chelsea vs wolves
mod wolves skal vi altså have 3 point. Det burde chelsea kunne klare
resultat
opstilling
målscorer
og alt muligt andet
Kommentarer
Jeg tror vi vinder 1-2... Steven Fletcher scorer til 1-0 til Wolves, men vi kommer stærkt tilbage på mål af Torres og Lampard
Vi skal simpelthen vinde idag, gerne overlegent.
Derudover ser jeg utrolig gerne Lampard starte inde, kan ikke passe han starter ude igen på trods af at spillet kører ad helvede til på banen..
Svær udebane, men den kamp skal give 3 point.
vi vinder 3-0 eller 3-1 Torres, lampard og Ramires scorer.
Tror lamps kommer ind som sub. Han havde jo en katastrofal aflevering, som resulterede i 3-1 til villa
tror også på en 3-1 sejer mål af mata-torres-sturrigde og steven fletcher ;)
3-1 til Chelsea,
Mål af: 2 fra Torres og en enkel fra Sturrigde.
Tror Torres viser sin klasse idag med 2 mål :-)
Vi vinder 2-1
Kedelig 0-0. Spillet hænger slet ikke sammen, og Chelsea vil bare lukke af efter de totale kiks mod Villa.
Jeg har denne opstilling fra dr.dk.
Kan det virkelig passe? Jeg kan heller ikke se Sturridge på bænken. Fik han løbet meget i sidste kamp?
I øvrigt, så har jeg selv sat den 4-5-1 opstilling... ved ikke om det passer, blot navnene som gør at jeg tror at den er ca. sådan
Go Blues!
Michael82/Sturridge fik vist en skade mod villa.
Den officielle opstilling er den her: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2563564,00.html
Mata spiller vidst i midten med Lamps og Ramires på kanterne.
VIGTIGT, VIGTIG SEJR!!
Vigtig sejr, men alt andet ville være skuffende! Jeg er mildest talt også skuffet over det mål de fik, samt hvor nervøs spillerne virkede ved begge de mega chancer som Wolves fik.Jeg forstod fx ikke hvorfor vi ikke udnyttede et af de kontraløb vi havde, men i stedet stoppede op og fedtede en 1 måls sejr hjem :S
Røv vigtig sejr. Det var sku ærgeligt at de ikke fik scoret på alle deres chancher.
Jeg er dog skuffet over at wolves fik det mål tilsidst.
Jeg kunne specielt godt lide Ramires\' jubelscene. Den var sku for sej. Det viser bare hvor meget team-spirit der er i Chelsea
God kamp af Torres, med mange gode afleveringer. Måske vi skulle overveje at bruge ham som offensiv midt?
Vigtig sejr. Lampard med den afgørende scoring som vi kender ham.
En spiller der irreterer mig i vores defensiv er Bosingwa, når modstanderen har en dødbold!!!! Jeg synes at han slet ikke dækker godt nok op. Jeg glæder mig MEGET til Ivanovic er tilbage så han kan tage den højre back.
God kamp af Torres! synes han kæmper meget tilbage i banen og det er godt.
Det så ud til at de spillede i en 4-2-3-1 og den synes jeg de skal blive ved med at spille med. Rykke Mata ind bagved Torres og så køb en wing så Sturrigde og den nye wing kan tage den anden wing.
Superkamp af Torres energisk indsats.
Kæft et frøn Torres havde! Havde virkelig undet ham den pind.. Men han viser vilje og nu her når Drogba rejser til Afrika i januar, og det er en gylden mulighed for ham for at tage pladsen.
Men da Wolvers udligner, tænkte jeg bare \"åhhh nej\", men der skulle altså en sejre til, og efter som alle de øvrige hold under og over satte point til, så var det idag, hvis det bare nogenlunde spinkel håb skal være der om Guld.. Men forsvaret er helt væk ved og Boswinga må efterhånden betegnes som usikker, offensiv er han rigtig go, men bagud efterlader han altså bare for mange huller...
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Det skulle være en 4-3-3 men jeg kan ikke flytte dem fra mobilen.
wolves mener jeg er en let modstander, så jeg tror på en 3-1 sejr.
1 mål af Ramires og 2 af Torres