Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Bertrand Traroe

Hej Blues,

Jeg håber at alle nyder sommeren, og pre kampene..:) jeg laver den her tråd, fordi jeg synes at Traroe er et spændene talent. Han har lavet 2 mål i 2 kampe, tror I at det er i år han vil få sit gennembrud? Og synes I at han skal have chancen i år? Jeg synes personligt at han kan være en god back up på højre wing..:)
12 år siden
1740 visninger

Kommentarer

Kirk12 år siden
Hej Max,
Jeg tro han vi spille fast i FA Cup og Ligacuppen samt spille på vores u21 hold. Og måske nogle få premier league kampe. Jeg tro det bliver lidt det samme som Ake sidste år. Kunne også sagtes se at Traroe blive lejet ud næste år for at få sit store gemmebrud.
Men jeg glæder mig meget over den udviklng der er i klubben, jeg nyder at se den ende store talent dukker op efter det andet og supplere dem med de unge talenter vi køber.
Tænkt en liste vi kan skrive at gode unge spiller som er på kontrakt i Chelsea.

Blue4Life12 år siden
Ja, Traore er bestemt en spændende spiller, men vel og mærke ikke en Chelsea spiller endnu. Han er stadig kun på prøve i klubben, men hvis alt går som det skal bliver han en del af klubben i september i forbindelse med hans 18-års fødselsdag.

Desværre kan hans fremtid i klubben blive bragt i fare, da det ikke er fuldkommen sikkert at han kan opnå arbejdstilladelse, grundet hans mangel på optrædender for hans landshold. Men mon ikke at hele dette vil blive løst i sidste ende.
Snitteman12 år siden
Blues4life: Traore er Chelsea spiller han han været siden 2010. Han har bare kun spillet venskabskampe for som du siger mangler han arbejdstilladelse og cfc har indtil august 2014 til og før styr på kontrakten.
Ftorres912 år siden
Jeg tror faktisk godt han kan få et gennembrud i den kommende sæson!

Hvis José giver ham chancen i kampene mod nogle af de mindre hold Eks. Crystal Palace, Hull, Cardiff, Sauthampton osv. er jeg da sikker på at han nok skal få spillet sig ind i start-11´ern i de næste sæsoner(hvis han forlænger).

Han er et spændende talent, vi helt sikker kommer til at se meget mere til! ;-)
Tweaker1212 år siden
Lad os nu lige se engang om han kan præstere mod de lidt bedre hold, inden vi begynder at sidde og kalde ham et supertalent og hvad ved jeg. Jo jo, han har da lavet nogle fine mål i pre-season indtil videre, men det er nu altså heller ikke gode hold vi har mødt. Hvis Mourinho ser noget potentiale i knægten, så kommer han højst sandsynligt til at få lidt spilletid i de forskellige cups. Kampe i Premier League tror jeg ikke det bliver til, medmindre vi lige pludselig render ind i mange skader.

Han er da uden tvivl en spændende spiller, men jeg skal se lidt mere fra hans side af, inden jeg vil kalde ham for et stort talent.
Awekat12 år siden
Tja. Han har lavet nogle fine ting. Helt sikkert et flot mål i dag.
Men må se mig enig med Tweaker12.

Sådan et mål er det også hændt jeg har lavet i en kamp, men der er fisraseme langt fra DAI-rækkerne til Chelseas førstehold og Premier League fodbold.
Ingen tvivl om at han bliver spændende at følge i fremtiden, ligesom Wallace, Kalas og sågar vores egen Andreas Christensen. Men vi bliver nødt til lige at slå koldt vand i blodet. Hvem skulle han erstatte? Ikke engang Marko Marin var god nok til spilletid, en ellers etableret og velanset ung tysk Bundesligaspiller.

Jeg er sikker på at Chelsea FC er på vej i den rette retning, mht. ungdomsspillere og akademiet. Jeg synes faktisk at der over de seneste år er sket rigtig meget og vi har nogle meget spændende spillere, så jeg har ro i sindet.
nikoskov12 år siden
Ja, det har været nogle lette kampe, og ja, træningskampe af den kaliber kan få middelmådige spillere til at ligne Messi.

Alt andet lige er jeg super imponeret over knægten. Jeg kendte som mange andre intet til ham, før han blev udtaget til vores Asien-tur og havde derfor ingen forventninger. I mine øjne er han dog den som har udnyttet turen bedst så at sige. Han har været en af de mest iøjnefaldende spillere i den tid, han har fået på banen og har tilmed krydret sine indsatser med to fremragende mål.

Jeg forventer og håber virkelig, at hans talent er så stort, som vi har set prøver på under denne tur. I så fald kan vi føje endnu et kæmpe talent til vores efterhånden imponerende talentmasse.
Ftorres912 år siden
Jeg er stadig lige imponeret af knægten!

Men han kommer jo nok ikke til at få så meget spilletid, hvis vi køber Rooney!
Tweaker1212 år siden
Som du selv siger Nikoskov, så kan træningskampe som dem i Asien få middelmådige spillere til at ligne Messi, og derfor tager jeg også hans præstationer med et gran salt. Det er da uden tvivl flot at han har grebet chancen, men jeg synes egentlig ikke at det beviser at han har et talent bare fordi han scoret to flotte mål. Fra min vinkel skal der noget mere til.
Blue4Life12 år siden
Snitteman: I princippet er Traore altså stadig ikke officielt Chelsea-spiller. Men som sagt burde han være det i september ;)
Snitteman12 år siden
Blue4life: ja det kan nok tolkes på begge måder. På wiki står der at han er. Men ikke på cfc hjemrejse. Med omvendt kan han heller ikke bare tage til en anden klub/ land der vil give ham arbejdstilladelse. Så de har jo papir på ham. Så som sagt har de indtil august næste år ellers kan han vælge en hvilken som helst anden klub. Så håber vi får styr på de sidste detaljer i sep. Men kan sagtens følge din mening.
Blue4Life12 år siden
Ja det kan selvfølgelig forstås på begge måder :) Havde bare lige lyst til at holde fast i min måde :D Anyways, som du siger må vi håbe handlen falder på plads. Traore virker utrolig spændende!

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.