Chelsea- swansea part 2
Kommentarer
Tror på denne her lineup
http://www.weaintgotnohistory.com/2013/1/23/3907822/swansea-city-vs-chelsea-capital-one-cup-lineups-game-thread
;)
Jeg var tæt på ;)
\"Hazard kicked the ball boy from keeping the ball. Torres would have missed him, Cole would\'ve shot him and Terry would have shagged? him.\"
Pinlig optræden. Simpelthen pinlig...
Vi spiller helt væk. Glenn Hoddle sagde det meget godt, da han sagde, at han slet ikke kunne se et chelsea-hold der for alvor gik efter sejren. Vi virkede sgu ikke som om vi var der 100 %. Fortjent tillykke til Laudrup. Og så seføli Hazard. Dumt gjort. Helt uacceptabelt han reagerer sådan. Når det er sagt: Hold nu op en skandale det er, at bolddrengene på den måde forsøger at påvirke spillet. Håber sgu Swans får en bøde der vil noget.
noget jeg ikke fatter er, hvorfor Chelsea skal spille så ligeglad.. jeg forventede en tændt kamp fra vores side af, men det blev omvendt, og der fatter jeg en meter.. var det ikke Chelsea som skulle hente 2 mål? til helvede med RAFA og hans spillestil!
Jeg mener 100% at ansvaret ligger på Rafa. Han ligger en taktik hvor vi ikke presser så højt som er nødvendigt mod et stærkt spillende hold som Swansea og han formår ikke at lave de rigtige udskiftninger, IGEN. Ivanovich for Luiz, come on? Jaja, Ivanovich spillede ikke godt, men hvad med at satse.. Udskiftningen af Oscar var derimod forståelig, han havde ikke spillet godt. Men at han så med 5 min igen skifter Cole ud med Bertrand er igen skudt i hovedet. Hvorfor i det mindste ikke gå efter sejren så vi kommer derfra med værdigheden i behold i stedet for at gå efter ikke lukke et mål ind. Rafa må tage nederlaget på sin kappe og forhåbentligt var det et skridt tættere på kanten for ham.
Synes ikke ansvaret ligger alene hos Rafa. Spillerne spiller ikke særligt godt lige PT. Alt formange fejl afleveringer, det glæder i mine øjne alle spillerne. Der er ikke nogen af dem der spiller særligt godt i den kamp, derfor bliver vores problem at der er nogle alene der forsøger at trække hele holdet med op, men der ikke særlig mange af den andre der følger med i det pres som de forsøger at lave. Vi for meget mere ud af at vi presser som et hold og ikke bare alene.
Og så må der gerne snart ske noget, så vi kan få en ordentlig venstre kant ind, så vi kan få Oscar ned på midtenbanen eller ind på den centrale. Han er ikke kantspiller. Moses mangler, så vi kan noget fløjspil.
Enig enevo- ALT for mange fejl afleveringer. og en anden ting jeg lagde mærke til i kampen er de afleveringer der kommer helt nede fra Luiz eller Ivanovic og op mod Ba eller Torres. det syntes jeg de gjorde en del - specielt Luiz. Det samme skete hver eneste gang, Ba var aldrig i nærheden af dem, og Swansea fik bolden.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg tror han tager Luiz ind for at lægge det pres på og have en mere fysisk type.
Mata, er jeg sikker på starter inde. Det samme med Hazard. Men ikke Oscar, jeg tror Benitez tager Ramires istedet for.
Lampard måske starter han ude? Ved ikke.
Jeg håber vi ser en lille dejlige JT igen men tror det næppe og cahill har faktsik gjort det \")(#=)?/\"! godt. Ivanovich, jeg tror at Rafa giver ham chancen igen. Az: fordi vi ikke har andre til den poistion.
Cole. Jeg kan ikke forstille mig at Benetiz kunne være så dum at tage Ryan Betrand frem for Cole eller ramires. Og BA fordi han er for sej, starter han inde.
PS. Er jeg den eneste der er så pisse irretret over at skulle høre viasats reklamer hele tiden med Jess dorf Pedersens: og drenge til kan opleve den største Champions league nede tur nogen sinde: En scoring og en fiasko for chelsea\"
Får et sygt flip af at høre det!! ;)
Ses
Håber at se jeres hold
PSS: Har tippet en genial 3-0 hva med jer???