Vedr. online brugere
Hey Ejerskov.
Er det muligt at lave en funktion, at hvis man er bruger(ergo være logget ind) kunne trykke på tallet (der er online) og se hvem der er online.
Jeg ved ikke hvad de andre syntes om dette, om det er brugbart, men det er da meget sjovt at kunne følge med :-)
Så har jeg en anden idé, men tror den er omfatsrig.. Hvad med et intern-besked system... Altså en meddelse..
Kommentarer
Go idé Steen..
Enig med Padefar, det er sindsyg fedt at se hvordan siden vokser. Vi er vel efterhånden det bedste online Chelsea community i Danmark.
Stor ros til Ejerskov herfra!!
Takker mange gang for rosen og jo, det er helt sikkert muligt - jeg kigger på det inden længe :)
.. og angående besked-systemet... bum bum, jeg tror jeg ligger den i bunken med idéer og så må vi se :)
Ejerskov - af ren nysgerrighed. Har du sponsorer til siden?
Nop, det har jeg ikke :)
Spør Roman om han for engangs skyld vil gøre en dansk investering
Ejerskov - jeg syntes du skal tænke 2 gange over det med sponsor.. For jeg syntes det er en dårlig idé med alle de reklamer alles steder.. Hvis det er fordi systemet skal finanseres, så spørg os ad, og ikke de sultne grippe :-)
Steen - nu kunne man godt have et banner for fx Unisport eller høre Chelseas officielle side i England.
Synes ikke det er spor slemt :). Personligt synes jeg det er fedt at siden er gratis - er dog glad for at være herinde og synes at Ejerskov gør et kanon arbejde (lytter til idéer og fixer det hurtigt).
Ulempen ved at vi skal betale er at der kommer andre forventninger. Så det skulle være på donationsbasis :).
Jeg synes på ingen måde at siden skal tilplastres med sponsorer, men husk at det stadig kan være attraktivt. Mere til at betale domænenavn og andre udgifter :)
Det er bare min holdning :)
Nej - der misforstod du mig Michael :-) Det skal ikke være betalingsbaseret, men donationsbaseret. Jeg er da villig til at smide penge efter siden, for at holde den clean.
Ah jamen så er vi enige. Jeg er dog ikke modstander af sponsorer skal jeg sige :)
Så kan der klikkes på "Online brugere" i toppen! :)
Tjek forresten konkurrencen jeg har sat igang: www.chelseafc.dk/konkurrence/
Det er ret smart at Online brugere, kun ses som "aktive" - så hvis man idler, viser den ikke en online ...
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Tænkte det præcist samme da jeg så den nye topbar :) Som er fed btw! ;) Det helt sindsygt som siden udvikles :D