Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Rygter og transfers - behov for et reglement?

Jeg synes det er ved at tage overhånd, hvad folk opretter af transferrygter inde under \"Rygter\".Der bliver nødt til at være mere substans, end et hjemmeredigeret billede af Ronaldo i en chelseatrøje. Dvs. der bør foreligge valide links og ikke google-pictures, eller blot selvopfundne rygter, om spillere man godt kunne tænke sig. Til det formål må jeg henvise til lave en forumtråde, der beskæftiger sig med ønsketænkning, fifa-drømmehold eller andet \"pjat\".

Jeg håber der er andre der vil bidrage til nogle \"regler\" - det være sig både uskrevne eller skrevne, så vi kan bebeholde det ellers meget høje niveau vi alle er med til at præge denne hjemmeside med. 

13 år siden
3501 visninger

Kommentarer

Michael8213 år siden

Kan kun se mig enig med dig. Her mindes jeg at vi havde en snak om at der var udvalgte folk som kunne oprette rygter, så vi netop slap for disse \"vilde\" rygter.

Ejerskov13 år siden

Fin tråd Awekat.

Lige nu er reglerne forholdsvis få, men jeg sletter alle rygter der ikke har en valid kilde eller har udfyldt informationerne korrekt :)

Jeg sletter dem så hurtigt jeg ser dem!

WilliamGj0213 år siden
Så kunne man godt slette Remy rygtet og godt Ejerskov at du har slettet Ronaldo og ham der Aab spilleren som jeg ikke lan huske hvem var
Elholm8913 år siden

Fuldstændig enig Awekat.

Folk skal forstå at den er til at diskutere reelle rygter i, og ikke ønsketænkninger.

Hvorfor skulle Remy slettes, William? Det er/var da et sandt rygte, som du kan se er der også links dertil.

WilliamGj0213 år siden
Ja den gang ligesom Hulk er blevet slettet den var da også næsten sikker den gang i sommer ligesom Remy var stort for 2 måneder siden
chelsealampard13 år siden

enig

Elholm8913 år siden

Ja den er blevet slettet fordi han (Hulk) fandt sig en anden klub.

Remy er jo stadig i Marseille, og stadig en eftertragtet herre.

Lampard12313 år siden
Hvorfor er min tråd blevet slettet med at sturrigde er bleveet solgt?!??!?
Awekat13 år siden

Super Ejerskov. Jeg ved godt du ikke kan gøre meget andet, end at slette dem når du ser dem. Det var også mere en generel opfordring til andre brugere. Og en mulighed for at høre om andre var enige i, at egen fantasi og ønsketænkning bør høre til andetsteds, end ved at \"misbruge\" fanen for rygter.

Ejerskov13 år siden

Lampard123 skrev:

Hvorfor er min tråd blevet slettet med at sturrigde er bleveet solgt?!??!?

Fordi du ikke lagde op til debat eller på anden måde bidrog mere end nyheden på forsiden..

Obi13 år siden

Synes der opstod og opstår stadig emner med \" **indsætspillernavn** er rygtet til Chelsea\" og så er der smidt et link op med teksten tror i på det, \"jeg synes det ville være super nize med ham til Chelsea\" eller noget i den stil. Jeg går gerne uden om den hvis jeg kan se der intet indhold er i det.. Men tror ikke der er så mange andre løsninger på det anden at Ejerskov sletter dem han mener er waste. Onelineres er svære at komme til livs, og oftes er det folk der er lidt nye i det og gerne vil bidrage med noget til siden..

Lampard12313 år siden
Okay, Sorry er også ny på siden :D
Obi13 år siden

Det skal så lige siges at det er ikke kritik eller jeg langer ud efter nye brugere, blot en erfaring jeg har gjort mig på diverse forums gennem flere år...

Lampard12313 år siden
Det vd jeg godt. Kg tager hele tiden ved lære af de gamle bruger ;)
joe13 år siden

Enig. Et spørgsmål: hvad med rygter baseret på andre spillere eller klub legenders udtaleser om en bestemts fremtid og ønsker. Godkendt eller ej?

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.