Nyt ungt stjerneskud?
Ja, nu synes jeg lige vi skulle flytte fokus over på en person som ikke har haft så meget omtale før i tiden.
Det omhandler nemlig vores unge stjerneskud, som lige pludselig i denne sæson har taget League One og Championship med storm! Nemlig vores 20 årige angribertalent Patrick Bamford - er du gal han giver den gas man!
På et halvt år i League One hos MK Dons lykkedes det ham at score 14 mål i 23 kampe.
I januar tog han skridtet op til Championship hos titelkandidaterne Derby County - hvor han indtil videre har scoret 5 mål i 7 kampe - blandt andet denne perle: http://www.youtube.com/watch?v=x0DMQezlTpo
Rygterne går så nu på at Tottenham har fået øjnene op for dette stjerneskud:
http://plbold.dk/spurs-vil-kapre-chelsea-talent/
Hvordan er jeres forventninger og meninger om ham?
Kan i se ham blive en del af det stjernespækket førstehold vi har her i Chelsea - og måske etablere sig som topangriber?
Ville i hade at se ham blive solgt til en rival som Tottenham (med risiko for at han får stor succes)?
Det omhandler nemlig vores unge stjerneskud, som lige pludselig i denne sæson har taget League One og Championship med storm! Nemlig vores 20 årige angribertalent Patrick Bamford - er du gal han giver den gas man!
På et halvt år i League One hos MK Dons lykkedes det ham at score 14 mål i 23 kampe.
I januar tog han skridtet op til Championship hos titelkandidaterne Derby County - hvor han indtil videre har scoret 5 mål i 7 kampe - blandt andet denne perle: http://www.youtube.com/watch?v=x0DMQezlTpo
Rygterne går så nu på at Tottenham har fået øjnene op for dette stjerneskud:
http://plbold.dk/spurs-vil-kapre-chelsea-talent/
Hvordan er jeres forventninger og meninger om ham?
Kan i se ham blive en del af det stjernespækket førstehold vi har her i Chelsea - og måske etablere sig som topangriber?
Ville i hade at se ham blive solgt til en rival som Tottenham (med risiko for at han får stor succes)?
Kommentarer
Kunne være super fedt, hvis vi kunne skabe en stor Engelsk spiller, især også i angrebet, hvor det har knebet lidt med englændere hos os :)
Lad ham bare lære lidt af Cavani og forhåbentligt Lukaku i næste sæson :D
Lad ham bare lære lidt af Cavani og forhåbentligt Lukaku i næste sæson :D
Spændende spiller...
Det kunne være cool hvis Derby rykkede op. Så kunne de får Patrick Bamford med op på en lejeaftale så han kunne får noget PL erfaring.
Det kunne være cool hvis Derby rykkede op. Så kunne de får Patrick Bamford med op på en lejeaftale så han kunne får noget PL erfaring.
Som sagt før vil det da være rigtig godt..
Jeg ved ikke rigtig om jeg selv kan se det ske men man ved aldrig..
Lige nu drømmer jeg bare om at Lucas Piazon på en eller anden måde bliver intrigreret på holdet i næste sæson. Om det bliver som 2. valg eller 3. valg betyder ikke så meget. Jeg vil bare gerne se ham spille for os. Han spiller jo fantastisk for Vitesse.
Vi har så mange unge gode talenter. Bare der var plads til dem alle:
Piazon, Kakuta, Bamford, Van aanholt, Christian Atsu, Nahtan Ake, Christensen, Betrand traore osv osv
Godt akademi vi har fået strækket sammen
Jeg ved ikke rigtig om jeg selv kan se det ske men man ved aldrig..
Lige nu drømmer jeg bare om at Lucas Piazon på en eller anden måde bliver intrigreret på holdet i næste sæson. Om det bliver som 2. valg eller 3. valg betyder ikke så meget. Jeg vil bare gerne se ham spille for os. Han spiller jo fantastisk for Vitesse.
Vi har så mange unge gode talenter. Bare der var plads til dem alle:
Piazon, Kakuta, Bamford, Van aanholt, Christian Atsu, Nahtan Ake, Christensen, Betrand traore osv osv
Godt akademi vi har fået strækket sammen
Der er også flere på u21 holdet som overstråler andre. John Swift og Lewis Baker er store profiler på det hold. De har scoret næsten halvdelen af deres mål i sæsonen. Dem kunne jeg godt se blive integreret mere med 1.holdet i de næste par år.
Jeg håber inderligt at Bamford får pladsen som vores unge angrebstalent i førsteholds truppen næste år. Der er også gode odds for der er plads til det næste år, hvis spåkonen får ret;
Demba Ba bliver solgt
Torres bliver solgt
Lukaku bliver solgt
Eto'o er usikker - det er også ligegyldigt om han bliver eller ej.
Indkøb af Diego Costa (primær)
Vekslende med eventuelt Eto'o
Så er der god plads til Bamford, da Lukaku ser ud til at blive solgt.
Hvad siger I? Er han klar? Han vil ikke få så meget spilletid, så vil det stoppe hans udvikling? Er det, det værd? Og hvad nu - hvis han bryder igennem?
Demba Ba bliver solgt
Torres bliver solgt
Lukaku bliver solgt
Hvad siger I? Er han klar? Han vil ikke få så meget spilletid, så vil det stoppe hans udvikling? Er det, det værd? Og hvad nu - hvis han bryder igennem?
Jeg svarer hermed på nederste spørgsmål: Nej, nej, ja, ligegyldigt, gør han ikke.
Steen skrev:
http://www.plbold.dk/2014/04/14/ny-aftale-til-lukaku
Costa, Lukaku, Bamford/Islam
Costa og Lukaku roterer eller spiller begge og Bamford/Islam som den der kommer ind når vi fører komfortabelt samt evt. til Capital One
Jeg håber inderligt at Bamford får pladsen som vores unge angrebstalent i førsteholds truppen næste år. Der er også gode odds for der er plads til det næste år, hvis spåkonen får ret;
Demba Ba bliver solgt
Torres bliver solgt
Lukaku bliver solgt
http://www.plbold.dk/2014/04/14/ny-aftale-til-lukaku
Costa, Lukaku, Bamford/Islam
Costa og Lukaku roterer eller spiller begge og Bamford/Islam som den der kommer ind når vi fører komfortabelt samt evt. til Capital One
Michael: Jeg læste godt det med aftalen var på plads med Lukaku. Men tror i virkelig på det?
Steen skrev:
Håber jeg inderligt :D
Michael: Jeg læste godt det med aftalen var på plads med Lukaku. Men tror i virkelig på det?
Håber jeg inderligt :D
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |