Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

chelsea vs wolves

mod wolves skal vi altså have 3 point. Det burde chelsea kunne klare

resultat 

opstilling

målscorer

og alt muligt andet

14 år siden
5801 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

Det skulle være en 4-3-3 men jeg kan ikke flytte dem fra mobilen.

wolves mener jeg er en let modstander, så jeg tror på en 3-1 sejr.

1 mål af Ramires og 2 af Torres

Awekat14 år siden

Jeg tror vi vinder 1-2... Steven Fletcher scorer til 1-0 til Wolves, men vi kommer stærkt tilbage på mål af Torres og Lampard

Ejerskov14 år siden

Vi skal simpelthen vinde idag, gerne overlegent.

Derudover ser jeg utrolig gerne Lampard starte inde, kan ikke passe han starter ude igen på trods af at spillet kører ad helvede til på banen..

HeinzZ8814 år siden

Svær udebane, men den kamp skal give 3 point.

vi vinder 3-0 eller 3-1 Torres, lampard og Ramires scorer.

Awekat14 år siden

Tror lamps kommer ind som sub. Han havde jo en katastrofal aflevering, som resulterede i 3-1 til villa

Grissebasse14 år siden

tror også på en 3-1 sejer mål af mata-torres-sturrigde og steven fletcher ;)

SebastianLunnDK14 år siden

3-1 til Chelsea, 

Mål af: 2 fra Torres og en enkel fra Sturrigde.

Torres9Mata1014 år siden

Tror Torres viser sin klasse idag med 2 mål :-)

Vi vinder 2-1

Florczak14 år siden

Kedelig 0-0. Spillet hænger slet ikke sammen, og Chelsea vil bare lukke af efter de totale kiks mod Villa.

Michael8214 år siden

Jeg har denne opstilling fra dr.dk.

Kan det virkelig passe? Jeg kan heller ikke se Sturridge på bænken. Fik han løbet meget i sidste kamp?

I øvrigt, så har jeg selv sat den 4-5-1 opstilling... ved ikke om det passer, blot navnene som gør at jeg tror at den er ca. sådan

Go Blues!

torres9luiz414 år siden

Michael82/Sturridge fik vist en skade mod villa.

Den officielle opstilling er den her: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2563564,00.html

ChelseaFan2114 år siden

Mata spiller vidst i midten med Lamps og Ramires på kanterne.

Fruerlund14 år siden

VIGTIGT, VIGTIG SEJR!!

Michael8214 år siden

Vigtig sejr, men alt andet ville være skuffende! Jeg er mildest talt også skuffet over det mål de fik, samt hvor nervøs spillerne virkede ved begge de mega chancer som Wolves fik.Jeg forstod fx ikke hvorfor vi ikke udnyttede et af de kontraløb vi havde, men i stedet stoppede op og fedtede en 1 måls sejr hjem :S

torres9luiz414 år siden

Røv vigtig sejr. Det var sku ærgeligt at de ikke fik scoret på alle deres chancher.

Jeg er dog skuffet over at wolves fik det mål tilsidst.

Jeg kunne specielt godt lide Ramires\' jubelscene. Den var sku for sej. Det viser bare hvor meget team-spirit der er i Chelsea

HeinzZ8814 år siden
Rigtig god kamp af Torres, en af hans bedste, manglede bare lige det skide mål!! Ramires er bare klasse!! :)
ChelseaFan2114 år siden

God kamp af Torres, med mange gode afleveringer. Måske vi skulle overveje at bruge ham som offensiv midt?

Vigtig sejr. Lampard med den afgørende scoring som vi kender ham.

Fruerlund14 år siden

En spiller der irreterer mig i vores defensiv er Bosingwa, når modstanderen har en dødbold!!!! Jeg synes at han slet ikke dækker godt nok op. Jeg glæder mig MEGET til Ivanovic er tilbage så han kan tage den højre back.

God kamp af Torres! synes han kæmper meget tilbage i banen og det er godt.

Det så ud til at de spillede i en 4-2-3-1 og den synes jeg de skal blive ved med at spille med. Rykke Mata ind bagved Torres og så køb en wing så Sturrigde og den nye wing kan tage den anden wing.

JMR14 år siden

Superkamp af Torres  energisk indsats.

Obi14 år siden

Kæft et frøn Torres havde! Havde virkelig undet ham den pind.. Men han viser vilje og nu her når Drogba rejser til Afrika i januar, og det er en gylden mulighed for ham for at tage pladsen.

Men da Wolvers udligner, tænkte jeg bare \"åhhh nej\", men der skulle altså en sejre til, og efter som alle de øvrige hold under og over satte point til, så var det idag, hvis det bare nogenlunde spinkel håb skal være der om Guld.. Men forsvaret er helt væk ved og Boswinga må efterhånden betegnes som usikker, offensiv er han rigtig go, men bagud efterlader han altså bare for mange huller...

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.