Chelsea vs Manchester United
Ja, på søndag er der et stort brag på Stamford Bridge.
Målscorer?
Resultat?
Holdopstilling?
og hvad i kan finde på
http://indkast.dk/index.php?nyhed=88456
^ er bare lige et lille, men godt, fakta :)
Kommentarer
kan se i begge har Bosingwa på backen? er Ivanovic skadet?
Jeg er til gengæld nervøs for om vi ender i maskinen, det seneste spil fra vores side vil blive straffet hårdt af united...
Håber da på en meget bedre præstation
AVB burde prøve at spille Luiz i den holdende midtbaneposition. I det her tilfælde sammen med Essien. Når vi har Cole klar igen, burde vi have en solid og stærk bagkæde med hjælp fra 2 defensive midtbanespillere, der begge er energiske og sagtens kan blande sig i modstanderens felt. Samtidig vil Lampard kunne spille højere i banen, og få mulighed for at sprede passninger ud i mellem front-trioen. Mata og Sturridge trækker ind i banen, og Torres burde muligvis få lidt mere at lave end normalt, grundet Lampards mere offensive role, og Luiz og Essiens fremadstormende løb.
En 4-3-3 med Sturridge ved siden af Torres. Jeg kunne ikke lige trække i trøjerne:/
Mener at det er den stærkeste opstilling de kan spille med.
Ivanovic istedet for Bosingwa, da jeg ser Ivanovic som en stærkere og bedre back. Ivanovic vil ikke blive owned, som Bosingwa ville.
Bertrand inde, da han er et super forsvarstalent, der kan det hele
Jeg håber virkelig på en 2-1 sejr, selvom United er favoritter. men det var City jo også og den vandt vi jo.:)
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad AVB kan få ud af holdet, i kampen mod United. Jeg tror på en sejr, men er lidt usikker omkring hold opstillingen.
Jeg håber der bliver spillet intelligent, og stærkt, med evt. en defensiv Essein, og en meget offensiv Torres. Mata på kanten og Sturridge, med Lampard og Meireles med et offensivt syn på spillet :) Mht. den bagerste kæde, bliver det Cahill, Ivan, JT og et håb om at se Cole :)
Jeg tror og håber på Chelsea sejr men en svag dunken i baghovedet siger 0-1 til United :-(
sådan tror jeg det kommer til at se ud.
håber vi vinder, vi har også en god hjemme statetisk mod united. tror det bliver en 2-1 sejr. Lampard og Torres scorer!
Jeg tror på en 2-1 sejr.
Vil meget gerne se Bertrand spille, men det bliver sikkert Bosingwa eller Ferreira der tager pladsen....
2-1 til Chelsea
Luiz og Sturridge scorer! :-D
Dette er mit bud på søndagens kamp.
ØØØH hvad Zappa???? Drogba spiller ACN og Cole har karantæne???
Jeg ser gerne Meireless, men kun fordi Ramires ikke er klar..
Så prøver vi denne her
Jeg nåede desværre kun at se 10 minutter af kampen. Men hvem spillede bedst, og hvad mere kan i fortælle om kampen? :)
Må sige at jeg håbet på en lille sejre, men 1 point som Chelsea spiller i tiden, ville jeg som udgangsounkt være tilfreds, men at smide en 3-0 sejre over styr, på hjemmebane, det er skidt. Webb gjorde det så nemmere, det første straffe er jeg som enig med at den var ok, straffe nummer 2 var da slet ikke, så skulle man dømme 3-4 straffe spark pr kamp hvis det var ud for sådan nogle forsenelser.. Man må give Sir Alex det at han piske han folk til sejre, selvom de er bag ud, så kæmper de stadig. Den holdning har bragt dem langt.
En ting jeg så aldrig kommer til at komme overens med med Sir Alex, er hver gang hans eget hold har spillet skidt eller sat point til, så er det gerne andres skyld (I know Mourinho var ikke en drøjt bedre den gang) eller dommeren, aldrig at de selv havde nogle mangler, og så mente han de blev snydt for yderlige 2 straffe spark. Der synes jeg så AVB er ret large og fair, han skylder sjælden skylden på andre og er ret go til at se tingen i perspektiv.
Min kone kunne ikke forstå efter kampen, at jeg var lidt skuffede og sur, hvor til hun svare:\" Det er jo kun et spil\"....
\"Det er kun et spil\" - der er så meget kvinder ikke forstår
Torres9Luiz4@Highlights fra kampen
http://www.footytube.com/video/chelsea-manchester-united-feb05-104060?ref=hp_ozeit_mem
Og lige et fint billed i skal se
http://fanatik.dk/2012/02/05/spillervurderinger-chelsea-man-utd/%20/howard-webb
Jeg får den her kvalmene følels, når man formår at have det totale overtag, føring og spillet i sin helhed, ogsmå smider man alt væk i anden halvleg, og det gør mig ikke mindre bitter af at en så ringe dommer præstation skal være skyld i at de får 2 mål foræret.
Hvor er rotationen, og hvor er det køling overblik i anden halvleg, og hvor er AVB i denne situation? Så skal man selvfølgelig også sætte sig kritisk overfor ens egen bitterhed over at \"miste\" 3 point på Broen mod United, og glæde sig over det ene point, men det var så forkert et point som det kan være. Men hvad var grunden til at AVB gør som han gør?!! Jeg er forvirret af helved til...
Jeg så desværre ikke 2 halvleg.
Men jeg er dog skuffet over at Webb dømmer det 2 straffespark... tror det knækker psyken på spillerne.
Jeg er dog positiv over hans 4-2-1-3 formation (2 def midt og 1 off midt). Det så ud til at virke godt :)
http://fanatik.dk/2012/02/05/spillervurderinger-chelsea-man-utd/ <--- spillerbedømmelser, plus dommer bedømmelser. Er i enige?
Steen: Hvad mener du med \"hvorfor gær avb som han gør?\" Hvad ville du have haft at han skulle have gjort. Chelsea gjorde stort set alt rigtigt i denne kamp. Hvad vi ikke kan gøre noget ved er Howard Webb og de to straffesp. Jeg sad med en Unied-fan og så kampen, han indrømmede blankt at de to straffespark var utrolig heldige, og især nr. 2 ikke kunne forsvares. Chelsea spillede en flot kamp, Torres spillede flot (sku dog igen have scoret), men marginalene var ikke med til slut.
Obi og Awekat: Jeg gider ikke engang nævnte det for kæresten. Hun synes det er dumt at man bliver sur over det.
Kvinder... gode for Blowjobs og madlavning... men de taler sgu meget :D
WilliamB: Det jeg mente hvorfor AVB gør som han gjorde, var at der findes mange måder at påvirke spillerne ude fra kanten af, og det står klart som blæk, at spillet blev tabt pga de urimelige straffespark. Dette påvirker spillerne, og som Michael også skriver, det knækker nok deres psykke. Påvirkning, rotation - for at få noget viden fra bænken til banen. Er du uenig med mig i dette?
Altså du mener at han skulle have foretaget nogle andre udskiftninger end hvad han gjorde? Og derudover have givet nogle nye instrukser da United eks. kommer på 3-2, om hvordan de nu skulle agere i kampen?Jeg mener egentlig at det han gjorde virkede fornuftigt. Tage Sturridge ud, og sætte Romeu ind, for at prøve at dæmme op og sænke tempoet ved 3-2. Bænken rummede umiddelbart ikke meget anden kvalitet eller andre valgmuligheder i den situation de stod i, mener jeg ikke.
i min optik skulle vi have kørt videre ved 3-0, og 3-1.. Men allerede der begyndte vi at skrue ned for tempoet, og det må man aldrig gøre mod United.
Måske ud med Torres ved 70\' og ind med Lukaku, og få ham til at vinde nogle luftdueller. Derudover skulle vi have prøvet at gå efter det 4. mål. Historien har jo vist, at United gang på gang på gang på gang kommer tilbage, hvis holdene begynder at stille sig defensivt og forsvare et resultat hjem (bare spørg Bayern München).
At de så blev hjulpet gevaldigt på vej af HW, gjorde det bare så meget desto nemmere for dem. Jeg så kampen på Guldhornene i går - fantastisk stemning, men for pokker hvor sad vi alle bare tilbage med en mærkelig fornemmelse. Personligt en blanding af at vi var for naive og blev snydt.
Obi det billede siger mere end tusind ord :)
Torres\' chance hvor han lige skal lave en finte.. Hvorfor fanden skyder han ikke bare bolden i netten??
Godt nok så jeg ikke kampen, så jeg kan ikke bedømme om han spillede godt, men sådan en skal man bare skyde ind.
Nogen der kan sige om Gary Cahill havde en god debut.
Jeg havde selfølgelig glædet mig til at se hans debut, og så skal man selfølgelig lige i biografen den dag. Heldet er sku ikke med mig her for tiden! :(
Torres spillede generelt en fin nok kamp - men han skulle virkelig have scoret på den chance. Han tager ALTID et træk for meget i stedet for at skyde :/
Angående Cahill spillede han fremragende - udover den usikre aktion mod Welbeck hvor han potentielt godt kunne være vist ud.
Awekat - sig lige til næste gang du smutter på Guldhornene. Jeg har ikke været der i nogen tid og du er en af de Chelseafans jeg gerne vil sætte ansigt på. Pt. forestiller jeg mig at du ligner ham på dit profilbillede. Ham den højre :)
og så er det altid rart med en gratis øl når Chelsea scorer :)
Jeg er med på at tage derind snart
Jeg ligner sgu mere Dennis Wise (med briller) hvis det endelig er... Jeg er stort set derinde hver gang.. Har dog lige misset en del her over julen og starten af året. Men der er efterhånden en rimelig stor grundstamme af folk der kommer
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |