Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Bradford - Chelsea

Nogle der ved om det er muligt at streame kampen, eller er den ikke programført?
11 år siden
4769 visninger

Kommentarer

Ejerskov11 år siden
Ser desværre ikke ud til at den bliver transmitteret nogen steder..

Tænk at man i 2015 har en Chelsea-kamp der ikke bliver vist i tv, men kun kommenteret i radioen.
kiiwiui11 år siden
Kæft det er ringe :( Kampen mod Watford blev heller ikke vist i tv.
Michael8211 år siden
Ej vel?! Er lige kommet hjem og har lagt mig til rette for at se den
Simoron11 år siden
Desværre så er det ikke muligt at se den, til gengæld er det næsten lige så underholdende at se Shity , som ikke kan få den banket i garnet mod Middlesbrough.

2-1 til Chelsea so far. Tror det er en walkover for de blå drenge
Kirk11 år siden
Patrick Bamford som er lejesvend fra Chlesea har lige bragt Middlesbrough foran 1-0 mod City!
LilHenrik11 år siden
Tror vidst det var meget godt vi ikke kunne se den kamp :/
æv æv, en kamp vi ikke burde tabe, men håber vi kan tage returen mod Liverpool, og vinde der :)
andersterry11 år siden
tror det er fint vi taber men vi skal jo vinde men nu skal vi kun spille i i cap og pl og cl
øvøv
Michael8211 år siden
Der er INTET fint ved at tabe... slet ikke til Bamford... OG SLET IKKE MED 4 MÅL!!!

Det er SIMPELTHEN for dårligt. Jeg glæder mig til at se, hvorfor vores forsvar fejlede, jeg har dog min anelse om at det er Cahill. Jeg kan simpelthen ikke lide den spiller!!!

Ude af FA er bare ikke i orden! Føj!
andersterry11 år siden
nej men nu skal vi koncentrer os om pl som jeg tror vi vinder men du har rart det er slet ikke godt nok men jeg tror at det vil hjælpe os i de andre turneringer senere i sæson
Simoron11 år siden
Så får vi ihvertfald ikke det trofæ hjem i år. Satans!!
Lars9311 år siden
Det eneste positive ved denne kamp er at AC gjorde det godt, og at han blev rost da Mourinho blev inteviewet.
Ehazard1711 år siden
Virkeligt ringe at tabe i går. Vi stiller op sølle og Mourhino tager kampen forgivet.
Det er for dårligt at gå fra 2 - 0 til 2 - 4 mod bradford!
Michael8211 år siden
Ehazard17 skrev:
Virkeligt ringe at tabe i går. Vi stiller op sølle og Mourhino tager kampen forgivet.
Det er for dårligt at gå fra 2 - 0 til 2 - 4 mod bradford!

Dybt uenig.

Vi stiller op med et par start 11-ere på banen samt resten, som burde kunne gå direkte ind på bradfords hold.

Vores reserver kan stille et anstændigt hold i Premier League forstand. Hvis de ikke kan slå et League 2 hold, så er det simpelthen for dårligt af dem.

Vi kom foran 2-0, så holdet var fint nok. Men at de gik ned i kadence og det er simpelthen ikke i orden. Det var pinligt.

Men somsagt, det er en enkelt kamp. Nu forventer jeg at de går ud mod LFC i morgen og siger "this was a slipup - this is the TRUE blue team!"

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.