Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ny midtbane spiller

Der er mange der mener at vi stadig mangler kreativitet på midtbanen, og jeg er en af dem. Rigtig mange mener at vi skal hente Modric til januar, men han koster en god sjat penge. 

Chelsea meldes nu interesseret i Evertons 17-årige kæmpe talent, Ross Barkley. Han er en midtbane spiller med styrke og teknik. Derudover er han englænder. Personligt synes jeg selv efter at have set ham spille at han vil passe perfekt til Chelsea. Og jeg mener endda at han kan gå ind og bidrage med det samme til trods for hans unge alder.  For mig er det også et kæmpe plus at han er englænder. Det skal selvfølgelig tilføjes at Ross Barkley koster omkring 220 mio, og at Man Utd og Man City begge også er ude efter ham. 

Synes i Chelsea skal hente ham, eller er der andre i heller ser i Chelsea?

14 år siden
2978 visninger

Kommentarer

chelseanr114 år siden

Modric vil være perfekt, og ja han er mega dyr, så bliver nok et problem, tror heller ikke de vil sælge ham. Med hensyn til ham den anden så kender jeg ham slet ikke og har ikke set ham spille og kun 17 år, skulle han kunne gå direkte ind på holdet. ?

christensen14 år siden

en hurtig midtbane mand kunne være perfekt!! Jeg syntes snejder villle være rigtig god, da hans blik for spillet er så godt. han ville kunne servere nogle vanvigtige bolde til Torres og Drogba for den sags skyld.. 

Steen14 år siden

Jeg syntes Meireles, gør det rigtig godt. Han er hurtig og utrolig offensiv.. Jeg kan ikke se dette problem?

padefar14 år siden

Enig med Steen. Vi har ikke brug for flere spillere. Når AVB's spil kommer til at flyde, så vil alle spillere også ramme et andet niveau :)

Steen14 år siden

Det er jeg også sikker på!

Ralfe14 år siden

Lad nu bare AVB arbejde!

Obi14 år siden

Synes det er sjovt som folk vil ha nye spillere hele tiden. Måske skulle man støvlerne tale frem for tegnedrengen tale for en gangs skyld og så gøre brug af det man har og så talent arbejdet (efter som man har kostet så mange penge i ungdoms akademiet)På Sigt når Lampard ikke kan mere, og der måske skal noget ekstra til (og at ungdoms arbejdet ikke lige slå til på når der er brug for det), så jo, så kan vi begynde at snakke om nye spillere.. Hamsik eller Pjanic (Lyon eller kom han til Roma?) er en af dem jeg gerne så i Chelsea med tiden..

Michael8214 år siden

Nemlig Obi... drop det super køberi.En ting er at der købes en spiller her og der... men nye hold hvert år?... Nej tak

Obi14 år siden

Heldigvis har det aftaget lidt de sidste par år med de vilde køb det vilde priser.

Steen14 år siden

Det er sku da kun pga. lavkonjunktur... Vent bare og se om 7-8 år igen.. Så går folk amok med sponsor-aftaler, og pengefrøseri igen i sportensverden, hvilket vil komme til at ødelægge det skønne billed igen...

Obi14 år siden

Håber det ikke, men du har helt sikkert ret. Engelsk fodbold har måske godt af det som Bundens Ligaen har vært igennem, for nogle år siden var stort set alle klubber med kæmpe underskud og en tv kanal gik konkurs, så der manglet penge. Det gjorde at man bla satset på ungdoms arbejde (hvilket resultat!) og droppet alle de udlandske indkøb, som var førhen præget af spillere fra Polen, Kroatien og Brasilien bla.. Serie A kunne godt tyde på de er lidt igennem af noget af det samme i tiden..

TrueBlue14 år siden

Nu mener jeg også at Piazon kommer til Chelsea her til jul, desuden synes jeg allerede nu vi har nok midtbane spillere. Som mange skriver her inde, lad os nu lade vær med at købe nye spillere er jeg helt enig i.

Steen14 år siden

Jeg syntes det gør fodbold til en endnu bedre sport, ved at få de unge talenter igang, istedet for at købe sig ind ud af "problemerne". Et eller andet sted, kunne det være fedt, hvis der kom et limit på, ligesom i NFL?

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.