Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Everton vs. Chelsea

Hey Blues

Så er det tid til at besøge Everton! Hvordan tror i det vil gå? Hvem kommer til at score, og hvilken opstilling tror i vil stiller med - og hvorfor?

14 år siden
3568 visninger

Kommentarer

Drogba14 år siden

Frankie Boy scorer selvfølgelig. En Sturridge kasse er heller ikke utænkelig. 

Jeg tror ikke startopstillingen vil blive ændret så meget fra sidst vi mødte Bolton. Drogba spillede ikke særlig godt og jeg kunne forestille mig at han startede ude i stedet for Anelka.  

Michael8214 år siden

Tror personligt at Drogba starter inde og nok skal vise sit værd. Der har lige været kontrakt snak med ham som gik i vasken og regner med at han lige skal ind og vise at han er langt fra færdig i toppen af poppen.

Anelka, Malouda, Ivanovich kan jeg se som dem der bliver skiftet ind (men det kommer an på kampen).

Skulle vi få godt tag på the Toffies, så tror jeg at de unge som Lukaku, McEachran og Romeu/Mikel kan få en chance

Steen14 år siden

Hvad er det for noget kontrakt-der-er-gået-i-vasken-for-Droggy? Det har jeg da ikke hørt noget om??

Michael8214 år siden

Har du ik? Kontraktforhandlingerne brød sammen her i går eller forgårs. De har dog sagt at de regner med at få ham til at blive.

Drogba er ikke en der skal væk. Anelka ville jeg gerne se blive, men han er nok den der ryger. Kalou ved jeg heller ikke om bliver da der er MANGE i køen foran ham.

Kalou kan jeg bedre klare gå end jeg kan se Anelka gå, men Drogba? Så bliver jeg tudeprinsesse som liverpoolfans da de mistede Torres til os. For mig er Drogba lige så vigtig som Cech, Terry og Lampard

Steen14 år siden

Ja, hvis vi skal \"af\" med Drogba, ser jeg ham helst gå på pension, og blive i klubben i noget træning eller lignende. Men hvem vil du stille i køen foran Kalou? Jeg syntes Kalou er ekstrem farlig, og burde være oftere på banen. Jeg ser helst Anelka tager billetten frem for Kalou. Hvis man ser med fremtidens øjne er Anelka jo ikke ligefrem den yngste spiller, kontra Kalou/Malouda. Men hvis man ser bagud, så har Anelka jo været fantastisk, og han gør det jo hvergang han får chancerne til at vise sit værd! Se sidst, hvor han kommer på banen og 1 minutter senere, ligger han den helt rigtige aflevering og mål.. Den er virkelig svær.. Men at Drogba\'s forhandlinger var gået i vasken, er sku gået forbi min mule.

Steen14 år siden

Jeg syntes denne opstilling ser rigtig interessant ud, med henblik på at samle op og fordele boldene ud på kanterne. Jeg gad godt se denne opstillig mod Everton

Michael8214 år siden

Foran Kalou?

Torres/Drogba/Anelka/Lukaku/Sturridge/Malouda/Mata... ;). Synes at Kalou er... well, svært ved at sige. Han skiller sig ikke ud på nogen måde.

Snakken om Kalou og Anelka, så synes jeg Anelka har et bedre overblik og er 32. Malouda er 30 og Kalou er 26. Jeg ser heller Sturridge/Torres/Lukaku frem for Kalou. Men det er måske bare mig. Han er dog en god breddespiller (og fået tilbudt en kontrakt læste jeg).

Mht. din opstilling imod Everton... Torres må ikke spille da han stadig er karantæneramt ;)

Steen14 år siden

Argh... Nu undervurdere du vidst vores allesammens Kalou... Jeg ville aldrig sætte Lukaku, Drogba, Torres, eller Malouda ind foran Kalou? Kalou er subar, i højre wing, hvor Malouda er venstre midt/offensiv midt, Torres, Drogba, Sturridge, Lukaku er center... Jeg kan godt se ideen i at placere Sturridge som højre wing, men om han er foran Kalou? Nej... Han er et kæmpe talent, som bliver bedre og bedre hverdag, og om højre offensiv midt bliver hans plads er endnu usagt :-)

Abdik14 år siden

Bænk: Sturridge, Kalou, Mikel, Ivanovic og Lukaku.

jeg vil bare gerne se malouda fra start, så kan De unge komme ind lidt sener.. altså Sturridge og Lukaku og måske Kalou...

Michael8214 år siden

Well, vi kan godt tale om højrefløjen kun :). Men her kan jeg se en Sturridge være LANGT mere effektiv. At trække ind og trykke af med venstrebenet som Messi.

Synes han er mere spændende end Kalou.

Anelka synes jeg kan spille begge sider, samme kan Mata vist (selvom venstre er hans side).

Torres har vist sig fint på wing pladsen mener jeg (uden at være sikker dog).

Anywho, Kalou synes jeg er fin at have, men han er ikke en start 11\'er i mine øjne :)

Ejerskov14 år siden
Mata14 år siden

Det blir en tricky kamp (tror jeg ). Vi har ikk vundet paa goodison park i de sidste 3 gang og jeg synes virklig everton spillede meget bedre end Liverpool i deres sidste kamp until de fik udvist Jack rodwell som ikk har faaet en karantaene (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15144233.stm) men mon ikk vi ka vis den extra klasse og hive sejren hjem... Meget vigtig og faa en go start som sidste kamp..

chelseanr114 år siden

Hmm, forstår vikelig ikke dem der stiller et chelsea hold uden sturridge som starter, han ved jo hvor målet står. Og så spiller vi altså hjemme og ikke ude!!!!!

Steen14 år siden

Det har da ikke noget med at Sturridge at gøre. Han er grøn?

Steen14 år siden

Tillykke med sejren Blues :D

Michael8214 år siden

Jaaaa :D. Mata er genial!

Michael8214 år siden

Hvis der er nogen som vil se highligts fra kampen, så værsgo :)

http://footyroom.com/chelsea-3-1-everton-2011-10/

Jeg er dog lidt ked af at de ikke har taget Matas flick-flack med som han var ved at lave en chance med (Til jer der ikke ved hvad det er for et move, så er Ronaldhinio kendt for det http://www.youtube.com/watch?v=b32jMYi6Dgc). Man hørte bare Broen gå amok da han lavede det! Så nice!

Obi14 år siden

Chelsea spillet en fornuftig kamp, uden at brilliere, men fik has på Everton, som har haft forvane at gøre det svært for os.

Sturigde spillet endnu en go kamp, mens Drogba spillet, eller var faktisk i tvivl om han overhovdet var på banen, for han gjorde ingen væsen af sig..En ting jeg ikke forstår er at AVB statte Anelka ind, frem for en Lukaku, har Lukaku overhovdet fået spille tid siden liga cuppen eller mod Kanarie fuglene?, hvor han fik debut?

Awekat14 år siden

@Michael:

http://www.youtube.com/watch?v=wfZeMWDX3yE

den her du mangler?

Michael8214 år siden

Yeps :). Tak

padefar14 år siden

---EFTERLYSES---ØNSKES---SØGES---

En familie der ikke ligger sociale begivenheder på kampdage!! ARG! 

Obi14 år siden

Heldigvis passet det perfekt med Everton kampen, i starten af sæson lå \"mine Planer\" altid når der var bold..

Steen14 år siden

Det er så fantastisk - padefar, jeg kender det al for godt... \"Nu skal du deltage i det her..\" Nej frk.. det skal jeg ikke - du kan bare tage afsted selv!

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.