år siden

Du har måske fat i noget Duxii. Grunden til at han stadig spiller og endda er første valg over Luiz og Cahill tror jeg har noget at gør med blandt andet hans lederskabs evner. Det er vigtigt for ethvert hold at have en leder på banen som træder til når det er vigtigst. 

Prøv at tænk på situationen på det engelske landshold. Capello fratog Terry anførerbindet for nogle år tilbage da utroskabssagen kom frem, og dengang sagde Capello at ligeså længe han var manager for holdet ville Terry ikke få bindet igen. Noget tid efter må Capello erkende at han mangler en leder på banen, og giver Terry anfører bindet igen. Nogle måneder inden EM 2012 vælger FA så at fratage Terry hans anførerbind på landsholdet, hvilket fører til Capello siger sit job op. Det synes jeg fortæller en del om Terry. 

Derudover er der ingen spillere der elsker Chelsea mere end han gør, og der er ingen der er villig til at ofre sig ligeså meget for klubben som han er. Jeg håber han stopper sin karriere her, og evt får et job som ungdomstræner og måske på et senere tidspunkt assistent træner for førsteholdet. 

WilliamGj0213 år siden
100% Forlader Terry ikke Chelsea han er blå!!!!!!!!!!! Og Terry et tudefjæs så kig lige på Nani. Men Terry er jo for sej!!
EmilBjoern13 år siden

De her rygter kan jeg ikke tage seriøst. Terry bløder blåt og vil altid gøre det. Han har været der siden han var 16 år, giver sig altid 100%, og selvom han bliver knockouted i en liga-cup finale og sendes på hospitalet, så sørger han for at blive udskrevet, så han kan komme tilbage og fejre sejren med resten af holdet. Han dropper ikke det hold han har spillet for halvdelen af sit liv for et Valencia-hold, der højst kan blive fjerdebedst i Spanien. 

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.