Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Direktør kvitter Chelsea

Chelsea skal på direktørjagt, da Ron Gourlay efter fem år på posten har valgt at søge nye udfordringer.

Det meddeler klubben på sin hjemmeside.

- Det har været et privilegium at spille en rolle i klubbens bemærkelsesværdige præstationer på og uden for banen i de seneste ti år, men jeg føler, det er på tide med nye udfordringer, siger Gourlay, der var ansat fem år i andres stillinger i klubben, inden han tog over som direktør.

Hvad kommer det til betyde for Chelsea?
11 år siden
2652 visninger

Kommentarer

Kirk11 år siden
Starter selv.
- Tror faktisk han er blevet bedt om at sige op. Men i Respekt ''fyrer'' man ikke en mand som har været der i 10 år. Chelsea er hottere end hot lige nu, derfor tror jeg ikke han vi stoppe af egen vilje. Alle vil være en del af projektet Chelsea lige nu. Jeg tror vi allerede har en bedre direktør klar. Derfor blev vi nød til at sætte Ron Gourlay i denne situation, hvor han kunne vælge mellem at sige op med æren i behold eller blive fyret.
LilHenrik11 år siden
Jeg kan se din pointe, og kunne heller ikke forstille mig at der var nogen som ikke vil være en del af Chelsea, men vi må ikke glemme da Guardiola stoppede i Barcelona.
Ikke fordi jeg tror at Hr. Gourlay har fået et bedre på tilbud, men kan være han virkelig bare gerne vil prøve noget nyt, men det må tiden vise måske :)
Ejerskov11 år siden
Wow!
Det havde jeg ikke set komme.
Mit indtryk er ellers at han har haft en stor ære af vores yderst fornuftige ageren på transfermarkedet siden fejlkøbet af Torres.
Siden da har vi stort set ikke lavet én eneste dårlig transfer.
Tweaker1211 år siden
Tror nu egentlig bare at Gourlay vil prøve noget nyt, så simpelt er det. Tror ikke det har noget at gøre med at klubben skulle have presset ham ud, eller på anden vis havde en anden linet op til hans position. Intet dramatik her ifølge min optik.
SebastianBB11 år siden
Uventet!! Men spændende, at se hvem der tager over.. Al held og lykke til Gourlay

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.