Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Nominerede forsvarsspillere, til årets verdenshold

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1870031.ece Der er 4 spillere med fra Chelsea: John Terry David Luiz Ivanovic Ashley Cole Det er da ret godt klaret alligevel :) Jeg ved ikke lige hvorfor, der ikke bliver lavet afsnit når jeg skriver et indlæg?
13 år siden
1609 visninger

Kommentarer

padefar13 år siden

Forstår ikke alle de Barcelona spillere :s

Nå om vores egne. Terry og Cole er fuldt fortjent, de er simpelthen verdensklasse. Ivanovic er en rigtig dygtig spiller, det vil jeg slet ikke slå tvivl på, men lige verdensholdet er måske lidt, hmm. Men igen, jeg kan finde mange andre spillere på den liste, som slet ikke skulle være der, så den kan sagtens forsvares :)

Og hvis jeg så skal være hudløst ærlig, så mener jeg ikke at Luiz har en fortjent plads på den liste. Han har et kæmpe talent, og vil udentvivl blive omtalt som en af verdens bedste forsvarsspiller om 2-3 år. Men faktum er at han pt ikke er helt finpudset, og stadig laver dumme fejl for ofte. Dette er jeg dog sikker på at han snart vokser fra :)

AnnemarieA13 år siden
Jeg studsede også lidt over Luiz.. Jeg er helt vild med Luiz, jeg synes han har en fantastisk personlighed! Men synes også han skal spille lidt bedre, før han fortjener at være på lige præcis dén liste ;) Nogen flere kampe, som den mod Juventus, så er den der.. Ashley Cole må jeg indrømme, at jeg ikke har lagt specielt meget mærke til, eftersom jeg er nykåret Chelsea fan, så har jeg ikke nået at lære de forskellige spillere helt godt at kende endnu.. Jeg tror faktisk Cole er en af dem, jeg har lagt mindst mærke til.. Terry synes jeg til gengæld er fantastisk! Hele hans attitude på banen, er lige til at spærre øjnene op over.. Ivanovic? Tjaee.. Jeg synes han er ret voldsom til tider, og ikke kun når han \"ofrer\" sig for holdet. Men han er en markant spiller, det er han da.
AnnemarieA13 år siden
Lige off topic.. Hvorfor er der ikke afsnit når jeg skriver? Jeg lavede 3-4 afsnit i mit sidste indlæg, og alligevel er det rodet sammen??
EmilBjoern13 år siden

Godt at FIFA anerkender den vanvittige defensive præstation der skaffede os CL-trofæet, men at Rio Ferdinand er på den liste er en skandale. Han er simpelthen så vanvittig dårlig. Samtidigt har Gareth Bale jo ikke spillet en eneste kamp som forsvarsspiller de sidste 1,5-2 år.. 

Ejerskov13 år siden

AnnemarieA skrev:

Lige off topic.. Hvorfor er der ikke afsnit når jeg skriver? Jeg lavede 3-4 afsnit i mit sidste indlæg, og alligevel er det rodet sammen??

Hvor skriver du kommentaren fra? Fra din computer eller telefon?

padefar13 år siden

AnnemarieA det kan skyldes at du måske trykker shift + enter. Det har ihvertfald været et problem førhen :) 

AnnemarieA13 år siden
iPad :-/

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold