Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ekspert fastslår: Fabregas kommer til Chelsea

TalkSPORT-eksperten Graham Hunter, der ofte har føling på de ting, som sker i den spanske fodboldverden, meddeler nu, at Chelsea er den klub, som Fabregas spiller for efter sommerferien.
11 år siden
1594 visninger

Kommentarer

Kirk11 år siden
Rygterne er vedvarende og kraftige men denne handel giver simpelthen ikke mening!
Det ville i mine øjne være årets fejlkøb. Fabregas passer overhovede ikke ind i den spillestil vi spiller og er på ingen mulig måde en Mourinho spiller. Han er langsom, ufarlig, har mange berøringer, en udpræget pasningsspiller og fungere overhovedet ikke i kontra spillet. Og hvis det utænkelige sker at Mourinho vil ændre vores spillestil og hente pasningsspiller. Så giver det ingen menig man solgte Mata.
Steen11 år siden
Kirk: Jeg må også sige, jeg tror rygterne er sande omkring Fabregas og Diego Costa. Jeg tror indenfor kort tid, at vi vil se at de to spillere vil blive præsenteret :) Det er ganske udmærket :)
Elholm8911 år siden
Jeg vil ikke dømme Fabregas på forhånd - jeg har bare svært ved at se ham som en spiller vi mangler.
Hvis han kommer til os vil han selvfølgelig blive modtaget med åbne arme og store forhåbninger.

... og mon ikke Mourinho har styr på hvad han laver?
Steen11 år siden
Elholm: Uden tvivl. Han kommer ikke til Chelsea, uden der er en plan for hvilken rolle han skal have. Jeg er overbevist om, at Mourinho ønsker at han skal erstatte Frank Lampards rolle, og støtte op omkring Matic som rotation med Ramires. Det lyder ihvertfald mest sandsynligt for mig personligt :) Hvilket jeg er ganske godt tilfreds med.
Obi11 år siden
Der vil komme til at mangle ham på midtbanen der går begge veje a la Lampard, og der tror jeg Cesc kan blive en gevinst. Men der er med hvis han fik en Chelsea trøje så skulle man skyde ham, lidt det samme som Eto'o fik sagt engang. Ikke heldigt, men når man har fortid Arsenal, så skal man lige yde lige lidt mere en andre ny ankommen ;-)

Tror nok der bliver en handel...
andersterry11 år siden
kom cesc pleasse og han skal være nummer 4
Steen11 år siden
Obi: sådan er rivalisering :) det går nok
Zola8611 år siden
Jeg har også min tvivl om Fabregas kan spille som en af de to i vores pivot, da nogle af hans offensive kvaliteter som bliver hæmmet.

Men det kan jo også være at Mourinho går tilbage til en 4-3-3, med matic liggende bagved ramires og fabregas, som begge har gode kvaliteter i hhv. kontraspillet og når vi står på den sidste 3. del af banen.

Udover en angriber mangler vi en centralt midtbane, og så jeg synes bestemt ikke at et køb af Fabregas vil være dumt. Manden er kun lige blevet 27 år og har spillet på et højt niveau længe, så når vi nu ikke kan få Modric, så synes jeg Fabregas vil være et godt 2. valg ;)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.