Fernando Torres er en skuffelse
Fernando Torres er en skuffelse (og en primadonna)! Ikke pga. hans præstation, selvom det også er alt for svingende, men mere pga. hans opførelse i kampen igår efter hans udskiftning. Han tillod sig at smutte direkte i bad istedt for at blive og støtte sine kammerater.
Jeg har altid støttet Torres. Om et mine største øjeblik som Chelseafan, var den dag han scorede hattrick. Der var jeg ved at tude af glad, så meget støtter jeg ham. Han var min yndlings spiller i Chelsea fra dag et, men han kunne altså være mere taknemmelig, især over for fansene.
Jeg er ikke sur, bare skuffet over hans opførsel. Og jeg håber, at han gøre det godt igen, meget snart og gerne med et hattrick eller så mister han mange fans respekt og støtte.
KTBFFH.
Kommentarer
At han netop kan blive så skuffet at han går direkte i omklædningsrummet viser jo bare, at virkelig går op i at præstere for klubben
Jeg synes det er utrolig dårlig stil af Torres. Og hans præstationer i denne kamp og Atl Madrid kampen fortjener ikke en startplads til næste kamp. Det burde at gælde for alle at hvis man ikke præstere må man starte på bænken. Uanset om man har kostet 50 mio eller 450 mio.
Jeg håber vi får Sturridge at se fra start i næste kamp. I min optik er Sturridge også en bedre angriber end Torres. Jeg har hele tiden støttet Torres, og det vil jeg også blive ved med. Men man må satme snart til at spænde hjelmen og åbne øjnene. I 1½ år har man sagt \'\'Han finder snart sin gamle form\'\'. Det nægter jeg simpelthen at tro på at han gør. Prøv at se Van Persie. Det er en klasse angriber. Når man sammenligner de to er det tydeligt at se at Torres langtfra er en topangriber.
Drogba: Det var da en super nederen kommentar
Men det er sandheden som mange af jer Torres fans ikke vil se i øjnene. Det er også sjovt at se hvordan folk kan blive så fornærmet når man kritisere Torres i modsætning til hvis man kritisere de andre spillere såsom Mikel. (Den er ikke rettet mod dig Steen, men det er min opfattelse sådan generelt)
Jeg deler mig lidt her :) Jeg vil give Drogba ret i, at man skal satme ikke kritisere Torres, fordi så bliver ens hoved kappet af!
Når det så er sat, så ser jeg dog ikke grunden til kritik lige nu. At han ikke har scoret i 2-3 kampe, det er ikke verdens undergang. Slap nu af drenge :) Men når han sin gamle form? Nej det tror jeg virkelig ikke. Derfor hælder jeg også meget, til at man skal bruge Sturridge noget mere. Meget mere end man gør pt. Knægten har kæmpe talent, og scorede i sidste sæson flere mål end Torres. Derfor undrer jeg mig også over at Torres er så sikker i starteren :s
Kort sagt: Chill boys ;)
Drogba: Jeg tror bare det kan blive en glidebane, hvis vi \'internt\' skal begynde at skælde på en angriber der manglerl mål i støvlen. Og sammenligne ham med en united spiller finder jeg væmmeligt :P Men det er nu bare de skotske tern der giver mig the creeps.. Jeg ved udemærket godt hvad du mener, når du tænker på \"klasseangriber\". Jeg tænker bare, Chelsea tog nogle valg omkring Torres, og købte ikke Falcao i dette transfervindue. Skal vi måske ikke følge dem, som supporter og følge vores spiller og give ham chancen, og stole på RDM? Det synes jeg.
Padefar: Jeg synes ikke at man får kappet hovedet af, jeg mener bare man skal tænke sig om før man begynder at skabe dig ;) sagt med et smil på.
Opsummering: Jeg mener folk skal have lov til at sige hvad de mener. Mikel debatten blev da også taget seriøst? Om vi er enige - det er en helt anden side af sagen.
@Steen
\"Jeg tænker bare, Chelsea tog nogle valg omkring Torres, og købte ikke Falcao i dette transfervindue. Skal vi måske ikke følge dem, som supporter og følge vores spiller og give ham chancen, og stole på RDM? Det synes jeg.\"
Tja. Jeg synes netop det er der problemet ligger. Det virker til at uanset hvor ringe han spiller så er han sikret en startplads. For mig er det ligegyldigt om en spiller er kommet til gratis eller om han har kostet 450 mio kr, hvis man ikke har præstere, så har man heller ikke gjort sig fortjent til en startplads.
Og når du siger man skal give Torres chancen får du det til at lyde som om han aldrig har fået chancen. Manden har fået utrolig mange chancer, og til tider gør han det også fremragende. Men en storklub som Chelsea der hvert år kæmper med om samtlige titler skal have en angriber der kan redde os når det går dårligst. Og jeg er ked af jeg igen bringer Van Persie på bordet, men tag eksempelvis at se på ham. Arsenal havde en katastrofal sæsonstart sidste sæson, men de ender alligevel på en flot 3. plads ene og alene af den grund at de havde en angriber der scorede når det var nødvendigt. Sorry to say, men det har vi ikke i Torres, og jeg tvivler på vi får det i Torres. Sturridge viste nogle af de evner i starten af sidste sæson, og jeg synes han skal have chancen igen nu hvor Torres ikke præstere i øjeblikket.
Opsummering: Jeg mener folk skal have lov til at sige hvad de mener. Mikel debatten blev da også taget seriøst? Om vi er enige - det er en helt anden side af sagen.
Jeg skrev en seriøs kommentar om hvad jeg mener og du skrev \'\'Det var da en super nederen kommentar\". Lidt dobbeltmoralsk?
Drogba: Jeg mener helt bestemt at Torres er manden der sagtens kan redde os. Så hvis vi skal have historik frem, så vil jeg da sige hans 2-2 udligning imod Barcelona i Champions League semi finalen, hvor han slog saglet i pladen. Det vil jeg da kalde for et vigtigt mål? Men ja, det er en vurderingssag, og hvem scorede i finalen? Drogba, og hvem har altid været der? Drogba. Ja, ja, vi er enige. Men jeg holder stadigvæk på at, Roberto Di Matteo, er altså ikke så naiv eller blind, at han ikke ville vælge Sturridge, hvis Torres ikke præsterede i kampene og træning. My point of view, jeg synes Torres gør det okay, han scorede måske ikke på hans chancer imod QPR, men hey? Gjorde Hazard det? SKal han så også smides for hundene og skiftes ud med en Van Pussy i røde tern? - Men okay, du har også ret i at Torres har haft så ganske rigeligt med chancer.. Men hans første kampe i sæsonen, skal vi lige være enige i at han lavede mål, og ganske flotte. Så fluppede HELE holdet imod Alt. Madrid, også skal han sælges for stang lakrids, fordi at HOLDET ikke præsterede imod QPR? Come on. Desuden så blev Sturrdige også indskiftet, da Torres vidst nok havde haft hans to chancer.
Vedr. moral - så skal vi lige være enige i at det er godt at have, og så må det jo være dobbelt så godt at have dobbeltmoral :)? - Det jeg mente med det var, \"en super nederen kommentar du fyrede af\", var du favoriserede Van Persie frem for vores 9\'er. Hvilket jeg synes er super nederen. Torres har scoret og begyndt at vise form, så er det jo nok ikke lige nu at presset skal komme igen, synes du?
Jeg synes egentlig at Torres gør det fint, også da han ikke scorede spillede han flere gode kampe i mine øjne. Synes han har startet godt i denne sæson, og siden EM har han holdt et godt niveau. Så er ikke så nervøs for vores angrebssituation. Omkring hans reaktion ved udskiftningen er jeg lidt delt. Det er vel i orden at være skuffet eller ærgelig over sin egen præstation, men samtidig synes jeg, at man burde blive på bænken for at vise sin støtte til holdet.
Jeg vil sige at Torres ikke har levet op til det vi havde forventet af ham, men han spiller bedre en sidste år og har mere selvtillid nu hvor Drogba er væk men han er en anderledes angriber end han var i Liverpool synes næsten ikke han er mere boldsikker mere han er lidt mere ego nu og hans attitude har ændret sig meget i forhold til der hvor han startede i Chelsea min holning er bare at nu har Torres spillet her i nu 1,5 år og har scoret 15 mål men prøv at se hvor mange assist han har lavet.
I det hele taget beretter hans præstation i QPR-kampen vel ikke til at der skal oprettes en helt ny tråd om Torres, eftersom det er blevet diskuterert utallige gange i andre tråde!
Jeg er sikker på Torres finder sin gamle form igen, han skal bare have hul på bylden (: i forrige sæson stod han lidt i skyggen af Drogba. Denne sæson er Drogba væk og en masse folk regner faktisk med at han finder den gamle form fra den ene sæson til den anden.
med hensyn til QPR kampen så var han ikke den eneste der spillede dårligt, eller som folk kalder det \"en skuffelse\".
Jeg er sikker på at når sæsonen er slut så er Torres en angriber vi ikke ville have været foruden (:
Min skuffelse over Torres betyder ikke, at jeg fx hader ham! Torres er, som sagt, min yndlings spiller i Chelsea, derfor kan jeg stadig blive skuffet over hans præstation.
Det med et hattrick er en ønsketænkning og et håb fra en kæmpe fan, samt så er det også sagt med lidt ironi i.
Når det så er sagt, så må vi håbe, at han ikke går fuldstændigt nede og kommer i krise igen. Det vil hverken være godt for Torres, Holdet og fansene!
Nu må det da stoppe! Torres har spillet godt lige siden hans første kamp under EM. Så har en \'dårlig\' kamp mod QPR. Som skal huskes er at Derby som altid er svært! Han gør det godt det er latterligt med dem der skuffet over ham. Han har også lavet en fjerde del af vores mål indtil videre, dog 2 mål men også gode mål også elsker jeg hans entuaisme og hvor meget han kæmper for holdet.
Jeg personligt er ikke skuffet over hans præstationer, overhovedet! Men mere at han gik direkte i bad frem for at blive sammen med de andre og være med til at støtte de andre.
Men ingen har mere ret i deres holdninger end andre. Vi ser tingene forskelligt og har forskellige værdier og normer.
SOLIDARITET er vigtigt.
Nej stop!!. Synes i at han er en skuffelse. Jeg er slet ikke enig. Han har bare det der med at få holdkammeraterne op når de er nede. Han gør alt hvad han kan både i forsvar og i angreb. Og så bare hvis han går i bad uden de andre. Det gør jer sure?
JA, det er lidt træls, at han altid liii vil tørre to eller tre forsvarespillere først! Spark dog Nino, mere lige til! Men god kamp var det i hvertfald. Synd med dommeren, der ikke ligefrem favoriseret Chelsea!
Hej boys. har de seneste måneder været herinde hver dag og læst de spændende diskutioner og snakke i har haft. Jeg er selv chelseafan fra den tid hvor de ikke havde mange penge og ikke bare købte spillere så snart det ikke gik godt. Herinde på siden når jeg læser folks indlæg er der en del som har tænke gangen at så snart det ikke går godt så skal vi straks ud og købe spillere, sys det er ærgeligt da jeg mener at vi har en masse talenter i klubben (som er udlejet nu) som vi burde give chancen. det kan godt være det ville koste nogle point men ja ville være det hele værd,(min holdning) se på Piason,josh,kakuta, er bange for de aldrig for chancen og nok tid i chelsea til at spille sig på holdet.oscar var fantastisk mod juventus men han kostede også lige 230mio, var i år piason skulle have chancen i stedet, så æegeligt. håber bare torres for ro og holdet kan blive bedre til at spille ham op, for sys jeg bestemt ikke vi er gode nok til endnu men skal nok komme er jeg sikker på. var lidt min holdning om et par ting, håber i tager pænt imod mig er min første tråd.
Hej PELLEKAAS og velkommen til!
Fint indlæg, men fremover må jeg bede dig læse dit indlæg igennem, lave nogle afsnit (Enter-knap) og ikke bruge fed-funktionen. Så bliver dit indlæg meget nemmere at læse for os andre!
Lige præcist PELLEKAAS! Helt enig! :)
Enig med PELLEKAAS!
Jeg ergodt nok Chelsea fan af nyere tid, men hader også den købementalitet, som mange af vores \"medfans\" går ind for.
Jeg har sikkert snakket om at Falcao, men jeg vil 100 gange hellere se Lukaku og/eller Piazon, da jeg ved at de kan gøre det godt! Vi har forresten også Sturridge, som burde at spille meget mere!
Josh, Chobolah samt alle de andre udlejede spillere vil blive farlige.
WolfCFC: Købermentaliteten er kommet for at blive. Om man vil udvikle eller ej, så bliver det taget i små skridt. Det er en faq som vi alle er nødsaget til at acceptere ellers kan vi lige så godt droppe fodbold. Derfor mener jeg at Falcao osv. emnet er et nødvendigt onde, for at lukke øjnene for det ville være naivt.
Hej
Syntes det ville være fantastisk, hvis de unge var gode nok, det har jo bare vist sig de ikke er klar (Lukaku). Chelseas ambitions niveau =RA og det måde de vil brandes er at de spiller med om CL og PL hvert år. fordi vi vandt sidste gang skal vi stadig være med til det sidst igen i år. Det er fede ambitioner og vildt spændende at følge med I. Jeg har været fan i knap 15 år og det har aldrig været federe. Det er ikke godt nok at have en 9\'er der kun scorer 12 mål på en sæson. Se vores konkurrenter de har 2-3 spillere der scorer flere mål end Torres hvert år.
Falcao vil score 25+ så naturligvis er han en spiller for os En klassisk 9\'er der har den rigtoge timing og sult efter at lave mål. Den er for mig svært at se hos Torres, han er ikke god nok til at være 9\'er for en top 5 klub i verden. Jeg syntes ikke Torres har været god i denne sæson, han virker ikke 100 % commited
Jeg synes sagtens at man kunne bruge sturridge som gardering for torres. Jeg tror sagtens han kan gøre sig som frontangiber, og på kanten når der er behov for det.
Mht. Torres så synes jeg, at man også må kigge på det, han bidrager med udover sine mål. Han har mange gode løb, som skaber plads til andre, og synes jeg faktisk også, at han laver pænt med assists. Synes lidt der er den samme tendens med torres, som eksempelvis med mikel. Han får ofte kritik for ikke at bidrage med assists, mål, fremadrettede afleveringer osv. Men han laver meget få fejlafleveringer og binder egentlig spillet meget godt sammen. Falcao ville vel være en forstærkning på de fleste hold i verden, men jeg mener bare ikke at problemet i angrebet er så stort, og synes ikke at Torres er et problem.
Torres viser sjældent noget i de store kampe og han scorer alt for få Game winners, ja han scorede i går sit 3 mål, men har været en skygge mod Stoke QPR og Atl Madrid.
Men det er i de store kampe, han skal betale af på 50 mill pund. Han tjener mere End Ronaldo gør. Så kan man fandme også forvente mere end 20 mål. Han er ikke på banen for at lave assist, men for at starte presset og komme til afslutninger, hvor der skal være mål. Det syntes jeg ikke han gør godt nok.
Når jeg ser på Torres\' spil, uden at fokusere på mål og assists, så synes jeg manden er lidt til grin en del af tiden!
Hver gang han skal bevæge sig med bolden ved fødderne, tænker jeg: \"Så! Nu falder han snart!\"
Manden ligner virkelig en der er ved at falde over sine egne ben når han forsøger at drible. Hvorfor jeg mener han skal lade vær med at prøve alt for meget på egne ben og aflevere en simpel bold bagud i ny og næ.
Han er ikke i nærheden af at være så let på fødderne og sikker med boldkontrol som f.eks. Sturridge, som er af nogenlunde samme kropsbygning.
Jeg synes generelt at ALT for mange af hans aktioner, ender i boldtab. (Måske ikke størstedelen, men stadig mange)
Jeg har i laaaaaang tid haft forhåbninger og troen på at han vender tilbage til sin gamle form. Jeg håber selvfølgelig stadigvæk, men troen er ved at forsvinde.
Torres er vores førsteangriber, det kan der ikke være tvivl om. Han arbejder godt - han er en god holdspiller, og så har nogle dejlige løb. Jeg er ikke enig med Elholm i hans syn på Torres\' driblekunskaber, jeg sys Torres er en aldeles fin dribler.Mange har det synspunkt at Sturridge skal ind i stedet, men det kan jeg ikke helt tilslutte mig. Jeg mener Torres er en bedre angriber end Studge, og jeg både håber og tror på, at Torres for alvor kommer i gang med at score mål på stribe. Nu kom der et mere i går (dog oss en ordentligt afbrænder). Han skal i gang. Det kommer han oss. Min støtte til Torres er uændret. For nu. Jeg skal ikke kunne sige, hvordan jeg har det hvis vi køber Falcao. Han er måske den vildeste angriber lige i øjeblikket, og han på alle måder kvaliteterne der skal til at begå sig i Chelsea og PL. Men, som sagt, Torres er vores nummer 1 nu, det sys jeg ikke der kan være tvivl om.
Kunne ikke siges bedre Elholm89 ! Har det helt på samme måde. 80 % af de gange Torres har bolden mister han den, det bliver bare ikke til nok. Synes det er pisse ærgerligt da jeg godt kan li torres. Men det er bare blevet trættende at se ham spille for tiden, da han bruger mere tid på at brokke sig end at kocentere sig om at spille fodbold ..
Lad os nu lige slå koldt vand i blodet. Vi ligger nr 1, vandt 6-0 igår og Torres har scoret 4 mål indtil videre. Vi kan evaluere senere hen.
Jeg gider egentlig ikke deltage i en diskussion, der har foregået for 6 måneder siden, igen for 3 måneder siden, og igen i sidste måned sikkert også, det er efterhånden ved at være det samme man læser, bare i en ny tråd.
Men hov så alligevel, jeg kan ikke dy mig.
Det bliver utroligt spændende at se Torres på lørdag i en PL-topkamp mod Arsenal. Jeg så desværre ikke kampen mod Atl. Madrid, men den blev tabt noget så grundigt, så forestiller mig at han ikke slog til i den kamp. I Community Shiled scorede han og gjorde hvad der var krævet af ham, det gjorde han ikke i Super Cuppen. Så Arsenal kampen er den tredje topkamp han skal levere i nu, og jeg tror sgu på at det lykkes ham på lørdag.
Gør det ikke, så kan folk jo fortsætte diskussionen igen indtil næste kamp mod FCN osv. osv. osv.
Ja denne tråd burde enlig bare lukkes.
Hvorfor det SuperFrank8?
Jeg vil gerne give folk ret i at det er et emne som bliver debateret meget og ofte. Men det må jo være fordi nogle ser et problem, de gerne vil debatere om, som jo er siden formål :) Om man så vil deltage eller ej, det er helt op til en selv :)
Jeg vil også gerne lige tilføje at jeg hverken er for eller imod Torres pt.
Vi har kun 2 angribere så vi er simpelthen nødt til at stole på at de levere. Jeg så meget gerne Sturridge starte lidt mere når det er Torres har sine korte trælse perioder som jeg stadig mener at han har. Men Sturridge er ikke fit pt. så Torres starter, sådan er det :)
Ja jeg har det sådan lidt la-la :)
Fernando Torres:
\"It was a good goal because it was against a good team, but I will keep on saying the best goal is yet to come\"
Sådan skal det lyde El Nino!
Synes endelig han har haft en go sæson start, nok aldrig vært bedre i Chelsea. Det siger nok ikke så meget :) Men han har lavet mål, men tror det han bliver lidt dømt på er nemt kan gå 3-4 kampe hvor han ikke score, og der er jo kæmpe forventninger til ham, og i år har han alle muligheder for at slå igennem.
Ja han lavede godt nok et mål i dag..
Men han havde stadig alt for mange af sine boldtab.
Igen i dag var der flere situationer hvor jeg sad og grinede af ham, fordi han fumler alt for meget med bolden. Synes faktisk ikke han havde en specielt god kamp i dag, når man tænker på hvad en angriber burde kunne præstere på vores niveau.
jamen det er da fair nok at vi har to forskellige synspunkter. Respekt for det...
... lige indtil du slutter af med replikken: \"Jeg tager hellere Torres\" - Du ville heller have Torres end Van Persie? Du må da have spist noget du ikke kunne tåle?
Det bedst ved Torres lige nu er klart at han kun kan overrask (positivt)e ellers så synes jeg at der er en del arbejde og han arbejder også hårdt til træning (det kan man se) og han bliver måske også lidt for ivrig (lige en ekstra dribling), så der er jo en fin balance mellem hårdt og for hårdt arbejde (og han virkede slidt i går) ;-)
Men han er vores helt, vores 1. angriber, vores El Nino! Vi støtter og stoler på ham og jeg forventer omkring 15 mål fra ham i år!
Jeg har været fan siden Torres for første gang trådte ind på Anfield Road! Fra 2007 - 5 år indtil videre har jeg været fan! Har levet med lorte beskeder fra folk som ved jeg er fan, men syntes de skal nedgøre ham.. Torres var den spiller der fik mig til at åbne øjnene op, åbne dem op for fodbold! Jeg har aldrig før interesseret mig for denne sport. Min far og bror har været Liverpool fan hele deres liv, men det har aldrig sagt mig noget..
Har så meget respekt for denne mand, støtter ham i alt og følger med i alt hvad han laver, ser alle kampene og stalker ham totalt!
Forstår godt hvorfor folk hater på ham, han skred fra Liverpool uden én god forklaring, men Liverpool fortalte heller ikke hele historien korrekt.. Ved godt det her ikke har særlig meget med det at gøre.. Torres har et stort temperament, og at han skrider er overhovedet ikke accetabelt på nogen måde, men vi kan jo intet gøre.. Han er ikke den samme spiller som får 2 år siden, det indrømmer jeg gerne, men en hver fodbold spiller bliver altså ikke ved med at være den samme! Torres gør sit bedste, mere kan han ikke gøre - han er min helt, det har han været igennem 5 år nu, og har på intet tidspunkt svigtet ham!
Once torres fan - always torres fan!
Husk, det er bare min mening, i har selvfølgelig en anden... :D
Først og fremmest: Velkommen Pernilletorres.
Jeg vil starte med at sige, at det er fint at det er er din mening. Du har lige åbnet en måned gammel tråd.
Men den er måske meget relevant i forhold til de stigende spekulationer om et Falcao-køb.
Jeg må så sige, at din kommentar er totalt ligegyldig på en Chelsea Support side, og jeg finder den nærmest provokerende!Lad mig forklare:
- Den her side er for Chelsea supportere, og ikke en personlig fanside.
- Du nævner flere gange, at du kun støtter ham. Du nævner Chelsea 0 gange i dit indlæg. Du nævner Liverpool 3 gange.
- Dit personlige forhold og samtidige opråb til Chelsea-fans svarer til, at man går ind på en hjemmeside for burger-entusiaster, og kræver at de skal elske Big Macs, fordi det er ens egen personlige yndlingsburger, da det var den første burger man fik i sit liv for 5 år siden... (bare fordi du elsker Big Mac (Læs: Torres), og forummet elsker burgere (læs: Chelsea), betyder det ikke at alle skal elske Big Mac!)
Har så meget respekt for denne mand, støtter ham i alt og følger med i alt hvad han laver, ser alle kampene og stalker ham totalt!
Det lyder sgu mest af alt som et indlæg til \"Vi unge\".
Med venlig hilsen
pernilletorres skrev:
\"Han er ikke den samme spiller som får 2 år siden, det indrømmer jeg gerne, men en hver fodbold spiller bliver altså ikke ved med at være den samme! Torres gør sit bedste, mere kan han ikke gøre\"
Jamen du beskriver jo situationen meget vel, Chelsea købte en helt anden spiller for 2 år siden, som man havde fuld tillid til, men har skuffet fælt. Og ja, måske gør Torres sit bedste og mere kan ikke gøre, men det er skam ikke sådan fodbold på elite niveau foregår, eller foranden skyld en hvilken som helst anden karriere.
Endten præsterer du eller endten kommer du ud i kulden. Og for at sige det meget mildt, så er 11 mål på 54 kampe simpelthen uacceptable for en spiller der har kostet £50mio. Og Chelsea har skam givet ham rigeligt med chancer for at finde frem til den mand man troede man købte for 2 år siden. I realiteten, uanset hvor meget jeg ikke vil erkende det, har Torres været en fiasko og rent ud sagt et fejlkøb af de værre.
Som den engelske avis, The Telegraph, skrev dengang: \"Chelsea\'s £40 million bid for Liverpool striker Fernando Torres is an act of desperation\" og forsætter nede i artiklen; \"Despite his poor showing in the tournament[...] Seven months on, the Russian has returned to Anfield, his offer bolstered by an extra £5 million. This time, an air of desperation clings to his bid: Chelsea’s spectacular collapse in the title race\"
Og det var jo ren og skær desperation fra Chelseas side da det gik så grueligt galt i midten af sæsonen, som vi faktisk førte stort og endte med at tabe. Sturridge ville jeg garanterer dig for, ville have gjordt det bedre. Og ja, vil give dig ret i at Torres har en fantastisk personlighed, men det ændre ikke at han gør det dårligt på banen. Chelsea skulle tage og hente Radamel Falcao så vi kunne få den dødbringende skarpe angriber Torres ikke kunne give os.
Lige en anden ting; Dit indlæg er irrelevant i forhold til denne her tråd og tilføjer absolut ingen ting, Og du fortæller jo kun omkring dit forhold til Torres, som egentlig ikke er relateret til noget som helst med denne her klub, eller sporten for den sags skyld.
Jeg vil derfor anbefale dig hans officielle fanside (www.fernando9torres.com), og her er linket til dets forum, med en masse andre fanatiske Torres fans som dig selv;
http://www.fernando9torres.com/index.php?s=foro
Et relevant modargument mod denne tråd:
Are Chelsea Fans Too Quick to Criticize Fernando Torres?
http://alrickbrown.com/are-chelsea-fans-too-quick-to-criticize-fernando-torres/
Om vi vil det eller ej, så er Torres elsket verdern ovre. Jeg er selv fan af personen Torres, men spilleren Torres har skuffet fælt dog håber jeg på, at vi ikke begår den samme fejl ved at købe en ny dyr spiller, men satser på Stu, så må Torres slåa på ligefod med ham! Lige nu ser jeg det som om, Torres er prioriteret i kampen om pladsen.
Ingen over holdet og ingen ved siden af holdet og i morgen spiser vi RØDT!!!
Jeg har også i (for) lang tid holdt hånden over Torres, men er ligesom de fleste ved at miste tålmodigheden. De argumenter som bloggeren kommer med, i Mikkels ovenstående link omkring Chelsea fans dømmer Torres for hårdt er efter min mening for usaglige og firkantede, men lad os da bare tage dem alligevel :)
- Torres has FINALLY started scoring goals
Ja, han er begyndt at score mål, men det burde han også, taget i betragtning af hvor godt vi har spillet og hvor gode spillere han har liggende bag sig. Problemet er, at med undtagelse af Arsenalkampen, er det sjældent at han scorer de afgørende mål, som f.eks. Mata og selvfølgelig Drogba gør.
- Torres has been very smart about his shot selection
Dette argument synes jeg heller ikke holder. Bare fordi han kun har brugt 17 skud på mål for at score sine 4 mål, betyder ikke at han nødvendigvis så er en bedre spiller end Suarez eller Defoe. Jeg tror godt de fleste kan blive enige om at Defoe skyder ALT for meget på mål, mens Torres gerne skal drible bolden ind. Med det argument, burde Christiano Ronaldo jo også være en dårlig spiller, da han også får afsluttet en del gange. Det er (for) sjældent at man ser Torres skyde udefra og hvor mange gange har han ikke lad vær med at afslutte, fordi han LIGEEEE skal drible den sidste mand, for så at miste bolden?
- Torres “leads” the second best attack in the Premier League
Det er igen for firkantet at sige, at fordi vi har scoret mange mål, så må det være fordi Torres spiller oppe på toppen. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at hvis vi havde en Falcao, RVP, Tevez eller anden topangriber, så ville vi have banket flere kasser ind, end tilfældet er. De mange mål vi har scoret er i høj grad de bagvedliggende spillere fortjeneste og ikke Torres. Jeg anerkender dog stadigvæk at Torres er god til at skabe plads for sine medspillere, men det er de førnævnte spillere også, men de scorer samtidig mål på samlebånd.
Ovenstående argumenter er alt for firkantet stillet op, og jeg mener ikke de kan bruges til at forsvare Torres\'s præstationer. Man bliver nødt til at kigge på hans præstationer individuelt, for at kunne vurdere ham og ikke bare finde nogle fine statistikker op som kan forsvare hans pricetag.
Personligt har han min støtte indtil vinter for at bevise at han stadigvæk skal være vores targetman, Men han skal til at score nogle flere afgørende mål (det kunne passende være i morgen mod United:)), og ikke mindst højne sit bundniveau gevaldigt.
Torres spillede heller ikke så godt igår!!!!!!!
Jeg tror han er blevet for \"god\". Hvis man kigger på en som Rooney så hjælper han med pres arbejdet da han har indset at han er god til det offensive, så nu er han også begyndt at hjælpe til defensivt. Det gjorde Torres også i Liverpool hvor han var skarp både offensiv og defensivt, men siden den alvorlige skade som holdte ham væk fra fodbold verden i langtid er det bare gået ned af bakke. Han skiftede til Chelsea på et forkert tidspunket, selvom jeg personligt synes det er et godt køb. Men vi kunne godt havde ventet et halv år så kunne han blive fit fra sin skade også finde målnæsen igen men sket er sket. På det seneste har han bare været for dårlig offensiv, han hjælper til defensivt. Han har bare mistet det sidste touch på den sidste tredjedel af banen, jeg ærger mig over hvergang han har en dårlig kamp pga. så vil kritikken bare havle nedover ham,men en god kamp for han intet tilbage. Hvad bilder folket sig ind? Han prøver at gøre det optimale for holdet, han skal nok komme tilbage på toppen. Jeg har bare på fornemmelsen af at han er så tæt på eksplodere tror ikke der går så langtid før han finder hans tidligere form igen. VIVA LA TORRES <3 <3
Torres bliver aldrig den topspiller han var, og er derfor ikke god nok som førstevalg i Chelsea BUM.
Det sjove ved fodbold er at han i starten lavet mål og alle var glade, nu har en tørke meldt sig, hug igen, laver han 5 mål i 3 kampe, alle står der igen. Fodbold er sgu en svær kærlighed..
Jeg er enig Obi.. Men problemer er at det ikke er \"stabile\" mål, som ikke kommer i hveranden kamp f.eks., han kommer i stimer (og det lød jo slet ikke perverst) og folk vil have det hele tiden... Så heller han lavede 15 mål spredt ud på hele sæsonen, end 5 mål i 3 kampe. også er der lukket for det varme i 5-8 kampe..
Men vil også sige, selvom min kærlighed til Chelsea og valget af Torres, som jeg mener er en kanon holdspille. Vi bør have noget mere stabilt, hvis vi vil konkurrere om Premier League og Champions League. Men okay - vi har så 3 kæder nedenfor som bare skarper det ene mål ind efter det andet. Fuck de er ondskabsfulde.. Og by the way - hvad sagde jeg :D!
Jamen så længe holder vinder, så er det vel lige meget hvem der score, men en spiller til 400 mio, der er det ikke nok med perioder, og som du siger Steen, så skal der noget mere stabilt til.. Men det er altså vigtigt at man har en inde i boksen der kan med en enkel bevægelse kan slå den ind, i de tætte og svære kampe, der havde vi altså en talismand i Drogba. Naturligvis er det skønt at Hazard, Mata og Oscar spiller som de gør, no doubt, men savner altså en Torres der selv prøver, frem for at altid spille den rundt og tilbage. Flere af Drogba\'s mål kom også ud af ingen ting eller han selv sat det i scene. Ved godt at Torres og Drogba ikke er den samme type, meeeen...
Obi: Hvis det er noget jeg savner i RDMs filosfi, omkring Torres rolle, som jeg egentligt er meget tilfreds med, så er det næsten det samme som du siger. Jeg savner at se Torres i BOXEN. Vi snakker straffeskarpspletten. Hvergang han står der på dødbolde scorer han. Hvor tit er det ikke vi ser ham ude på kanterne, uden for feltet osv. Ja - det giver plads til for uforudsigelig spil med trioen, og ja - det giver også mål. Så der er nok en ide med det hele, det siger jeg ikke, men savner bare at se Torres med fingerspidserne i vejret og nogle flere stabile mål fra hans side af. Men på den anden side af, så er jeg også mega tilfreds med vores nuværende spil og hans rolle. Det er sådan noget \"to be, or not to be\".
Ingen tvivler på hans kvaliteter, overhovedet, men derfor kan man da godt snakke om, at han ikke er skarp og han skal altid liii tage den sidste dribling. DET gør mig sur! For han er ikke der for at drible sig til mål, men for at sparke bolden ind og uden for mange fansy fansy tricks (1 mod 1 mod DeGea)!
Nu har der jo været så meget snak omkring, om Benitez kan finde den gamle Torres frem, og denne her artikel er værd at læse.
\"Chelsea manager Rafael Benitez will not be able to inspire Fernando Torres to recreate his past glories\"
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/9702184/Chelsea-manager-Rafael-Benitez-will-not-be-able-to-inspire-Fernando-Torres-to-recreate-his-past-glories.html#comment-719214443
Især glazersslushfund kommentar til artiklen er læsning værd.
Det er i hvert fald en god historie :)
Efter de sidste par kampe har han vært mere én elendig, idag mod West Ham skød han trods alt lidt på mål, hvilket er en fremgang, men har tænkt tanken om han ikke blot måske er meant to be a disappointment af de større, der er jo nogen spillere der bare aldrig slår til i den klub, og hvis han skiftet til en anden klub, kunne det være den gammel Torres kom lidt igen. Men nu har King Carlo, AVB, RDM ikke kunne få ham igang, og ved godt det er med blot 3 kampe, med Rafa ser heller ikke ud til at havde kunne ændre på det. Det så man idag at Torres tit søgte alle andre steder hen, en lige i feltet. Jeg håber naturligvis at han genfinder noget af det der gjorde ham til en af verdens bedste angribere, for det er virkelig det der kan ændre vores sæson, en der kan lave de lette mål, for ud over Mata, så er der ikke meget bid i vores offensiv i de her tider. Tror måske at han er fortid til sommer, hvis ikke allerede til januar, dog er der ingen der har penge til at betale for ham, så vi bare kan holde en lille del af det hjemme, og hans dårlige form samt høje løn, gør det ikke just nemmere at skille sig af med ham..
Det er håbløst med Fernando Torres. Han skal bare smutte. Tak for alt dert gode arbejde, han har udført for holdet, men manden har aldrig afgjort en kamp for Chelsea. Hans første mål mod Wigan (hvor jeg næsten grad) var vi foran med 1-0 eller 2-1, i kampen mod Barca, va vi også foran.
Men tak for nu og vi ses aldrig igen Torres!
WolfCFC skrev:
men manden har aldrig afgjort en kamp for Chelsea.
hvis det ikke var for Torres ville vi ikke have været i Champions League finalen, eller have vundet det afgørende hjørnespark som Drogba scorede på i finalen.
Mikkel8CFC26 skrev:
WolfCFC skrev:
men manden har aldrig afgjort en kamp for Chelsea.
hvis det ikke var for Torres ville vi ikke have været i Champions League finalen, eller have vundet det afgørende hjørnespark som Drogba scorede på i finalen.
Ehm Jo?
På daværende tidspunkt var vi bagud 2-1 og derved i finalen - Torres satte bare det sidste søm i kisten og lukkede den definitivt.
Kan du huske 2009? Der var vi jo også videre men manglede kun tilægstiden hvad skete der så? Man skal ikke tage ting forgivet.
http://www.waterford-news.ie/2012/12/04/torres-i-want-to-win-trophies-at-chelsea/
Ifølge linket, lader det til at Torres gerne vil blive, og vinde flere pokaler. Han siger selv at han har fire år tilbage af sin kontrakt, og der er mange muligheder for at vinde noget. Tror i Chelsea gerne vil beholde ham?
Sagtens - men nu var det ikke det han skrev.
Han skrev at det var Torres skyld vi gik videre, og det var det jo ikke.
Ved godt det er flueknepperi ;o)
Det må du da godt nok undskylde at jeg havde glemt det med udbanemålregler, men rent mentalt kan vi godt blive enig om at det var et vigtigt mål.
http://www.masquecena.com/wp-content/uploads/2012/04/fernando-torres-golo-barcelona.gif
anyway det kan være godt det samme, #Champions of Europe!
SÅ længe Torres ikke har opgivet sit håb for at slå til i Chelsea, så længe bliver mit håb og tro på ham! JEG ønsker og håber det bedste for ham og ikke mindst klubben!!!!!!!
Vores offensiv skal finde takten igen, og det kan og skal de hjælpe hinanden med. VI er ET hold og ikke kun Torres som skal kritiseres. Synes Oscar og Hazard ikke har været tilstede i de seneste kampe. Vi må bare sige at vores kollektiv og sammenhold er det der skal sejre på banen!!!!
Jeg synes Enevo har en pointe i at mange hovedløst vælger at sende kritikken udelukkende Torres\' vej, eftersom han er et let offer. Mange glemmer at spillerne omkring Torres ej heller har præsteret på det seneste. Bl.a. hazard er kommet frem til meget lidt, og ligeledes har Oscar og Moses haft problemer, nok mest den førstnævnte. Jeg prøver selvfølgelig ikke at lade Torres gå fri fra kritik, og han har bestemt ikke præsteret som man kunne forvente af en angriber af hans kaliber, men jeg synes blot det er blevet standard at skyde Torres ned i stedet for at indse, at det er Chelsea som hold, der har været langt under, hvad man kunne forvente af dem den seneste tid. Jeg er måske lidt naiv, men jeg tror stadig på Torres, og jeg synes stadig man kan se, at han besider de kvaliteter, der gjorde ham til den fantastiske angriber, han var i Liverpool.
Begynder de andre (Moses, Hazard, Oscar) igen at finde tilbage til den form, som udgjorde vores gode start, vil vi også se en Torres der vil begynde at finde netmaskerne igen!! Det er jeg ikke et sekund i tvivl om! - Det er Chelsea som et hold, vi skal kritisere i denne periode, og ikke KUN TORRES!!!!TRO PÅ HOLDET OG AT TORRES FINDER VEJ TIL MÅLET (VORES FOKUS SKAL LIGGE PÅ HOLDET OG IKKE TORRES!)!!! :-))
Hatten af for at I tror på det, men jeg har tilsluttet mig pessimisterne. I ER naive!
Jeg har også alle dage været en sucker for Torres, så mit tro på ham bunder nok hovedsagligt i min forkærlighed for ham som fodboldspiller :)
Når resten af holdet spiller ringe, har man brug for en angriber der kan afgøre tingene, og det kan Torres så absolut ikke! Se på Suarez, Van Persie, Falcao osv. Det er top angribere der afgør kampene når resten af deres hold spiller dårligt. Det er sådan en angriber vi har brug for. Præcis den type havde vi i Drogba. Torres er og bliver aldrig sådan en angriber for os. Jeg kan sågar ingengang huske hvornår Torres senest definitivt har afgjort en kamp for os. Faktisk tror jeg aldrig det er sket.
Optimismen er beundringsværdig, det er den skam, men jeg har næsten mistet håbet for Torres. Og det kan ikke en gang Caps Lock og STORE BOGSTAVER lave om på.
Må indrømme jeg syntes jeg fik lidt tilbage for ham igår, en HELT anden attitude han viste igår, løb meget mere, skød meget mere, og var rigtig god i opspillet, på en billig baggrund, men i det mindste et skift i attitude!
Han spillede godt igår, de spillede bolden i dybden til ham. han var uhyrlig farlig hvergang han fik bolden. han skal bare blive ved!
VIVA LA TORRES <3
Problemet med at spille ham i dybden er, at det er bare ikke det som Chelsea skal.
Han spillede godt i går, men som andre siger. På billig baggrund. FCN havde til og med ikke deres standard 4back kæde inde.
Må dog indrømme at selvom Jesper Hansen blev passeret 6 gange, så var han satme god imellem de stænger og kunne let gøre sig i en klub i fx England.
vi får ihvertfld svært ved at lokke en stor angriber til nu.. de vil jo allesammen spille Champions league....
Slap af, vi er røget ud og hvad har City gjort i to år i streg? De henter jo stadig gode spiller, men hvis vi henter gode spiller skal vi ha\' nogle trofæer pga. Fifa Fair play :)
Det sikrer vi os selvfølgelig i foråret...
Så desværre ikke kampen i går da jeg var på arbejde, men at læse ud fra live-update på twitter, havde Torres Træben nærmeste en fod med i det hele?
Torres var fin igår. Men når modstanderen er FCN og er dem som har inkasseret flest mål i CL gruppespillet nogensinde... og sidst men ikke mindst, ikke havde deres ordinære 4-back kæde inde... så tager jeg det med et gran salt.
Torres arbejder hårdt. Ja. Ingen tvivl. Men så længe han ikke er målfarlig, så er han ikke min favorit.
Cech skal forhindre andre i at lave mål. Det gør han sublimt
Forsvaret skal kunne ødelægge det for modstanderens angribere. Det gør de faktisk fint. Og de er også godt med i angrebet. De har nogle få ting som de lige skal få helt styr på, men ellers er jeg tilfreds med vores forsvar
Defensive midtbaner er skraldemænd. Mikel gør det sublimt og er en vigtig brik for os. Romeu har jeg tiltro til bliver på samme måde. Lamps/Ramires er boks til boks spillerne som løber meget og hjælper til med fremme. Jeg er tilfreds med den position
Offensive midtbane... ja... Moses, Oscar, Mata, Hazard kræver ikke mere introduktion. Marin bør få spilletid (rotation!)
Angriberens job er at score mål... At Chelsea scorer mål med mange spillere er fint... men vores angriber bør toppe listen! Det er hans rolle! Jeg er bedøvende med om han arbejder hårdt. Han skal kunne score.
Se på Ronaldo (gamle Ronaldo). Jeg kunne ikke udstå ham fordi jeg synes han ikke arbejdede... men manden var god for 1 ting... mål... og det var han RIGTIG god til!
At holdet spiller Nordsjælland ud af banen, kan vi måske ikke bruge til så meget. Men at Torres scorer to gange, synes jeg da ikke man kan tage fra ham. I de sidste par kampe synes jeg egentlig, at han har forsøgt sig mere med bare at skyde på mål. Det har jeg savnet fra ham. Mere kynisme og mindre smarte træk (Som oftes bliver for lange).
Det er fint nok, at man nævner de forskelliges roller på banen, men er det så ikke den offensive midtbanes job bl.a. at levere assists? Og har det været godt nok, har vi formådet, at sætte vores offensive spillere godt nok op. Her tænker jeg ikke kun på Torres, men de tre bagved også. Jeg er sådan set ligeglad med hvem, der scorer målene, men vi skal til score mere, det ville pynte.
Dwise skrev:
At holdet spiller Nordsjælland ud af banen, kan vi måske ikke bruge til så meget. Men at Torres scorer to gange, synes jeg da ikke man kan tage fra ham. I de sidste par kampe synes jeg egentlig, at han har forsøgt sig mere med bare at skyde på mål. Det har jeg savnet fra ham. Mere kynisme og mindre smarte træk (Som oftes bliver for lange).
Det er fint nok, at man nævner de forskelliges roller på banen, men er det så ikke den offensive midtbanes job bl.a. at levere assists? Og har det været godt nok, har vi formådet, at sætte vores offensive spillere godt nok op. Her tænker jeg ikke kun på Torres, men de tre bagved også. Jeg er sådan set ligeglad med hvem, der scorer målene, men vi skal til score mere, det ville pynte.
Jeg er skam enig i at dem bagved skal supplere assists, men når Torres scorede ca. 56 (plus minus) af sine mål i Liverpool igennem stikninger, så er det tydeligt at han ikke passer med de 3 drenge bagi. I går var det også hans stikninger som gjorde ham farlige.
Såfremt vi kan kombinere stikninger til Torres med de 3 bagvedliggendes løbeture og skiftende pladser for at skabe forvirring, så tror jeg at det kan blive godt. Jeg indrømmer at han havde mere kynisme i går, tog flere chancer osv, men det er 1 kamp. Jeg har selv bakket op om ham længe, men han har skuffet mig mange gange... alt for mange gange. Den gamle torres kommer aldrig igen, især fordi han ikke har sin speed mere som dengang.
Jeg håber selvfølgelig at han vil score mål som igår og at han kan lave det hæl/tå spil de lavede i går. Men min forventning er minimal eller forsvundet og skulle Falcao være at finde i vores trup, så ville jeg hellere se ham starte inde.
Sturridge tror jeg nemlig ryger til LFC til januar desværre :/
Michael82 skrev:
Jeg håber selvfølgelig at han vil score mål som igår og at han kan lave det hæl/tå spil de lavede i går. Men min forventning er minimal eller forsvundet og skulle Falcao være at finde i vores trup, så ville jeg hellere se ham starte inde.
Sturridge tror jeg nemlig ryger til LFC til januar desværre :/
Jeg er helt enig i, at der skal ske noget radikalt, før holdningen omkring Torres ændres, og en ny angriber ville være rigtig fedt. Du nævner selv Falcao, og han har nemlig den der udstråling, som en ægte klasseangriber har. Det bliver næsten altid farligt, når spillere som ham er involveret. Men jeg ville nu hellere se Lukaku få chancen i første omgang, før vi bruger halve mia. på en spiller igen.
Torres has hit the target 16 times in five games under Benitez. He hit the target 20 times in previous 19 games under Di Matteo.
Torres is waking up! Han kan være manden, der vil få mig til at holde af Benitez, hvis det fortsætter sådan her!
Tja, nu har han nettet i en håld fuld kampe, ikke verdens klasse forsvar, men synes helt bestemt at det begynder at ligne noget, men 2 mod FCN, 2 mod Sunderland og nu i Vm mod Monterry. Men synes der har vært lidt mere i Torres, og synes ikke han har flakket så forvildet på banen. Spændt på om han kan holde stilen også når der kommer bedre modstand.
Hans første rigtige prøver bliver vel Corinthians?
Jeg synes at han tager de rigtige løb og flytter sig godt for dine medspiller, men som Awekat siger er den rigtige store prøve mod Corintihians her kan vi se om han kan gøre det mod storehold men vi skal beholde ham!
Jeg synes, at Torres spiller ligesom han altid har gjort for Chelsea, men med lidt mere selvtillid NU. Sidste sæson spillede han sådan set bedre end den her sæson i min optik, men han scorer betydelig flere mål i denne her sæson end i fjor. Håber, at han score i dag og for engang skyld afgører en kamp for os.
SKUFFELSE!
LOL, ja han scorer godt nok et offside mål, men koster os forlænget spilletid og muligheden for at vinde VM... Håber han skammer sig - og som jeg ganske rigtig frygtede, så viste han ikke klassen mod et hold der gav modstand
Ja bare giv ham skylden, Hvad fuck bilder i jer ind? Der er slet ikke galt med kollektivet eller hvad, vi havde slet ikke overtaget i den her kamp Moses spillede nok sin ringeste kamp, mens Cahill sejlede i forsvaret og midtbanen kørte ikke ordenlig. Men alligevel er det Torres som er skurken? Han brændte sådan er gamet, hvis man ikke prøver score man ikke. Hvad sker der også for at Oscar og Mikel ikke startede inde..
Først hej til alle.
Problemet for Chelsea er at alle prøver at få Torres på scoringstavlen,det er ikke noget problem
i sig selv, men da Torres simpelthen ikke er god nok på dette niveau, ødelægger han vores
flydende spil.Hans teknik og spilforståelse er middelmådig, det vil sige at han kun har sin hurtighed
at falde tilbage på, den har han åbenbart mistet, for man ser ham næsten aldrig vinde en mand
mod mand duel. Jeg har meget svært ved at se at han gør nogen forskel. Jeg vil faktisk hellere spille med 10 mand uden Torres end 11 mand med.
Det er en hård dom over en spiller der engang var en af verdens bedste, men jeg har mistet al tålmodighed med ham og jeg håber at Chelsea sælger når chancen byder sig.
Seriøst torres20, stop! Vi har aldrig nogensinde påstået at det var hans skyld vi tabte.
Jeg skriver bare at jeg er skuffet over hans præstation i dag. Det er du måske ikke?
Du synes måske at det er fair nok at han brænder sådan en KÆMPE chance?
Du synes måske det er fair nok at en så erfaren angriber ikke engang kan holde øje med om han er offside eller ej, når han har fronten mod hele deres forsvarslinje?
Torres20 jeg er selv F***er stor fan af ham, men jeg er skuffet over ham og han er selv skuffet over sig selv. Samtidigt kan vi ikke forvente at han scrore og spiller fantasisk i vær kamp,han er kun et menneske selv Cr7 og messi scrore ikke i vær kamp. han har spillet godt de sidste par kampe og scroret nogle flotte mål, og klubben betyder meget for ham men sådan er de bare, eks luiz scrorede selvmål i denne sæson men har spillet fantastisk i andre kampe!! ALLE LVER FEJL! men Torres ved godt han skal tage sig sammen, og jeg er sikker på at det ved alle Torres fans at han skal
lol http://i.minus.com/iqjEn4IHGs0TI.gif
Mikkel8CFC26 skrev:
lol http://i.minus.com/iqjEn4IHGs0TI.gif
hvorfor lol?
Hazard var helt væk? Der må jeg være lodret uenig med dig!
For fanden da, kan folk ikke læse?
Der er ingen der har givet Torres skylden for at vi tabte idag. Vi siger bare vi er skuffet over hans kæmpe afbrænder.
Jeg vil godt være med til at give ham skylden, scorer man ikke på chancer som den han har 5 minuter før tid, er man vel skyldig.
Han bærer et stort ansvar for at vi ikke vandt kampen i går. Det ser jo ud som han ikke syntes det er et fedt job han har. med hans sørgelige attitude.
Chelsea bør have en bedre angriber en den skrøbelige dreng der er oppe foran.
Vi har tabt 3 finaler i den her sæson og er ude af CL og vel også mesterskabet.
Man kan vel rolig sige at Drogba savnet er meget tydeligt.
Det er sjovt med Torres. Efter hans mål i går han har scoret 13 sæsonmål (måske er det 14, ikke helt sikker) her halvvejs gennem sæsonen. Hvis han ender sæsonen ud med at have scoret 26-28 mål evt. så kan vi jo ikke rigtig sige at det er for dårligt? Alligevel så er det bare ikke godt nok.
Ikke som jeg ser det i hvert fald, hvis tendensen stadig vil være at han bare ikke kan score de gange han bare skal og når gælder aller mest. Men det er noget spøjst noget med den fyr.
Apropos Torres mål og modstandere..
http://www.weaintgotnohistory.com/2012/12/20/3785988/falcao-fernando-torres-scoring-against-weak-opponents-chelsea-liverpool-atletico-madrid
Og i den artikel awekat refererer til, er der ikke en gang taget højde for at Torres ofte score mål til 4-1 eller andre ligegyldige mål, hvor modstanderen allerede har givet op.
Det var det jeg var inde på omkring Vm finalen, der var der bedre modstand en Monterry, Sunderland, FCN og nu senest mod Leeds. Det er ikke klasse hold, og man kan vel ikke ikke sige som man kunne en gang, at der ikke var folkene til at spille ham de sukker bolde, for hvis man ikke kan lave mål med Lampard, Hazard, Oscar og Mata bag sig, så bør man gøre sig nogen seriøse overvejelser. Selvom at 13 mål jo endelig er flot tal på knap en halv sæson, så er det som om at jeg ikke rigtigt er helt oppe at køre over det. Det eneste mål jeg kan komme på som var imod bedre hold (eller hvad man nu siger) var i mod Arsenal, hvor man vandt 2-1. Tror nok lige så stille at min tiltro til han lige så stille indvendigt siver ud..
Jeg synes han spilede godt igår, han var virkelig god igår og nice finte fra ham. Jeg blev stolt af ham igår! hvorfor skiftede Rafa ham ud!
Men måske er det bare mig?
Kan jeg godt se nu!^^
Torres får konkurence! Godt at se, ikke?
Det er jo mega godt! Det er nu han skal bevise sit værd og træde i karaktere.. Håber virkelig ikke han bitcher over at blive bænket til fordel for en spiller i bedre målform end ham.
Tror ikke Torres bliver bedre, tror han har en bænkplads at se frem til, udtrykket i hans hovede i går da BA scorede sagde alt.
Han er væk til sommer, al min tillid og forhåbning er blevet gjort til skamme, og jeg glæder mig til ikke at skulle se på ham mere.
Come on hvor mange gange har vi efterhånden ikke troet/håbet på det.
REALISME NU!
Jeg ser Torres som andetvalg lige pt. Ba leverer med det samme, og hvad skulle forsvare at sætte ham på bænken til næste kamp. De to mål Ba scorer i sin debut, er noget af det Torres mangler. Han står lige der, hvor en rigtig angriber skal være. Det er to nemme mål, men det kræver, at man er i position, når chancen byder sig. Der hvor jeg synes, at Torres har været stærk, har været i luftspillet. Men her er Ba jo mindst lige så stærk, så det ligger til Ba lige nu. En god signing for Chelsea, men tvivler på, at det kommer til at ændre på Torres\' spil.
Snitterman: Newcastle røg ud i første kamp i capital one cup og der var Demba BA ikke med, så han er ikke spærret i Capital One Cup sammenhæng. Det er kun i Europe League at det er tilfældet.
En spiller må ikke stille op i den samme cup for flere hold i løbet af en sæson. Da han har spillet Europe League for Newcastle, må han ikke spille Europe League for Chelsea. Det ville også have været tilfældet, hvis han havde spillet Capital One Cup for Newcastle, men det havde han heldigvis ikke. Fra næste sæson må Demba spille med i alle turneringer...
\"Torres tells team-mates he wants Liverpool return Should Chelsea sell him? According to Dailymail, Chelsea striker Fernando Torres wants to quit the team and head back to Liverpool. He is aware of the Twitter storm that erupted after last Wednesday’s 1-0 defeat by QPR and he felt the backlash again following the scandalous Capital One Cup semi-final first leg loss at home to Swansea two days ago. The mood around Stamford Bridge is militant again and the executives, along with some of the highest-earning players in world football, are beginning to feel the heat. On the field the desire and application of Fernando Torres, who was booed off by Chelsea’s supporters when he was replaced by Demba Ba during the Swansea loss, is under scrutiny again. In training, he appears disinterested and his team-mates have lost count of the number of times he has told them he wishes he was back at Liverpool. Some of the Chelsea players wish he was.\"
Source: Silly Season and Daily Mail
Ved Ikke hvor meget man skal ligge i det, men et eller andet siger mig der er lidt sandhed i det..
Kunne virkelig godt tænke mig og se Torres i den rolle bag angriberen, alla Jon Dahl i gamle dage, ikke at de er samme typer (Langt fra) men i den position.Mener nemlig Torres har mange kvalliteter, i det opbyggende spil, dybteløb og kunne gå godt med i kombinationerne med hazard og mata. Hvad mener i ? er det ikke hver at prøve? :)
Tjo, det er vel værd at prøve Torres alle andre steder end som forreste angriber :) Hell, han ville sikkert spille en bedre back, end han gør som angriber nu
I øvrigt synes jeg den største skuffelse i øjeblikket, er at læse at han vil tilbage til Liverpool og at han er umotiveret til træning osv.
det vel bare hans menning!
liverpool og chelsea spiller ikke på samme måde hans stil er liverpool-atig desuden tænker i ikke på alle de assists han laver og største tegn på han ikke er færdig er det spanske landshold jeg er fra spanien og ved at næsten alle spanier kan lide ham han spiller som en drøm i spanien
bliv ikke sur bare min menning!!
Poyet skrev:
Kunne virkelig godt tænke mig og se Torres i den rolle bag angriberen, alla Jon Dahl i gamle dage, ikke at de er samme typer (Langt fra) men i den position.Mener nemlig Torres har mange kvalliteter, i det opbyggende spil, dybteløb og kunne gå godt med i kombinationerne med hazard og mata. Hvad mener i ? er det ikke hver at prøve? :)
Det er en mulighed ,som burde prøves evt. mod Southamton
det fordi ba havde knæskade! eller sådan noget i den stil!
CFCSMITH skrev:
Har så lige læst på tipsbladet at Torres havde maveproblemer mod Swansea..! Og spillede kun fordi han blev bedt om det.! Nu må det sku snart høre op, man sætter da ikke en mand på banen der ikke er 100%. Men mon ikke det er fordi han var så dyr, og bare SKAL spille hver gang...?
Tror du ville blive ovrrasket over hvor mange spillere der spiller på smertestillende medicin og hvor ofte
Jonathan Walters var sgu Chelseas bedste angriber idag, hahahaha!! :D
Hør Her Torres Er Ik En Skufelse Det I For Du For Vis Det Ik Har Vært For Har De Aldrig Vundet Champions League
Hvis du refererer til 2-2 målet ude mod barca, så var Chelsea faktisk videre pga. udebane mål.
Hossam2 skrev:
Hør Her Torres Er Ik En Skufelse Det I For Du For Vis Det Ik Har Vært For Har De Aldrig Vundet Champions League
Du må gerne uddybe, hvordan er det, at vi aldrig havde vundet Champions League uden Torres?
Ej stop lige med det der.... Og kan du ikke lave værre med at skrive sådan her: Han Er Ikke en Skuffelse og \"Hør Her Torres Er Ik En Skufelse Det I For Du For Vis Det Ik Har Vært For Har De Aldrig Vundet Champions League\" fattede jeg ikke en mette af....
Hossam, nu skal du slappe af og opføre dig som en voksen!
Torres er elendig og sådan er det bare!
Hossam,
Jeg har støttet/støtter stadig Torres men min kærlighed til Chelsea er bare større og Chelsea fortjener kun det bedste og det er ikke Torres.
Men jeg kan godt høre at vi har fået en Torres fan ind på siden og ikke en Chelsea fan. En ægte Chelsea fan sætter holdet før spillerne...(min mening)
Torres er en køn dreng at se på, men det skal ske uden for banen eller et andet sted end i CFC!
Har ikke noget imod person Torres, men derimod CFC spiller Torres, jeg ikke kan lide. A. Sheyvchenko er min altiders yndlings spiller, men ham kunne jeg heller ikke klare at se i CFC længere. Vi er toppen af toppen og skal bruge spillere er på toppen af deres karriere!
Jesus niveauet er faldet for indlæggende, det er jo helt vildt.....
Jeg er næsten ved at være lige så træt af at diskutere Torres\' præstationer, som jeg er træt af manden selv.
Kan vi ikke få slettet denne tråd? Man bliver jo ved og ved med at vende tilbage til denne tråd efter hver kamp.
FAKTA: Største delen af os er enige i at Torres præsterer langt under niveau, og har aldrig været nogen succes for os. End of discussion!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

Nu så jeg ikke kampen i går, så skal ikke udtale mig om hvordan han opførte sig lige i den situation du nævner.
Men når det så er sagt, så har jeg meget meget svært ved at tage dit indlæg og holdning seriøst! \"Hvis ikke han scorer et hattrick snart, så mister han mange fans respekt og støtte\", hold dog op! I går kan jeg forestille mig at han ganske enkelt ikke har været tilfreds med sin egen præstation, og så vidt jeg husker, er det første gang han er gået direkte i omklædningsrummet efter han er blevet udskiftet. Man skal også have plads til at være ærgelig eller sur som fodboldspiller, en gang imellem.