Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea-Valencia

Så er det imorgen skæbneskampen mod Valencia bliver spillet. En sejr eller uafgjort med ingen mål er nødvendigt for at gå videre fra gruppen.

Hvordan stiller AVB op?

Hvad bliver resultatet og hvem bliver målscorerne?

OG bliver AVB fyret hvis han ikke formår at få Chelsea videre?

14 år siden
4426 visninger

Kommentarer

Michael8214 år siden

1: Se opstilling

2: 3-0 Chelsea med målscorere Drogba, Lampard og indskiftet Torres3: Nej, det er simpelthen en for dyr investering at gøre det

Raynay14 år siden

Jeg tror godt nok ik Lampard starter inde. Hvis du så kampen mod Newcastle i weekenden lavede han enorm mange fejl!

torres9luiz414 år siden

tror på en 2-1 sejr. 

mål af sturridge og drogba og så et enkelt mål af soldado fra valencia

Henssel14 år siden

tror på 2-0 sejr Drogba og Sturridge 

Michael8214 år siden

Raynay, missede desværre kampen :/

Obi14 år siden

Kommer nok heller ikke til at se den, men håber på sejre, fortjent eller ej, videre deltagelse er det vigtigtst.Tror på 2-1, hvor Chelsea spiller stærke pres spil, og køre fuld damp men lukker valencia ind til sidst i kampen. Torres skylder en pind, så han laver en..

Michael8214 år siden

Ud over Lampard i opstillingen, havde jeg ret.

Drogba som målscorer havde jeg :P

http://www.youtube.com/watch?v=hMzXhy8e5IQ <--- til folk som vil se målene i \"HD\"

Og til alle jer Drogba \"han-skal-smutte-og-gøre-plads\" haters. Pil af. Han skal blive og det kan ikke være sagt nok.

I øvrigt meget sjovt at se Torres stå ved sidste mål og faktisk se ud til at heppe på Drogba... som om at de har det bedre sammen nu?

Awekat14 år siden

Il Niño håber jo bare på at Chelsea får succes - Drogba som scorer eller ej. Grunden til at han flyttede var jo at han ville vinde titler og trofæer, og det mente han ikke Liverpool ville kunne levere det næste lange stykke tid. 

I modsætning til sine landsholdskollegaer, som har vundet alt, tror jeg det var dét han tørstede efter. Så et skridt tættere på CHL-finalen og klart han jubler. 

Men fuck det var en vigtig sejr. Og dejligt med endnu en 3-0 kamp, det kan godt bruges når vi mandag møder Shitty.. Specielt hvis Shitty ryger ud i af CHL i aften 

Obi14 år siden

Skønt at se drogba i noget der ligner sit gamle jeg. Valencia lavet så nogle brøllere i defensiven, især ved 2-0 målet. Men efter 2 flotte sejre, så håber jeg det kan blive start skudet for en bedre periode...

nikoskov14 år siden

Jeg kunne desværre ikke se kampen mod Valencia i går, men fantastisk resultat, der giver forhåbninger om point mod City på mandag.

Er der nogen, som kan fortælle, hvem der spillede godt mod Valencia, og hvem der var mindre god? :)

Peppen14 år siden

Nikoskov;

Drogba virkede noget nært gammelt niveau igen, dog valgte han lidt for ofte den svære løsning, men ellers en pletfri præstation fra Kongen.

Oriol Romeu imponerede endnu engang, og han er virkelig ved at sætte sig som en af mine favoritter. AVB har virkelig gjort et fantastisk arbejde med at signe den knægt, han er utrolig stærk til at komme ind i mand mod mand kampe, har en god fysik, og laver rene tacklinger gang på gang. Han minder mig om en smule om Makelele, og det er lige hvad Chelsea har haft brug for. Jeg tror at han efterhånden har spillet sig foran Mikel, hvilket er fuldtud fortjent. Vi må håbe at Barcelona ikke gør alvor af frikøbsklausulen, og at han husker hvem der gav ham chancen.

Luiz og John Terry havde generelt en stabil kamp, og det var dejligt at se et forsvar som var opgaven værdig. Grunden til dette var den ændrede taktik, som virkede efter planen, og Valencia virkede i store delen tamme, dog med nogle få store chancer som en stor spillende Cech tog sig af.

Den eneste som jeg egentlig ville sætte en finger på er Cole. Han virkede flere gange fraværende fra sin side, hvor Mata så var trukket tilbage for at dække. Ikke hele tiden, men det var ligesom det indtryk der sad her.

Alt i alt, god kamp, dejlig defensiv. Mata viser igen sin genialitet, Sturridge er klasse og Drogba er (forhåbentligt ;) tilbage! :)

nikoskov14 år siden

Tak for gennemgangen! Jeg er også utrolig imponeret af Oriol Romeu. Han har lige de ting som Mikel mangler i hans boldomgang, hvor han er noget hurtigere og lidt mere kreativ. Jeg håber egentlig, at Drogba forlænger. Jeg ved godt, at man ikke skal falde i svimmer over ham på grund af 2 gode kampe i streg, men jeg har sgu altid kunnet lide den mand, og jeg tror, han har mindst en sæson i sig endnu.

Peppen14 år siden

Så lidt, gotta a help a fellow blue ! :)

Ja, ikke håbe for meget med hensyn til Drogba. Og Romeu skal bare glemme sit Barca-DNA, så vi kan nyde hans kvaliteter på Broen!

Awekat14 år siden

Problemet ved at købe Barca-knægte er, at de altid skrider tilbage når de er blevet store nok.

Indtil da, må vi bare nyde godt at Romeus udvikling, for helt enig, han gør det godt og minder som sagt meget om Makelele. Og selv om Essein kommer tilbage, vil han være mit 2. valg til den defensive, og en Mikel kunne godt blive solgt. Han er jo gået fuldstændig i stå i sin udvikling, så måske det ville være bedst for alle parter, hvis Mikel røg.

Ejerskov14 år siden

Var derovre og se kampen med min bror.. min debut på stamford bridge.. og hvilken debut!

Måske sæsonens bedste kamp og på det vigtigste tidspunkt so far! Utrolig stemning på et udsolgt stadion - det var det vildeste!

Ralfe14 år siden

Var jeg den eneste hvis Chelsea hjerte fik en lille revne af at se The Blues stå så defensivt på Brigde og se Valencia have 70% af spillet? :(

Ejerskov14 år siden

Bumbum Ralfe.. nu sad jeg lige ved Chelseas offsidelinie i første halvleg.. og at se hvordan JT organiserer og de bare lukker fuldstændig ned var i sig selv smukt.. valencia havde vel knap én gennemspillet chance og taget i betragtning at de ligger nr 3 i spanien og på papireret har en rigtig stærk startopstilling, så er jeg ganske tilfreds :)

Michael8214 år siden

Ralfe, når der ikke er en grund til at være fuld offensiv, hvorfor skal man så? Desuden, så er det, det defensive som Chelsea skal forbedre. Vi har altid haft en betonmur bagved.

Det har vi ikke haft i år. Personligt synes jeg også at vi har stået lidt langt fremme. Ingen grund til at spille Ultra Offensiv fra get go (som i fifa12 fx :)).

Ejerskov: Fedt! Awesome debut på broen siger jeg! :D

Peppen: Tak for udaten :). Du har hjulpet flere Blues med den opdatering :)

Awekat: Ahhh, mon ikke du skulle vente med at dømme Romeu. Jeg tror personligt at Fabregas røg tilbage til Barca fordi han hungrede efter tropheer :). Nu er det ikke fordi Chelsea går glip af dem ;)

TrueBlue14 år siden

God kamp og rigtig fedt at se Drogba stadig har noget i sig hold da kæft hans fysik er god. Gider ikke rigtig skrive 20 linjer om kampen da vi alle sammen har set den og vi behøver jo ikke gentage hinanden. 

Ralfe

Tvært imod, den måde Chelsea spillede igår er den måde jeg synes Chelsea skal spille. Kompacte i forsvaret, iskølige når chancerne kommer, mere direkte spil, høje bolde, jeg kunne blive ved. Desuden hvor er det bare fedt at se at man ikke behøver at have mest boldbesidelse for at vinde en kamp, og at spille flot og underholdene. 

Ejerskov

Vil rigtig gerne høre mere fra din oplevelse på Broen. 

Ejerskov14 år siden

Vi sad forholdsvis tæt på banen i den ene side af langsiden og noget vi især lagde mærke til var hvordan JT styrede forsvaret. Han kommunikerer hele tiden med hele kæden, frem og tilbage. Derudover satte han jo ikke en fod forkert. Soldado, der normalt er giftig som bare fanden, fik jo ikke et ben til jorden inde i boksen. Utrolig flot og disciplineret indsats af især JT og Luiz :)

Peppen14 år siden

Michael82;

Det var da så lidt, skulle det være en anden gang! :)

Vi blå må jo stå sammen !

Drogba14 år siden

Enig med Ejerskov. 

Jeg var også ovre og se kampen. Jeg sad på tribunen west stand upper hvor der var utrolig god udsigt. Defensiven var organiseret utrolig godt med Terry som styrmand naturligvis og både ham og Luiz spillede en brandkamp hvor de ikke rigtig gav nogen chancer væk. De stod måske lavt til tider, men det var jeg især glad for at se eftersom vores dårlige resultater den seneste tid blandt andet er kommet fordi vores forsvarslinje har stået utrolig højt på banen. Derudover synes jeg også Romeu spillede brilliant. Ham er jeg virkelig blevet imponeret over. 

Obi14 år siden

Ja Ejerskov, tillykke med den første gang, vi ser frem til at høre mere om det, evt med pic?Men dejligt at Terry & Luiz spille op til vaneligstandarter, henleder tanken på Terry & Carvalho, det var tider..

Ralfe14 år siden

Nu er det ikke fordi jeg synes at Chelsea skal spille som Barca, men havde ikke den samme gode følelse efter sejren :) Er enig med jer andre at det var fedt at se en så diciplineret indsat, specielt fra Luiz!

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.