Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hulk til Chelseafc

hey;)

jeg synes at vi skulle købe Hulk fra FC Porto og Hazard fra Lille.

hvad synes i om min ide?

14 år siden
3020 visninger

Kommentarer

Meireles1714 år siden

Det ville da være nogle gode spillere at få til klubben. Men jeg kan ikke lige se at det er i de offensive positioner vi mangler spillere. Dem vi har gør det så strålende lige nu. Lad os hellere få styr på defensiven. ;)

chelseanr114 år siden

Kunne sku være mega godt, men ja bliver svært og finde en plads til dem, måske en af dem ville komme ind på holdet, ellers skal vi sælge kalou anelka, og måske drogba, så synes jeg der er plads eller malouda i stedet for drogba. hvis der ryger 3, kan vi godt, for så har vi sku en god bred trup!!

Steen14 år siden

Jeg siger bare: Essein kommer tilbage til sidst i december! Og - hvad skal vi med offensiv, når det er vores defensiv der hænger?

Obi14 år siden

Helt enig Steen..Jeg synes de skulle købe Iron Man frem for Hulk, men det er også min mening.Men Edin Hazard skulle være en super talent fuld spiller, og måske ikke ham vi skal bruge nu. Måske til sommer.Men holder stadig på defensiven skal kigges på..

Drogba14 år siden

Hulk tror jeg ville være et udmærket køb. Han er en af de mest undervurderede angriber i verden, og i mine øjne er han blandt de aller bedste. Men vi har Torres, Lukaku og alle de andre så ingen grund til at købe ham. 

Eden Hazard er primært venstre wing og der har vi jo Mata. Man kunne så sætte Hazard på venstre wing, også Mata ned på midtbanen i en offensiv rolle. Jeg synes i stedet at vi bliver ved med at spille Mata og Sturridge på hver deres wing, også spiller vi McEachran ind på holdet. Jeg tror sagtens han ville kunne begå sig allerede nu i startopstillingen. 

I mit synspunkt er det eneste sted vi skal forstærke på højre backen. Vi mangler en som både er god offensiv som defensiv. Bosingwa stinker defensivt og Ivano stinker offensivt. Jeg kan desværre bare ikke se hvem det sku være vi skulle købe. Måske Van der Wiel? Ellers skulle vi omskole David Luiz? Ligesom de i United bruger både Smalling og Jones på skiftevis på højrebacken. 

Obi14 år siden

Det sjove er at Ivanovic lavet oplægget til målet mod Blackburn ;)

Men Boswinga har startet godt, dog er han faldt lidt ned igen, men han er på sine gode dage en rigtig go back, men det er midterforsvaret at de skal kigge på..

Steen14 år siden

Jeg vil stadig sige det er vores defensive midt der er problemet, det skaber et \"hul\" i vores midterforsvar.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.