Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

2. Målmanden

Hvem fortrækker i egentlig som 2. målmand hvis Cech skulle blive skadet. Turnbull virker (efter hvad jeg har set) rimelig sikker, mens Hilario har det lidt med at droppe nogle bolde han skulle have taget, men Hillarios reflekser mangler iværtfald ikke. Måske en lidt ligegyldig tråd eller ?

14 år siden
3402 visninger

Kommentarer

skib9714 år siden

Unskyld at jeg helt glemte Courtois, som virker lidt ligesom Hillario bare yngre. Det betyder selvfølgelig at han mangler lidt erfaring.

Steen14 år siden

Jeg syntes da ikke det er en ligegyldig tråd skib97! Tværtimod :) Et rigtig spændende indlæg.

Jeg syntes personligt at en kommende profil som Courtois bør være vores første valg som anden målmand. Han har så mange år foran sig, kontra Hillario og Turnbull. Courtois er fremtidens målmand for Chelsea, det vil jeg mene han så stille er ved at blive kørt i stilling som. (Cech\'s overtager - om nogle år..)

chelsea210114 år siden
Jeg vil også helt klart mene at når courtois kommer tilbage fra sin lejeaftale så vil han være den klare 2.målmand og håber han for nogle cup kampe
chelsealampard14 år siden

Vi køber da bare Lloris når Cech er skadet/udløbet kontrakt. Og koster ikke specielt meget.

Michael8214 år siden

#4 chelsealampard

Hugo Lloris? Hvorfor?

Personligt mener jeg at Courtois skal ha\' en sæson mere i Atl. Madrid og evt. få en sæson i en mindre klub i PL, så han kan vænne sig til England. Bare se hvordan det har virket for Joe Hart. I mine øjne den stærkeste keeper i England i denne sæson.

Mht. vores 2 nuværende. Turnbull og Hilario, så har vi en keeper som er en dårligere version af Cech (Turnbull) og en med lynreflekser ala Barthez (Hilario). Begge er dog tilfredse med deres rolle lader det til.

GoldForce14 år siden

ja men det er ikke nu vi skal købe ham når Cech er skadet/rødt kort/Udløb køber vi Lloris til den tid skulle han nok være en af verden bedste keepere.?Courtois skal have en season.Men ellers enig med dig Michael82. 

Steen14 år siden

Chelsealampard: Hvorfor dog i alverden købe Hugo Lloris, når vi har Cech og en pisse talentfuld Courtois på vej ind i varmen, om nogle år - når det bliver aktuelt?

Hvis Cech skulle blive skadet, så har vi Hilario og Turnbull, som begge er dygtige 2.målmænd.

padefar14 år siden

Helt enig med mine drenge Steen og Michael. Lad bare Lloris hygge sig i Lyon. Alt andet ville være for dumt. Cech er en klasse keeper uden sammenligning, og Courtis har et kæmpe talent. Turnbull er ret sikker når han står, og Hillario gør det bestemt ikke værst. På målmandsposten, er jeg 100% tilfreds :)

chelsealampard14 år siden

ok min fejl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg giver jer ret.

Obi14 år siden

Synes Hilario er udemærket valg som anden violin, andet er og bliver han aldrig. Turnball er jeg dog ikke vildt imponeret af når han har spillet, men de få kampe han får på en sæson, kan vel ikke forvente andet en lidt rust. Sjovt med ham er han forlod Boro fordi han ønsket en mere fast plads... Chelsea er åbenbart det mest oplagte valg så.. Courtis, det er manden efter Cech når den tid kommer. Enig med jer at et år mere i Madrid og så udlejningen i Pl, for at se ham an..

torres9luiz414 år siden

Indtil at Courtois kommer, synes jeg, at det skal være Hilario. Han er da meget god og har nogle vilde reflekser. Men som i andre også nævner, så er Courtois den kommende 1. målmand. Mener dog at han skal lejes endnu en sæson, så han kan blive endnu bedre, og lære noget mere. 

Christiansen199414 år siden

Courtois...

Håber jeg på at se næste sæson i målet for Chelsea så ham og Cech er første valg... Da jeg har set At.Madrid hvor han står mener jeg at han ligner meget Cech og han er jo høj og kan komme ud i spillerne i luftrummet og tage den .. Så det ikke er \"David De Gea\" vi har .. 

christensen14 år siden

Courtois som anden målmand!! Hilario er alt for ringe!! kan slet ikke se hvad i ser i ham... Forsvaret er mega usikker når han står på mål.. kan huske ham fra flere kampe de sidste par år hvor han har lignet en gammel old boys spiller... Turnbull kan godt bruges, men er efter min menning ikke klasse nok til 2 målmand.. 

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.