John Terry
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4581051/Wayne-Rooney-England-will-miss-John-Terry.html
Det må alt andet lige være et stort skulderklap for J. Terry, at høre W. Rooney udtale at P. Maldini og ham selv er de to sværeste forsvarer Rooney har spillet overfor. Ikke nok med at det kommer fra en topangriber som Rooney, som har spillet mod samtlige topforsvarsspillere i Europa, men at går ud og udtaler sig sådan, på trods af at han spiller på hold med R. Ferdinand, bekræfter kun at han VIRKELIG mener det, fordi ellers ville han nok ikke have udtalt sig så konkret. I forbindelse med denne udtalelse vil jeg derfor gerne høre jeres mening om kaptajnen omkring følgende områder:
- Bør Terry stadigvæk være 1. valg i midterforsvaret når de vigtige kampe skal spilles?
- Har Terry toppet, eller har han aldrig været bedre end han er nu?
- Hvornår tror I han ikke længere er fast mand på holdet?
Kommentarer
Terry skal klart stadig have en fast plads i startopstiling. Han er en legende der spiller med hjertet, når han spiller. Han kan slå alle angribere ud af banen.
Terry er stadig vores bedste forsvars spiller, han Skal spille de vigtige kampe.
Han er startet rigtig godt i denne sæson og med alt det der har været uden for banen er det virkelig imponerende. Det kan da godt være han ikke er så god som han var i Ancelotti\'s første sæson eller under Mourinho. Men han er blandt de bedste til at forsvare et felt. i luften og ved flade indlæg.
Vigtigst af alt han gør sine medspillere bedre, han vejleder og går forrest.
Jeg tror at qua han er stoppet på landsholdet får han tid til at hvile i sæsonen og det kan forlænge hans karriere. Jeg Kan ikke se hvorfor han ikke spiller blandt de første 11 om 3 sæsoner.
Han er en Chelsea Legende. Måske den største.
Det er som om at Terry vender på en tallerken fra kamp til kamp nu tildags. Den ene dag er han solid, bomstærk og viser hvorfor han bærer anførerbindet, og den næste ser han langsom og usikker ud.
Men der er stadigvæk et par år tilbage i støvlerne. Ingen tvivl om det. Han har en enorm indflydelse på resten af spillertruppen, og uanset hvor meget dårligt han roder sig ind i, vil han altid have min støtte.
CAPTAIN! LEADER! LEGEND! JT26
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Bør Terry stadigvæk være 1. valg i midterforsvaret når de vigtige kampe skal spilles?
Ja, det kan tydeligt mærkes på truppen, når Lampard og Terry er med på holdet. Uden dem mangler der en klar leder.
Har Terry toppet, eller har han aldrig været bedre end han er nu?
Han toppede sammen med Carvalho under Mourinho, vores spillestil har ændret sig siden da, og han har mistet hurtighed.
Hvornår tror I han ikke længere er fast mand på holdet?
2014-2015 er mit bud