Fernando Torres
Jeg ved godt at dette spørgsmål er blevet stillet, men spørger altså igen.
Hvad skal vi gøre med ham? Han presterer ikke når han bliver indskiftet. Og han ser ikke ud til at blive bedre... Vi mister nok snart Drogba, så skal vi satse på ham eller købe en ny man som f.eks
Higuain
Ayew
Mario Gomez
Pato
etc.?
Kommentarer
Drop alle de angribere, det ser ud til at Drogba langt om længe er kommet igang så lad os da satse på ham. Torres kan være vores substitut for Drogba. Hvis vi så lader som om at Chelsea køber en angriber til starten af næste sæson, så ville jeg meget gerne se Torres blive solgt.
Har siden jeg har startet på dette fora sagt at Drogba ikke er færdig... but did anyone believe me... noooo, you guys were all like \"nooo we want Torres, cause Drogba is an old goat!\" :P.
Anywho, regner med at Torres nok skal ramme form igen. Jo mindre fokus der er på ham, jo bedre vil han præstere og i sidste ende sige \"FU\" til alle sine kritikkere når han laver hattricket imod LFC på Anfield :D
Du kan selv være færdig
Torres skal bare aldrig få en startplas mere, hele hans indstilling til at spille i Chelsea er fordømt og er lige ved at brække mig over hans attityde
Trueblue
Jeg ved ikke om det er fordi han har et savn til Spanien. Men under alle omstændigheder så passer han ikke helt ind i truppen desværre :/.
Jeg håber til den dag han stopper, at han kan blive lige så god for os som han var for LFC - det gør jeg. Men hvis ikke han gør, så ønsker jeg ham held og lykke. Har ikke været let for ham i Chelsea, selvom vi som fans har støttet ham :/... tak til medierne siger jeg bare
Jeg håber stadig at han vil slå igennem, men lige som det ser ud nu, så bliver han på bænken, for Drogba viser glimt af sit gamle jeg. Torres startet jo faktisk sæsonen fornuftigt, men formen og de små skader konstant giver jo naturligvis problemer med at komme igang. Det kan så ikke redegøre for at ligner en der ikke altid gider, så tror også mentalt han er helt nede i kuldlælderen. Der mangler sgu vilje og han må vel være tørstig for at vise omverden at han er er alle pengene værd. Desuden har han en EM plads at spille for..
Han ser bare aldrig glad ud, jubler ikke når Chelsea scorer eller noget som helst og det pisser mig lidt af når klubben har brugt så mange penge på ham. Håber også han slår igennem, men hvis tilbudet kom at vi mistede Torres og fik Villa ville jeg 100% sige ja.
Kunne bedre lide Torres end Villa...Kan stadig ikke se at han var været dårlig den her sæson. Han spillede glimrende inden sit røde kort. Siden har han nærmest ikke haft chancen, og Drogba har været fremragende... Tror heller ikke Villa passer så godt ind i Chelsea, men jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal tro længere... Kan godt være Mata, Sturridge og Villa ville være en giftig trekant, men fremtiden er han næppe. 30 år gammel, det er bare fjollet. Vi skal ikke til lave en AC Milan (igen).
JEg har blot leget med tanken, men skulle Torres nu skifte klub, evt hjem til Spanien, ved vi alle er der blot er en klub for ham. Atl. Madrid, og hvis Falcao forsætter sine mål så er det ikke utænklig at europas store klubber er efter ham og jeg har læst Falcao ønsker engang at arbejde sammen med AVB igen. Lidt penge og Torres oven i hatten. Tvivler på de laver en traide uden ekstra. Men blot et tanke spil... Første ønske er Torres kommer igang igen..
GIv Torres en chance. Manden er en fantastisk angriber. Jeg ved han har haft en svær periode, men vi skal tro på vores spillere og trænere, og bakke dem 100% op. Drogba
tager til African Nations Cup her meget snart, så Torres skal nok få sin chance her i Januar. Torres spiller ikke dårligt, han gør det fornuftigt nok, han skal bare tro på sig selv. Jeg sikker på vi i Chelsea får glæde af hans kvaliteter. det bare spørgsmål om tid. Jeg vil ikke udskifte ham for en anden angriber, han kommer til at få et godt samarbejde med Mata og Sturridge.
Jeg har snart meldt mig helt ud af forummet, fordi det er det samme der bliver diskuteret hvergang. Jeg forstår ikke hvorfor, at people bliver ved med at gnide salt i det snart helet sår? Torres er kommet for at blive, jeg nægter at tro på han bliver solgt, og alle de unge knægte med en Manager i maven, med deres trang til at trykke SÆLG, skal holde deres ****... Jeg er så træt af at hører på dette... Det eneste der skal til, er coaching og believe... Hvordan kan man forlange at han skal præstere, hvis alle står og kigger med onde øjne?
- Havde han været en forsvarsspiller og vores målscore imod os var, som den er nu, så ville folk ikke være så kritiske på ham? Der er så mange aspekter i at være en angriber, og jeg syntes Torres gør det rigtig godt. Han løbe huller, skaber huller, formår at få bolden rigtig meget med, og skaber chancer for sine kollegaer.
Det er fantastisk at Drogba er kommet igen, og må indrømme at jeg hader at skulle gøre det men.. Michael, du fik ret... Jeg tror sku han var færdig... Men spar mellem dem, skiftesvis start inde med den ene og den anden, og brug fantastiske Sturridge på kanten...
Ny angriber til Chelsea i januar? Nej tak.
Emnet lukket? Ja tak
Steen. Bliv for på forumet, du gør det så dejligt her, lige som man som barn var hos bedste mor.. ;)
En angriber bliver målt ud fra sine mål, og med den pris han har, så er det naturligt at han ha det ekstra press på sig. Før hans røde kort, der lagde han da op til mål og og nettet da også et par gange.. Tror bare han skal ha nogle flere kampe i streg..
Obi du kalder vel forhelvede ikke Steen for bedstemor!? Jeg ser ham lidt mere som den der onkel der sidder i gyngestolen til familiefesterne, hvor man ikke er helt sikker på om det nu også er en god ide at sidde på hans skød ;) Ej spøg til side, er helt enig med hvad Steen skriver.
Enig med Steen. Har selv efterlyst mere saglige emner. Når det er sagt, kan jeg desværre ikke lade være med at kommentere på tråde, men jeg skal blankt erkende, at de også tit pisse mig af. Steen +1
Padefar > du rammer rimelig tæt på .... Det er nok det tætteste du kan komme ;) hahaha..... Men altid fantastisk at man kan blive enige omkring at det faglige indhold i forummet er faldet merkant. Jeg har stadigvæk været inde og læse, men har prøvet at undlade at kommentere...
Men nu fik jeg nok :-) Så kom det sure opstød, for er virkelig træt af at hører på at han skal skydes ned, og en af mine yndlings underholdere Obi, gør det jo igen.. Ja - du har da delvist ret makker, selvfølgelig skal han vurderes på hvor mange nettager han laver, men vi glemmer at kigge på pointene, og se hvorhenne Chelsea ligger placeret, efter hans præstationer... Vi spiller fornuftigt og får point, og når han er på banen falder niveauet gennemsnitligt ikke, tværtimod.
Jeg snakker intet om at få nye angribere eller noget andet pis. Torres er en rigtig god angriber og han har haft en okay sæson, men det fandme hans instilling når han spiller eller er på bænken. Han ser aldrig glad ud og når han så kommer ind er det ligesom han bare vil have det overstået.
Enig med jer. Men han har jo også fået en ret lang chance, for at blive en skarp angriber, og hvis drogba gør det bedre, skal det selvfølgelig være ham der starter.
Så det bliver ikke lettere for torres.
Man bliver jo nok nød til at sige, at oddsene er begyndt at være imod ham... Det er pisse ærgeligt at se, en så god spiller er ved at grave sig selv ned, og hvis han så engang skulle flytte fra klubben, så skal han helt sikkert tilbage til Spanien, og wait and see, så blomstrene han sikkert op... Så bliver jeg nød til at råbe og skrige, rive mig i håret og forbande fodbold langt væk... Som jeg plejer :)
Helt i orden Steen ;). Jeg er også kendt som \"oraklet\" ;). Og Drogba er jo også bare den sorte konge. Ain\'t done yet :)
Men jeg synes egentlig også der er for meget snak om Torres. For jo mere der tales, jo sværere er det for ham mentalt.
I øvrigt, apropos angribere. Så har jeg netop set at Chelsea vil byde på Higuain. Er han en frontangriber som Torres/Drogba eller en wing?
Hvorfor har jeg en mistanke om at man vil have ham op så vi har et spansk angreb?
Higuaín er frontangriber som Torres og Drogba, og jeg tror ikke, at han ville kunne fungere som en Mata eller Sturridge. Han er helt sikkert en fantastisk angriber, men jeg synes ikke, han skal købes, med mindre man skiller sig af med Torres.
Iøvrigt er Higuaín argentiner, så et spansk angreb vil det ikke blive ;)
Fuldstændig enig med nikoskov.
nikoskov>
Ok, var ikke sikker på hans plads. Spørgsmålet er om han kan fungere i en 4-4-2 med Torres oppe på toppen.
Det kunne jo være at AVB ville være interesseret i at have 2 formationer at vælge imellem (4-3-1-2 og 4-3-3).
Og i argentina taler de også spansk :). Var mere det jeg tænkte på, men min fejl :)
Glæder mig personligt til at se foråret komme når der skal roteres pga. FA/CL/PL. Så får de alle mere spilletid :D (og fordi AVB allerede har roteret så rammer vi ikke samme problemer som City - der stortset har spillet med samme spillere igennem sæsonen).
Mark my words... United og Chelsea kæmper om 1 pladsen når vi rammer slutningen af sæsonen
Michael82 og så snupper Chelsea mesterskabet til sidst! :-D
@Snitteschelski grow up :) please....
5 dage på det comeback... i\'m not impressed muahaha :D
Suk... Kan man eventuelt slette tråden?
Enig med Awekat... evt. lukke tråden da den er uddebatteret
Jeg er da ikke færdig med at svine mine meddebutanter :P hov hov .. hed tråden Fernando Torres og ikke svin-hinanden-til? Satans...
Er det ikke bare at lade være med at skrive mere her i, og så dør emnet lige så stille ud... Denne besked kan ikke besvares.
**this message will self destruct in 5 sec**
Obi - det har du ret i.
Ejerskov, er det muligt at du kan implementere en funktion i tråde, så man kan ansøge dig om at lukke tråden, hvis emnet tomt?
Denne tråd er fx et godt eksempel på at noget er dødt, men vi skriver videre (jeg beklager at jeg fortsætter, men synes nu at det er en god måde at holde styr på trådene :)).
Evt. kunne man lave en \"skraldespand\" - hvor tråde ryger hen når de bliver som denne (eller er ligegyldige). Trådene i \"skraldespanden\" ville så ikke poppe frem på forsiden heller, hvis der skrives i dem :).
Vi er nok nogen som er herinde der fortrækker at snakken er på CFC primært :). Spas gak og løger skal der også være plads til, men tråde kan nogle gange gå lidt for meget amok og det kan skabe en dårlig stemning.
Mvh
Michael
Fandt lige noget inde på chelseasupportdanmark.dk. Bloggen er skrevet af en Chelsea-fan
Her er et lille udsnit af bloggen:
Til hans forsvar har folk sagt, at han arbejder godt, at han går fint med i kombinationerne, at han lægger op til chancer, at han er uheldig med sine afslutninger osv. osv. Den holder ikke længere! Torres og sympatisører er løbet tør for undskyldninger. Torres er tappet for selvtillid, ja. Men nej, det er ikke synd for ham. Det er heller ikke uheldigt. Og nej, det er heller ikke morsomt. Det er pinligt! En angriber til en halv milliard kr. skal score mål. Basta!
resten af bloggen- http://www.chelseasupport.dk/nyheder/blog-torres-en-parody
Hvad synes I til det??
Jeg må desværre sige at lidt enig er jeg vel, men jeg tror sku stadig på ham. Men hvis han ikke scorer flere mål i denne sæson eller i næste sæson, såååå.
Så tror jeg alle ved hvad der så vil ske.
Torres Skal have en pause. og Drogba bør spille mod Napoli i næste uge.
Modstanderne frygter meget mere Drogba i øjeblikket.
Jeg håber stadig at Torres kommer i gang for han er en god spiller, og han arbejder for sagen. Men når han ikke scorer er der andre der skal spille hans plads det kunne også være Sturridge med Kalou på kanten. Det vigtigste er at vi har en angriber der kan score når vi spiller mod Napoli på udebane. Og helst en stor fyr mod Napoli\'s 3 mands forsvar.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg tror ikke problemet er at han er dårlig eller noget, problemet er at han bare ikke passer ind i chelsea, han ser ikke ud til at være tilpas, han har ingen kemi med en spiller på holdet, og jeg tror han er blevet bange siden hans sidste skade som kosted ham rigtig meget, så jeg synes vi sku gå efter en ny angriber, der er en pæn stor liste.
Cavani, ham er jeg nærmest forelsket i, han er så vild, han minder om en drogba for nogle år siden, stærk, hurtig, farlig foran mål, kæmper meget.
Rossi, Pato, og måske en Lewandowski fra Dortmund kan være andre muligheder.